Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


F.E.A.R.
The Witcher
Epic Mickey
Div. indie/billige spill fra Steams juletilbud.
  • 0
BC2 vietnam, SC2, valkyria chronicles og dungeon defenders first wave. En god del med andre ord.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Halo...
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Jeg har lastet ned ferdig Assasins creed, men når jeg skal starte det står det at jeg må være admin for å spille det første gangen. help?

Lagt til 2010-12-24 09:30:
Nå står det at jeg burde installere programmet på nytt for jeg mangler dvm.dll
hm...skal jeg avinstallere noe eller
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Hmm jeg har tatt opp det jeg mener er årets beste spill nemlig

Red Dead Redemption. Ikke Undead Nightmare atm nei, bare det helt normale RDR. Sykt bra spill tho
*MacGyver Theme*
  • 0
...woah jeg kan ikke re-dowloade Assasins creed....
sigh
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Spiller rimelig mye StarCraft 2 for tiden. Har begynt så smått online, men mest competitive.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Smackdown vs Raw 2011: Created stories downloaded online


Fy faen det ruler. og se hva slags storyer andre folk klarer og lage!
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Assasin's Creed: Brotherhood. Har runnet spillet, nå gjenstår bare å få de siste single-player trofeene.. Om jeg gidder å spille til 100% sync får vi se på da det ikke er nødvendig for trofeer.. I'm a trophy whore Må vel gjøre ett forsøk en gang.

Neste blir Bioshock. Ihvertfall runne det. Så får vi se.
Hmmm.... Også er jeg usikker på om jeg skal forsøke Demon's Souls eller om jeg skal runne Dead Space...
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Minecraft
  • 0
Starcraft 2 med litt Golden Sun på siden.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Går for det meste i Batman: Arkham Asylum, og Assassin's Creed: Brotherhood.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Pløyer gjennom historien på Just Cause 2 før jeg lager en tulle-save.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Gran Turismo 5, GTA:IV og div andre spill
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Spiller Mass Effect 2 (muligens mitt GOTY 2010), litt S.T.A.L.K.E.R: SoC og jeg skal begynne på Gran Turismo 5 igjen snart.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
For øyeblikket. Donkey Kong Country Returns.

Venter fortsatt på at Xboxen min skal komme tilbake fra reparasjon så jeg kan spille de andre spillene jeg fikk til jul.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Ble nettopp ferdig med Mass Effect 2, så har begynt på min andre gjennomgang av Fallout: New Vegas.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Har akkurat satt meg ned med Metal Gear Solid 4. Er skamfull over meg selv at jeg ikke har rundet dette spillet enda, er kommet til act 5, men kommer ikke videre
Isåfall er dette spillet nå min førsteprioritet!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Bad Company 2 Onslaught Mode... herlig DLC-modus til et herlig spill! Jo, også Vietnam og vanlig MP så klart.
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Akkurat nå spiller jeg litt Left 4 Dead 2 for å få skrevet anmeldelsen min ferdig.
  • 0
Jeg spiller:
FIFA 11 (PS3)
Call of Duty: World At War (Xbox 360)
Toy Story 3: The Video Game (Xbox 360)

Gode spill!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Nå er jeg 13 timer inni Fallout: New Vegas og elsker det. I tillegg spiller jeg split-screen med venner og litt online på Call of Duty: Black Ops.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Spiller Forza 3, C classe mesterskap
  • 0
Atm spiller jeg Assassins Creed Brotherhood!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Fallout: New Vegas.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!