Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


  • Zook
  • Zook
Oblivion. Veldig bra spill, kommer til å spille det mye.
You're sleeping over, right?
  • 0
Fallout New Vegas
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Alan Wake! Utrolig bra og gjennomført spill, gleder meg til å begynne på neste episode, som jeg tror er den siste his du ser bort fra DLC'ene!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Akkurat nå spiller jeg disse:

PC: Fallout: New Vegas, Bioshock 2, Borderlands, Lara Croft and the Guardian of Light, Left 4 Dead 2, Darksiders: Wrath of War, Dead Space, Machinarium, Civilization V og hele Age of Empires serien.

PS3: Uncharted 2: Among Thieves og The Saboteur.

Xbox 360: Halo: Reach og Crysis 2 MP Test.
  • 0
Om dagen går det enten i Starcraft II, eller Pokemon FireRed...Spørs hva jeg har lyst til egentlig.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Akkurat nå går det i Starcraft 2 og Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Spiller faktisk ganske så lite for tiden. Men idag har jeg spilt litt Oblivion igjen, så går vel under det nå.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Spiller gjennom Doom 3 på PC, og ellers går det i Guitar Hero: Warriors of Rock for å Dominere questen samt at det blir litt Kabal og Froggy Jump på iPhonen.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Går mye i Call of Juarez 2: Bound in Blood!
Et veldig spennende og imponerende spill
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Amnesia: The Dark Decent.

Et godt spill for høstmørket, og siden vi er så nærme Halloween så passer det bare enda bedre. Ikke mange survival-horror spill som faktisk klarer å holde på en skumel og dyster stemning.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Fable 3 Men det e veldi kort main quest
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Akkurat nå går det i Starcraft 2 og Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
m&b Warband (:
  • 0
Akkurat NÅ går det i Red Dead Redemption: Undead Nightmare.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Garry's Mod! Supprised?
Decyfered!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Akkurat NÅ går det i Red Dead Redemption: Undead Nightmare.

Jepp. Her også. Så fort det er ferdig med å laste ned.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nå går det i Killzone 3 betaen.
  • 0
De fire spillene jeg spiller nå er Medal of Honor, F1 2010, Battlefield: Bad Company 2 og sist men ikke minst WRC Alle spillene har sin sjarm og jeg liker de veldig godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg spiller ingenting foreløbig. Det siste spillet jeg spilte skikkelig var Demon Soul's for veldig lenge siden.

Assasin's Creed: Brotherhood ser jeg fram til. Medal of Honor venter jeg til blir billigere. Ellers vurderer jeg å selge de spillene jeg ikke spiller noe særlig/ikke likte noe særlig til gamestop og plukker med meg andre brukte spill.

Noen spill fenger mer enn andre rett og slett. Det og at jeg er i en avgjørende fase sosialt sett og kan ikke bare sitte inne og spille
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Medieval 2 Total War!
  • 0
Rock Band 3
Knurr...
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Star Wars Force Unleashed 2 men det kan ikkje måle seg til 1'ern
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Borderlands GOTY, fornøyd så langt
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0
Går gjennom Assassin's Creed II en siste gang før AC: Brotherhood slippes om knapt èn uke.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det er et krigsspill jeg holder med på i farten... kommer ikke på hva det heter,,, men det har noen heidundrende actionscener... til tross for at jeg føler jeg har vært borti mye av det før.... irriterende at jeg ikke kommer på hva spillet heter
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!