Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


rune factory, animal crossing wild world, pokemon diamond, suikoden tierkreis, army of two..............
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Sliter med dead rising
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Dawn Of War 2
F.E.A.R 2 Project Origin
Tungur Knivur
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer oski:
Citerer Zook:
Har prøvd å spille litt Bionic Commando, men det ender som regel med at jeg slår av i frustrasjon. Det er så vanskelig. Akkurat nå er jeg inne i en helt mørk hule der det er umulig å se noe (det er meningen). Vet hvor jeg skal, men kontrollene er så unøyaktige at jeg ikke klarer å komme dit. Klarte det én gang, men jeg falt ned.
'

Sliter du der òg?


Hva mener du med der òg?
You're sleeping over, right?
  • 0
Spiller COD4. Prøver å få Miles High Club achievement men klarer det aldri
Hvis jeg hadde hatt 0.1 sekund mer hadde jeg klart det. Døra var rett foran meg.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Nå går det i Third Age-modden til Medieval II Total War, men på fredag braker det løs med UFC-spillet til PS3
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Zook:
Hva mener du med der òg?


Slet på det stedet, men man klarer det til slutt!
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer oski:
Citerer Zook:
Hva mener du med der òg?


Slet på det stedet, men man klarer det til slutt!


Oja, trodde du mente at jeg hadde slitt et annet sted, dermed:

Sliter du der óg?

-------------------------------------------------------------------------

Hadde du lys, forresten? Så en walkthrough på Youtube, av en fyr som hadde lommelykt. Det gjorde at alt ble lyst, sånn at det gikk an å se.

Men problemet er ikke at jeg ikke ser, det er mer at kontrollen er noe unøyaktig. Må hoppe opp et sånt sted, har klart det en gang. Den ene gangen jeg klarte det kom jeg videre til en boss. Men jeg døde fort, og måtte ta hele banen på nytt...utrolig irriterende. Etter å ha dødd tre ganger må man spille hele banen på nytt.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Lys? Hmm, jeg skrudde opp lys-styrken på tv`en. Kontrollene ødelgger mest, skuffende spill. Er utenfor nå, svinger rundt

Men just keep trying!
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer oski:
Lys? Hmm, jeg skrudde opp lys-styrken på tv`en. Kontrollene ødelgger mest, skuffende spill. Er utenfor nå, svinger rundt

Men just keep trying!


Tror ikke jeg gidder helt enda. Men vi får se, kanskje jeg starter det opp igjen en vakker dag.

Likte heller ikke hvordan nivåene er inndelt. Først var jeg på Area 01, så på 04.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Zook:
Likte heller ikke hvordan nivåene er inndelt. Først var jeg på Area 01, så på 04.



Har alltid visst at svenskene er tallblinde ^^
Hasta la-vista baby!
  • 0
Runna Resident Evil i går og starta på RE 2.
Snart ferdig med det, skal starte på 3 i kveld.

2 er best i serien imo.


EDIT: Jeg runna 2ern nettopp. Konge spill.

Spiller nå, 3.
"get poor die tryin"
  • 0
Fallout 3, andre run på GTA IV, og er midt inne i Orange Box...
Knurr...
  • 0
Spiller for det meste Skate 2.
  • 0
Jeg spiller Wii: Super Mario Galaxy Super Smash Bros Brawl og Mario Kart Wii og Animal Crossing Lets Go The City. PC: Spore Midtown Madness 2 Playstation 2: Guitar Hero Legends Of Rock Final Fantasy X og SSX3 Skal prøve å være ferdig med de etter sommeren
DS:TLOZ PH New Super Mario Bros. PSP:Ratchet And Clank Size Matters og Need For speed undercover
Å noen ganger tar jeg meg en Fotball Kamp På FIFA 2005
Og jeg spiller Runescape og Metin 2

Lagt til 2009-05-22 15:31:
Henger veldig mye etter nå men jeg skal få det til (håper jeg)
"Doh!"
  • 0
Siterer Warwigan1:
Spiller værdens kjedeligste spill kalt "lekser" det får en klar 1/10 fra meg


Det spillet har jeg spilt også det får man helt gratis 1/10 fra meg og
"Doh!"
  • 0
Og jeg spiller også masse på Kongreate prøver og få level der
"Doh!"
  • 0
Spiller Fable 2 og Burnout Paradise for tiden
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Nå spiller jeg Killzone 2-multiplayer og inFAMOUS demo. Gleder meg til å endelig få ett nytt spill, da inFAMOUS kommer isalg 29.Mai Finally!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Har spilt igjennom career på Guitar Hero: Metallica i dag, med en kompis. Vi byttet på å spille bass og gitar.

Uansett, kjempebra spill! Klokkeren lyd, omtrent bare bra sanger og vanvittig godt utført. Den filmatiske presentasjonen er perfekt, filmsekvensene er tøffe og grafikken er herlig. Var også tøft med ekstra-materiale, som består av historier bak enkelte sanger, og live-klipp. Anbefales virkelig!
You're sleeping over, right?
  • 0
Spiller Pokémon Platinum og Saints Row 2!
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
driver litt med fable 2 og saints row 2. Skal skaffemeg sims3 snart
  • 0
BF2, FEAR, Vegas 2, flatout 2 og Worms World Party
Fabelaktig!
  • 0
Pokemon!
  • 0
Fikk tak i Splinter Cell: Chaos Theory på PC, så nå stealther jeg rundt i beste stil
Også UFC på XBox da selvfølgelig
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!