Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Det begynner å grense til idiotisk med alle forkortelsene
Veni, vidi, avicii
  • 0
Du sier noe. Fint om folk gidder å slutte med det. ASAP.

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
tl;dr , tbh er jeg enig i at forkortelsene begynner å bli bl.a. dumme. håper dere slutter med det s.a. vi kan komme tilbake on topic OT. fyi skal jeg spise middag nå brb
Veni, vidi, avicii
  • 0
Jeg prøver i det meste slå dag 20 på zombie er ikke så god på det akk, Men ellers prøver jeg runde Alan Wake
  • 0
Dead Space 2 demo. Unitology Kirken er skummel
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Dead Space 2 demo. Unitology Kirken er skummel

Var det ikke PS3'en din som klikka? Eller spiller du på noe annet?
  • 0
Går for det meste i LittleBigPlanet 2 og onlinen til Assassin's Creed: Brotherhood.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Var det ikke PS3'en din som klikka? Eller spiller du på noe annet?

Har Xbox også!
  • 0
Spilte Borderlands med kameraten min. Kom til lvl 15 på en kveld. Første gang jeg spilte spillet, er sykt forøyd med det
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Spiller for tiden følgende spill.

Ghost Recon Advanced warfigther 1&2, som er noe av det beste jeg har spillt. Sikkert 10ende gangen jeg driver og går igjen om de.

Ace combat 6 Fires of Liberation, som er et overaskende bra spill. Ble egentlig tatt litt på senga over hvor avhengighets skapende det er.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
åja fuck yeah, eg spele ingenting. Topp det då :p (facebookgames<3)
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Bad Company 2: Vietnam och Need for Speed: Hot pursuit
  • 0
Plukket opp Guitar Hero: Metallica igjen. Just for fun.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Fikk litt kick av å samle achievements igjen, så jeg har begynt å plukke frem spill fra hylla som jeg ikke hadde tatt av plastikken på engang.

Så akkurat nå spiller jeg "Dante's Inferno"
Er straks ferdig med første gjennomspilling.
Rimelig sykt spill

Har også begynt såvidt på "Spiderman: Shattered Dimensions"
Som er veeeldig repeterende og en kan irritere seg grønn av kontrollen noen ganger.
Men det er akseptabelt siden jeg betalte 50kr for det.
  • 0
Børstet støv av New Vegas igjen. Er ganske lenge siden jeg spillte det nå, så startet like godt en ny save.
  • 0
Har begynt på på Ge Te Fem igjen.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Kjøpte Star Ocean: the last hope...men øynene, de tomme, sjelløse, stirrende øynene ahhhhhhh....så det sluttet jeg å spille.

Så kjøpte jeg meg Bayonetta, men uansett hvor gjennomført det er takler jeg ikke slike spill som skal bedømme innsatsen din hele tiden med medaljer og shit, særlig når terskelen for å få den dårligste ranken er såpass lav...så jeg vet ikke om jeg gidder å spille det heller..

Så hva spiller jeg da...vel skal ihvertfall ha Killzone 3 når det kommer om noen ukers tid.
This is great banter, it really is.
  • 0
Brukte et århundre på å installere Killzone 2 igjen, men har fremdeles til gode å faktisk spille faenskapet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har startet å spille Halo Wars igjen. Blir mye veksling mellom nevnte spill, Call of Duty: Black Ops, Halo Reach og Rock Band 3.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Black ops, Reach, MW og Wars.
Per aspera ad astra
  • 0
Spiller Oblivion. Skal ta Thieves Guild. Etter det fortsetter jeg med Fallout: New Vegas, som jeg har tatt en kort pause av for å kjøre gjennom BioShock 1 & 2 .
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Spiller Bulletstorm demon nå. Gleder meg til selve spillet!
  • 0
Spiller Battlefield 2. Lader opp til BC2 til PC (Har det allerede på Xbox, da-a) kommer i posten, så skal lade opp med BC2 til BF3 kommer! Hurrhurr
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Spiller Battlefield 2. Lader opp til BC2 til PC (Har det allerede på Xbox, da-a) kommer i posten, så skal lade opp med BC2 til BF3 kommer! Hurrhurr

Har det på Xbox jeg og!
(Egentlig pc og, men sliter litt med de EA tullingene )
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Akkurat prøvd killzone 3 singelplay demoen
The cake is a lie
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!