Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer dark samus nemesis:
Går gjennom Assassin's Creed II en siste gang før AC: Brotherhood slippes om knapt èn uke.

Jeg orker knapt å plukke opp spillet igjen etter at jeg greide platinum. x)
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg orker knapt å plukke opp spillet igjen etter at jeg greide platinum. x)


Haha, vel. Med tanke på at det er favorittspillet mitt til PS3, så spiller jeg det gang på gang, uten særlige problemer
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg hadde sikkert greid det, men det er litt for kort tid akkurat nå
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg hadde sikkert greid det, men det er litt for kort tid akkurat nå


Er vel det, ja. Har snart fått tak i Armour of Altäir, så da gjenstår det bare å komme seg til Roma, for så å vente èn uke for å returnere dit igjen
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Halo - As usual
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Begynte på Fallout 3 i går
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Stracraft 2 som vanlig.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Spiller Sonic colors og SC2.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Black Ops, ofc.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Black Ops, ofc.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Ash Ketchum:
Citerer blyantkvesser:Black Ops, ofc.


Også Reach, da.
Riddle me this
  • 0
  • Los
  • Los
Dragon Age: Orgins

Min nye karakter er mye morsomere enn den første jeg spilte gjennom med, noe som gjør at spillet er blitt sykt mye morsomere og kulere. Digger det sværs gjennom! Det er så syyyyykt digg! Skal kjøpe Awakening i juleferien, så jeg kan spille gjennom det før 24.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Zook
  • Zook
Begynte såvidt på Final Fantasy XIII i sted, som har stått i hylla i to måneder med plasten på. Visuelt er det helt sinnsykt fantasisk, men det hjelper ikke mye når gameplayet er grusomt. Syns kampteknikken i japanske rollespill er helt på trynet. Ekstremt cheesy karakterer og merkelig brå historie også. Men har hørt det blir bedre etterhvert og at man bør være tålmodig, så jeg skal definitivt spille mer.
You're sleeping over, right?
  • 0
Går vel for det meste i Valkyria Chronicles. Elsker gameplayet, vi trenger flere spill fra denne serien på PS3!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spiller StarCraft II. Nydelig spill.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Citerer blyantkvesser:Black Ops, ofc.


+Minecraft ...

Satser på et nytt spill til jul men vi får se, vis ikke blir det sikkert disse to til noe nytt (deus ex?) kommer
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Minecraft, STALKER og BC2.
Decyfered!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Spiller mye Mass Effect 2 for tida Knallbra spill, selv om jeg syntes atmosfæren i 1-ern kanskje var hakket bedre.
Riddle me this
  • 0
Av alle ting i verden så har jeg plukket opp The Saboteur igjen. Liksågreit egentlig. Det er jo et halvveis bra spill.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siden jeg akkurat ble ferdig med Metro 2033, skal jeg bare konse på Mass Effect 2 og Oblivion de neste dagene/ukene...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
WoW, Dead space 2 demoen og Starcraft 2
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Spiller mye Undead Nightmare for tida. Blir nok snart ferdig med det.
Riddle me this
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Assasin's Creed: Brotherhood

Blir en stund til jeg er ferdig
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Kronoz:
Av alle ting i verden så har jeg plukket opp The Saboteur igjen. Liksågreit egentlig. Det er jo et halvveis bra spill.


Tror jeg må joine deg med å også gjøre det ferdig. Har sikker kommet meg halvveis selv. Men pga mange bugs gadd jeg aldri å bli ferdig med det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!