Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


For tiden veksler jeg mye mellom Oblivion og Ocarina of Time. Prøver å komme meg videre på Shivering Isles, men Elyctraene vil faen meg ikke gi fra seg noe Felldew. Tror nesten jeg starter meg et nytt game bare for å gjøre SI...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Zeno Clash og L4D!
  • 0
Nå for tiden går det mye i Crackdown og Rock Band. Skal kanskje gjenoppta 100%-jakten på Lego Indiana Jones i morgen eller noe slikt.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Burnout paradise, fantastisk spill!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Spilte første oppdraget av inFAMOUS demoen igår, og spillet var helt herlig. Men noe jeg stusset over var at språket var på fransk. Hvordan kan det ha seg? Så ingen innstillinger der jeg kunne endre det heller
  • 0
Akkurat nå sitter jeg og ser på GH world tour credits.
Pull me under er så kjeeeeeeeeeedeeelig!!!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer oski:
Citerer Finalfantasyfrelst essuten , 4ern er bedre en 5ern



*Myye bedre!


ikke hva singel angår.. og siden han spiller på veteran er det vel singel han snakker om.. (er personlig mening. og ikkefakta tho ^^ )

Lagt til 2009-05-08 16:12:
holder på med platinum på uncharted...
  • 0
Nå spiller jeg Resident Evil 5 (Eller akkurat nå spiller jeg ingenting, men jeg skal spille det)
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
Jeg spiller CoD4 på veteran. Gruver meg til plana "one shot, one kill" som skal være vanskelig på veteran, siden man har både tid og må bære en person på ryggen, og på veteran dør man bare av 2-3 skudd.
  • 0
Akkurat nå spiller jeg Uncharted (lånt hos venn), Rachet & Clank: Tools of Destruction (lånt hos en venn) og inFAMOUS demoen (beta).
  • 0
holder på med og runde The Godfather II det er ikke mitt da men jeg låner det av en i klassen det er bra spill
Solberg!!
  • 0
Akkurat nå er det 100% The Elder Scrolls IV: Oblivion. Men kjenner at det faktisk er litt mindre motiverende å spille nå som jeg snart er ferdig med main questet, pluss at jeg ikke kommer meg videre på Shivering isles....(helvetes felldew)
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Akkurat nå så er Counter-strike fult ut, blitt tilbudt å joine en ganske god clan, ca midd-high-skilla, har ikke taket ja enda, men det å tjent penger\blitt sponsa for å spille sier selv at det er ganske så fett

ellers så jobber jeg ræva av meg for å kjøpe en flunkende ny PS3
  • 0
Godfater 2 og COD4
Shitting dick nipples
  • 0
  • Arda
  • Arda
Akkurat nå er det Killzone 2 og L4D !
  • 0
  • Zook
  • Zook
Mirror's Edge og litt Resident Evil 5. Har kommet midt i tredje bane på Mirror's Edge nå. Syns det er bra hittil, ikke så frustrerende som forventet. På RE5 spiller jeg mest modusen "The Mercenaries". Herlig underholdning, både alene og med en venn. Den modusen forlenger holdbarheten til spillet for min del!
You're sleeping over, right?
  • 0
Wheelman, RE5, RE4, KZ2, Riddick og Mortal Kombat vs DC universe.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Nå går det mye i Rock Band. Prøver å få fem stjerner på alle sangene på expert, for jeg mangler bare to. Har tenkt å fortsette min tredje gjennomspilling av GTA IV en gang om ikke lenge. Også må jeg spille GHIII for å få stoff til anmeldelsen min.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Resident Evil 5, Dead Space og Halo 3.
It's never to late to die!
  • 0
Vurderer å begynne på nytt i Fable 2, har enda ikke fullført det...
Ellers har jeg altfor mange spill jeg knapt har spillt i det hele tatt.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Har prøvd å spille litt Bionic Commando, men det ender som regel med at jeg slår av i frustrasjon. Det er så vanskelig. Akkurat nå er jeg inne i en helt mørk hule der det er umulig å se noe (det er meningen). Vet hvor jeg skal, men kontrollene er så unøyaktige at jeg ikke klarer å komme dit. Klarte det én gang, men jeg falt ned.
You're sleeping over, right?
  • 0
Har nå begynt å spille litt Heroes V igjen, fikk netopp Tribe of the East ekspansjons pakken
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Zook:
Har prøvd å spille litt Bionic Commando, men det ender som regel med at jeg slår av i frustrasjon. Det er så vanskelig. Akkurat nå er jeg inne i en helt mørk hule der det er umulig å se noe (det er meningen). Vet hvor jeg skal, men kontrollene er så unøyaktige at jeg ikke klarer å komme dit. Klarte det én gang, men jeg falt ned.
'

Sliter du der òg?
Hasta la-vista baby!
  • 0
Plant vs. Zombies!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!