Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer Predator:
For meg er svaret enkelt: Det blir helt umulig. Ingenting kan slå den følelsen jeg fikk da jeg vandret rundt om i Cyrodiil første gang.


Ser hva du mener, er veldig skeptisk til at det kan overgå følelsen Oblivion gav meg jeg også. Men man vet aldri, kanskje det bare tar litt lengre tid før jeg blir oppslukt i det. Uansett om jeg liker det bedre eller ikke, så vet jeg ivertfall at jeg gleder meg som bare juling.

Ah, og spiller fortsatt Oblivion, med litt Scott Pilgrim når jeg tar meg pauser fra Oblivion.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fallout: New Vegas. Deiligdeilig. Har ennå ikke fullført dette spillet( manglende backup ved ps3-streik er årsak), men nå er det bare dette jeg skal spille. Helt til Alan Wake dukker opp i postkassen..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Castle Crashers på Xbox LIVE.
  • 0
Har gitt faen i historien i Dead Rising 2, og bare undersøker hver eneste butikk etter nye våpen og øker killcounten min. Det er slik jeg ville ha det fra starten av, og jeg elsker det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Spiller BATTLEFIELD 3 BETA !!! Fur FFAeeNN
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Spiller Yar`s Revenge på Xbox, Squid Drop på iPhone, Crysis 2 på PS3 og snart Witcher 2 på PC!

Siterer simidude:
Spiller BATTLEFIELD 3 BETA !!! Fur FFAeeNN


Ok. Det skal vi tro på.
  • 0
Spiller igjennom SW: Force Unleashed 1 på Sith Warrior vanskelighetsgraden, skal komme meg igjennom GTA:IV for andre gang, Mass Effect 2, Gran Turismo 5 og Spider-Man 3 for andre gang
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Mw2, faktisk.... ganske gøy xD
  • 0
Laster ned dette spillet da, Rift. Blir jo aldri ferdig.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
God Of War collection og Fallout 3 skal byttes på tenker jeg
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Morrowind, men er det virkelig ikkje hest på spelet ?
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Begynt på Pokemon White, så nå bytter jeg mellom det og Dead Rising 2.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Professor Layton and The Lost Future mens jeg venter på Portal 2. Gleder meg fryktelig mye til det neste Layton-spillet kommer
  • 0
  • Zook
  • Zook
Har spilt Fallout: New Vegas den siste uken. Minst like bra som Fallout 3, masse å gjøre og underholdende quests.
You're sleeping over, right?
  • 0
Team Fortress 2

Blir aldri gammelt for meg.
  • 0
Begynte på Prey istad og skal fortsette nå...

Siterer Xelig00n:
Team Fortress 2

Blir aldri gammelt for meg.


TF2 er ikke gammelt i mine øyne !
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har en fin blanding av Mass Effect 2 og The Elder Scrolls IV: Oblivion.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Begynte å spille Pokemon Sapphire igjen når jeg var i Frankrike, også spiller jeg Bioshock på PS3. Og fyfader for et spill! Elsker stemningen!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spiller meg igjen The Punisher til Ps2 for tiden, makan til spill har jeg ikke spillt før. Og nei, det er ikke noe posetivt ved det.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Nå spiller jeg: Elder scrolls IV oblivion må ha alt klart til Skyrim ! det hender at jeg spiller wow også ;) men har liksom mista lysten etter cata kom
  • 0
Plukket opp Valkyria Chronicles igjen, det var mye bedre enn det jeg husket. Klarer forhåpentligvis å spille gjennom det denne gangen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
3DS: Pilotwings Resort og Super Monkeyball.
Xbox: Gears 3 beta og SUper Street Fighter IV.
PS3. Crysis 2 og Portal 2.
PC: Portal 2.
  • 0
Super Nintendo - The Legend of Zelda A Link to the Past

Er inne i en liten retrobølge og spiller på de gamle konsollene mine som jeg var så heldig å finne i kjelleren i løpet av påsken!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer DoanDavid:
Super Nintendo - The Legend of Zelda A Link to the Past

Er inne i en liten retrobølge og spiller på de gamle konsollene mine som jeg var så heldig å finne i kjelleren i løpet av påsken!


En av SNES sine aller beste titler, for ikke å snakke om en av tidenes beste titler.

Skulle så gjerne spilt på min gamle SNES jeg også, men kontrollerne funker ikke lenger. Må vel se om jeg får skaffet noen i nærmeste framtid.
Hei.
  • 0
Fikk gjort ferdig The Ounisher, har nå begynnt på Icewind Dale 1 Hearth Of Winter. Den dagen det kommer et spill med bedre gameplay, historie og generel gjennomførsel enn dette spillet skal jeg personlig skrive takkebrev til produsenten.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!