Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Super Nintendo - The Legend of Zelda A Link to the Past

Er inne i en liten retrobølge og spiller på de gamle konsollene mine som jeg var så heldig å finne i kjelleren i løpet av påsken!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer DoanDavid:

Er inne i en liten retrobølge og spiller på de gamle konsollene mine som jeg var så heldig å finne i kjelleren i løpet av påsken!

En av SNES sine aller beste titler, for ikke å snakke om en av tidenes beste titler.

Skulle så gjerne spilt på min gamle SNES jeg også, men kontrollerne funker ikke lenger. Må vel se om jeg får skaffet noen i nærmeste framtid.
Hei.
  • 0
Fikk gjort ferdig The Ounisher, har nå begynnt på Icewind Dale 1 Hearth Of Winter. Den dagen det kommer et spill med bedre gameplay, historie og generel gjennomførsel enn dette spillet skal jeg personlig skrive takkebrev til produsenten.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
3DS: NEW. SUper Mario Bros og Super Monkey Ball 3D.
PC: Operation Flashpoint: Red River og Red Faction: Guerrilla.
PS3: Portal 2 og Crysis 2.
360: Gears 3 beta og Super Street Fighter IV.
  • 0
Gameboy pocket: Pokemon Rød
PS3: Fifa 2011
XBOX 360: Batman Arkham Asylum
PSP: Resistance: Retribution
Gameboy Advance: Golden Sun
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist."
  • 0
ANbefaler du Golden Sun?
  • 0
Mortal Kombat

Fytti helsike å det varierer i vanskelighetsgrad!
Og jeg spiller på "beginner".
Har ikke tålmodighet til slike spill -.-
  • 0
Xbox 360: Super Street Fighter IV. Fyttigrisen! Spillet blir bare vanskeligere og vanskeligere gor hver kamp jeg kommer opp i på karrieremodusen. Men SKAL klare spillet.

Holder også på med Gears of War 3 betaen enda. men føler at den blir veldig kjedelig og repetivt enkelte ganger.

PS3: Her spiller jeg i skrivende stund enda Portal 2.

PC: Her varierer det stort. I det ene minuttet kan det gå i Operation Flashpoint: Red River, Crysis 2 og Red Faction: Guerrilla. I det andre minuttet kan det gå i Trine, Battlefield 2, Left 4 Dead 2 og Dead Space.

3DS: Akkurat nå låner jeg NEW. Super Mario Bros og Mario & Luigis Bowsers Inside Story.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Plukket opp Valkyria Chronicles igjen, det var mye bedre enn det jeg husket. Klarer forhåpentligvis å spille gjennom det denne gangen.

Jeg kjenner den følelsen. Har endelig klart å manne meg opp til å grinde før oppdrag 11.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Fable 3 og WoW Lich King
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Xbox 360: Mass Effect
DS: Professor layton and the lost future
Per aspera ad astra
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer DoanDavid:

Nostalgia to the past.
hehe, kos deg.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Xbox 360: Dead Rising 2
PS3: God of War Collection
Bra spill begge to!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Kjøpte meg "Lord of Arcana" igår til PSP. Den ser ganske voldsom ut så krysser fingerne og håper den lever opp til taglinen sin, "Slaughter is the route to all power"
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist."
  • 0
Går for det meste i Touhou: Embodiment of Scarlet Devil.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Går for det meste i Touhou: Embodiment of Scarlet Devil.

En venn av meg spiller det konstant Ser ganske fett ut... Minner meg litt om geowars
  • 0
Siterer RayTedX:
En venn av meg spiller det konstant

Vel, det er jo drøyt awesome. Så det er jo forståelig
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Conduit 2
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Lord of Arcana er epic!!!!!!

PS. Det går an å spille på PSN, men... tror ikke det skjer med det første
  • 0
QUAKE is epic shit!
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer fantomena:
QUAKE is epic shit!

Nei kødder du?

Lagt til 2011-05-04 19:18:
Spiller gjennom Deus ex
  • 0
Black ops, zombie, call of the dead
Per aspera ad astra
  • 0
AKkurat nå spiller jeg real-life!
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer fantomena:
AKkurat nå spiller jeg real-life!

Hater de som no-lifer for å få over level 70 -.-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!