Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer Kronoz:
Plukket opp Uncharted 2 i går. Er vel litt over helvveis akkurat nå.


Et mersterverk av et spill! Legg merke til animasjonene. Finpusset er bare mellomnavnet.
  • 0
Er ikke første gang jeg spiller det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Er ikke første gang jeg spiller det


Åja... Har du spilt spillet mange ganger?
  • 0
Yes, indeed
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Dawn of War (med ekspansjoner) Dawn of War 2 Retribution (fullførte nettopp Chaos Rising) og Neverwinter Nights 2 .
Praise the Emperor and strike down His foes
  • 0
Spilte litt TDU2 i dag Fant alle bilvrakene på Ibiza og fikk et eksemplar av den aller første bobla som reward. Driitkul bil
  • 0
WoW
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Pokemon: Black
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Pokemon: White.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Spiller: Final Fantasy XII

Planer: Metro 2033(Har pause), Shadow of the Colosuss(Har pause), Resonance of Fait(kanskje ikke rundes, men spilles en del)
Everywhere, but in the present
  • 0
Siterer Eldgrim:
Dawn of War (med ekspansjoner) Dawn of War 2 Retribution (fullførte nettopp Chaos Rising) og Neverwinter Nights 2 .


High five! Hva synes du om Imperial guard i Retribution? Spiller for tiden Dawn Of War Retribution, må si jeg imponert over multiplayer delen men ikke så mye over singel player thou
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Hadde vel egentlig planer om å spille Reach denne uka (som jeg har drevet med de siste ukene også), men på grunn av at Xboxen nekter å spille disker, så får jeg se å komme meg gjennom de tre første Splinter Cell spillene på PC
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Reach og Black ops. Tror jeg skal dra frem fable 2 og 3 igjen
Per aspera ad astra
  • 0
StarCraft 2 for det meste. Gi meg beskjed om noen vil spille, trenger å KNUSE noen her >: D
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Går for det meste i Red Dead Redemption og Blazblue: Calamity Trigger.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spiller igjennom Metro 2033 som jeg fikk med da jeg forhåndsbestilte Homefront .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Spiller gjennom Half-Life 2, og etter det blir det begge episodene som følger.
  • 0
Ut med New Vegas for fjerde gang, for å spille Operation Flashpoint: Dragon Rising som jeg har lånt av en kompis.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Spiller gjennom Half-Life 2, og etter det blir det begge episodene som følger.


Ah, må si jeg missuner deg det! Spiller du igjennom HL2 for første gang? Det er virkelig en god spillserie! Gleder meg til episode 3, hvis den kommer. Syntes dog endingen i HL2: Episode 2 var litt for nervepinnende til at det skal være lovlig for Valve å dryge det så lenge .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer Ash Ketchum:
Citerer Predator piller gjennom Half-Life 2, og etter det blir det begge episodene som følger.

Ah, må si jeg missuner deg det! Spiller du igjennom HL2 for første gang? Det er virkelig en god spillserie! Gleder meg til episode 3, hvis den kommer. Syntes dog endingen i HL2: Episode 2 var litt for nervepinnende til at det skal være lovlig for Valve å dryge det så lenge .


Da jeg første gang kjøpte Den Oransje Boksen til Xbox spilte jeg litt av alle spillene som fulgte med og lot de etterhvert ligge. Så nå har jeg kjøpt det på PC, og spiller igjennom en etter en, selv om jeg tidligere har fulført Episode 2.

Må si det er svært spennende. Idag kom jeg til Nova Prospekt. Det er på toppen av spenning nå. Men siden jeg har en bihulebetennelse, så gjør det vondt å sitte å spille slike spill, så idag har jeg ikke spilt så mye av det.

Som deg, så gleder jeg meg til Episode 3. Valve må komme med den snart. Selv om jeg ikke har spilt igjennom Half-Life 2 eller Episode 1 enda, så vet jeg helheten av historien. Håper det kommer til neste år.


Hvorfor står det at du siterer Predator foresten? Det var jo jeg som skrev det? Hehe.
  • 0
Batman: Arkham Asylum
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Spiller Operation Flashpoint: Dragon Rising nå, og det er en annerledes FPS opplevelse enn jeg er vant til, men det liker jeg. Utrolig krevende og hardcore, og forventer at du tenker taktisk og bruker medsoldatene dine godt. Liker det sånn halveis, får se om jeg virkelig blir hooked senere.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Dragon age 2

Typisk Bioware å ta bort noe jeg likte i 1 ern....Det samme skjedde mellom Mass Effect 1 og 2. Men jeg digger det nesten like mye som 1 ern, så jeg skal selvfølgelig spille igjennom
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Dragon Age 2, New vegas med mods,Bulletstorm
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Halo: Reach og new vegas.. ELSKER VEGAS
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!