Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Bulletstorm, Crysis 2 demo og ganske snart Dragon Age 2! Gleder meg stort, veldig fan av nr 1.
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Går kun i Pokémon White, er helt fengslet.

Siterer Predator:
Spiller Operation Flashpoint: Dragon Rising nå, og det er en annerledes FPS opplevelse enn jeg er vant til, men det liker jeg. Utrolig krevende og hardcore, og forventer at du tenker taktisk og bruker medsoldatene dine godt. Liker det sånn halveis, får se om jeg virkelig blir hooked senere.


Må si meg enig der, spillet mangler det suget som gjør at du kan spille det i timevis. Masse potensiale til stedet, men det er bare noe som ikke stemmer helt, til tross for at det er ett godt og utfordrende spill.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Smæ:
Hvorfor står det at du siterer Predator foresten? Det var jo jeg som skrev det? Hehe.


Trykket nok sikkert på "sitere" på Preadtor's post, og hadde da i forkant markert det du skrev.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Spiller igjennom Mass Effect 2 på Insane. Egentlig ikke så vanskelig som forventet, men så har jeg bare rekruttert Mordin Solus og Garrus (og Zaeed) så langt.
Riddle me this
  • 0
Har endelig fått ræva i gir og tar og spiller igjennom Portal nå.
  • 0
Pokemon white og Starcraft 2.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Dro frem Mass Effect 2 igjen, for å komme igjennom alt av DLC og å lage en save for overføring til ME3 når det dukker opp.

Det er virkelig ikke i nærheten av forgjengeren.
Feelingen fra 1'eren er ikke eksisterende...

Også er det helt forjævelig vanskelig i forhold til ME1.
Spiller på Casual, men det er flere partier hvor jeg sliter.
Så jeg kan ikke skjønne hvordan folk har sjans på noe høyere
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Dro frem Mass Effect 2 igjen, for å komme igjennom alt av DLC og å lage en save for overføring til ME3 når det dukker opp.

Det er virkelig ikke i nærheten av forgjengeren.
Feelingen fra 1'eren er ikke eksisterende...

Også er det helt forjævelig vanskelig i forhold til ME1.
Spiller på Casual, men det er flere partier hvor jeg sliter.
Så jeg kan ikke skjønne hvordan folk har sjans på noe høyere


Helt enig i det du sier der! Mass Effect hadde noe ekstra som ikke 2eren har, noe jeg håper kommer i 3ern.

Angående det med vanskleighetsgrad er jeg også helt enig i det! Husker det var en plass der flere titalls med de zombie folka kom på meg. Brukte vel rundt 10 ganger på å klare den scenen. Og det var på casual!
  • 0
Siterer fantomena:
Har endelig fått ræva i gir og tar og spiller igjennom Portal nå.


Jammen på tide. Portal er epic!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Har blitt hekta på Day of Defeat: Source! Jævlig undervurdert spill. Elsker det!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Tommy Kvaernerud:
Det er virkelig ikke i nærheten av forgjengeren.
Feelingen fra 1'eren er ikke eksisterende...


Helt enig! Syntes Mass Effect 2 var et godt spill, og jeg har rundt 60 timer på det. Det kan likevel ikke måle seg med eneren.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Også er det helt forjævelig vanskelig i forhold til ME1.
Spiller på Casual, men det er flere partier hvor jeg sliter.
Så jeg kan ikke skjønne hvordan folk har sjans på noe høyere


Syntes ME1 var vanskeligst, jeg Kanskje fordi jeg ikke var så veldig god på å vite når man bør stoppe å skyte (med tanke på overoppheting). Thermo clips var mye lettere, selv om jeg syntes det var herlig å slippe å tenke på ammo i det første spillet.

Spiller for øvrig også Max Payne for tiden.
Riddle me this
  • 0
Har begynt å spille Lord of the rings online siden det nå er gratis. Det er sån passe bra mmorpg spill, men det blir litt oppvarming til SW: The old Republic
Les en bok, pok en snok!
  • 0
PC: Minecraft.
X360: ALan Wake.
PS3: Killzone 3.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Tribes 2 ^^
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
ps2: Resident Evil 4, Onimusha 2
xbox360: Dragon Age
  • 0
Går mye i FIFA 11, og litt GTA IV faktisk. vil ha Liberty Minute-achievmenten

Bikka for øvrig 50 timer playtime i FIFA 11 tidligere i dag
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Laster ned Homefront via Steam nå! Så blir nok litt gaming i morgen tenker jeg!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Laster ned Homefront via Steam nå! Så blir nok litt gaming i morgen tenker jeg!


Forhåndslastet Homefront, så kan spille det nå om jeg vil. Problemet er at jeg har en fucka arm i dag så det gjør så sykt vondt å spille
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Ps2: Kingdom hearts II
Xbox360: Super Street Fighter IV
Har rundet KH men var uheldig og overwrita når jeg skulle begynne på nytt
NOBS 4 LYF!
  • 0
PokerStars PC
Forsaken World PC
Minecraft PC
  • 0
Kommet halveis i Operation Flashpoint: Dragon Rising. Brutalt vanskelig, men utrolig tilfredsstillende som aldri blir så grusomt hardt at du gir opp. Du vil aldri gi deg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Amnesia: The Dark Descent
Sitter i grunn fast. Har ikke vært så skummelt til nå, men satser på at det forbedrer seg etterhvert. Har hørt mye bra om det, men vet ikke helt hva jeg syns ennå.
Kept you waiting, huh?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Mass Effect 2

Siden jeg har vært opptatt i store deler av helgen har jeg ikke fått spilt mer enn noen timer, men uansett...veldig, veldig godt spill hittil. Spillet har ryddige, men samtidig omfattende menyer, sinnsykt lekker grafikk, fantastisk musikk, smart dialog og kule karakterer. Veldig filmatisk er det også, det blir som en knallgod sci-fi film.
You're sleeping over, right?
  • 0
Fallout: New Vegas. Et elskbart spill som får meg til å spørre meg selv: "Hvorfor har jeg ikke oppdaget dette spillet før?" Har jo hørt om spillet of course, men har jo ikke anskaffet meg det før nå. Tross alt over et halvt år siden det kom ut. Akkurat nå skal jeg ta knekken på Mr. House, liker ikke han fyren ass. Which means jeg må drepe Victor da (samt andre Securitrons), som er en PDQ-88b Securitron, altså en kjempe kewl robot. Utrolig søt. Haha.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Siterer HaXorZ:
Fallout: New Vegas. Et elskbart spill som får meg til å spørre meg selv: "Hvorfor har jeg ikke oppdaget dette spillet før?" Har jo hørt om spillet of course, men har jo ikke anskaffet meg det før nå. Tross alt over et halvt år siden det kom ut. Akkurat nå skal jeg ta knekken på Mr. House, liker ikke han fyren ass. Which means jeg må drepe Victor da (samt andre Securitrons), som er en PDQ-88b Securitron, altså en kjempe kewl robot. Utrolig søt. Haha.


Det du mente med R.I.P victor ja.. dumt å drepe sin savior da !
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!