Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Så synd!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
vet ikke hva jeg burde spille nå Har cod4,gta IV, TDU, mc:LA +flere . Noen tips?
  • 0
Horde på Gow 2. Nye maps som må prøves ut
  • 0
Uhm Cod4, Skate 2 eneste spilla som er kjekke offline ^^ også assasins creed
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
spiller ikke noe akkurat nå, men har spillt tales of vesperia i hele dag
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
i det siste har det gått en del i Halo 3 online faktisk! prøve å bli litt god igjen! ^^
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Spiller mye rart nå, mangler bare 2 trophies på Fallout 3 jeg prøver å få tak i, spiller også litt CoD WaW.
I was frozen, today!
  • 0
Lego Batman, Lego star wars complete saga, Pokemon Platinum, Dead rising og Animal Crossing!
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Patapon 2

Crazy spill.
"get poor die tryin"
  • 0
star wars knights of the old rebublic 2 the sith lords er yndlingspillet mitt nå for tia, plukka det opp for noen måneder siden og er vell oppe i 100 timer på det
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Går veldig mye i DoW 2, Afro Samurai og Ghost recon 1&2
Tungur Knivur
  • 0
CoD 4 og Sonic Rush
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Har fått dilla på Soul Calibur IV igjen, artig å lage egne characters egentlig :3
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fant Serious Sam II for 49,- hos min lokale forhandler og tenkte "Tja, hvorfor ikke?"

Har ikke hatt det så morro med et FPS på lenge!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Final Fantasy XII
Rocktober
  • 0
Akkurat nå går det i InFamous, med tanke på at jeg kjøpte det i går.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nå spiller jeg for det meste Warcraft 3 og Warhammer 40k DoW 2. I tilegg spiller jeg litt SSBB.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Spiller Far Cry 2 og Formula 1: CE nå.
I was frozen, today!
  • 0
Counter-Strike Source har brukt mye av tiden min i det siste. Skal spille Rock Band 2 en del når Spinal Tap pakken blir lansert i Norge.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Nå for tiden er det kun Fallout 3 som gjelder
Har endelig fått ut finger'n og lastet ned noen DLCgreier. Har pløyd gjennom The pitt og operation anchorage, så nå er det vel point lookout som står for tur
  • 0
GTA 4 for øyeblikket, og begynner vel på Uncharted om noen dager, skaffet det nettop
  • 0
Fortsatt Soul Calibur IV. Tower of Lost Souls var VANSKELIG. Men jaggu kom musikken på siste level som et sjokk o.O
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg spiller Halo 3 og Gears of War på nytt. Og så har jeg tenkt til å spille gjennom GRAW 2 på nytt også.
Tilfeldig tekst
  • 0
Siterer Xbox 360 Veigres:
Jeg spiller Halo 3 og Gears of War på nytt. Og så har jeg tenkt til å spille gjennom GRAW 2 på nytt også.



Er Ghost Recon bra? Jeg har ganske lyst til å kjøpe det.
I was frozen, today!
  • 0
For tiden nå spiller jeg: UFC 2009 undisputed, Sims 3, ccs, lost og elite sniper
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!