Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Nå spiller jeg bare litt F.E.A.R. og random GC spill Har WoW pause...
Har ikke så utrolig mye tid til spilling for tiden.., noe som skjer hver dag!
  • 0
spiller ikke mye for tiden... men etter jul derimot. oh yeah!!!
  • 0
Akkurat nå går det i Doom 3, men det er mest på natta da
  • 0
Nå er det Zelda TP
"In memorial of 9\11"
  • 0
Spiller ingen ting nå.. Jeg har en tung tid på dette tidspunkt... Gor jeg må spare til Xbox 360
  • 0
spiller gears of war og har tenkt og komme i gjennom på hardcore og et par live ting
  • 0
vell til PC er det Maple Story til X360 er det vel Ringenes here kampen om midaged 2 og test drive unlimeted til GC er det The Legend of Zelda twilight princess og The Legend of Zelda Wind Waker DS spiller jeg litte på om dagen litt Animal Crosing av og til.
Whooooooooooooohooooo!!!!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gusj
Går i nyinnkjøpte Command & Conquer 3.
Så deilig spel.
  • 0
skal skaffe meg shivering isles når det kommer i butikken
  • 0
skaffet meg ps3 og resistance fall of man på mandagen (2 april med andre ord) ... har fullført det 2 ganger alt (på normal).... now what... fuck altså, ingen spill som er ute nå som frister... ser ut som om at jeg blir nødt til og dra frem provianten og tv gaiden gitt
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
gta: san Andreas og supreme commander
The cake is a lie!
  • 0
jeg spiller cracdown og godfather----------> er så my å gjøre med dette spillet har spilt det i over 20 timer og jeg er bare 40% complete.
har lyst på dead raising.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
har du runna Fall of man 2 ganger på 2 dager!!??


ja altså jeg runa det først en gang... så gikk jeg på pcen og søkte litt på chimera og de rare tecno folka (cloven eller hva de het) også BAM... så sto det at det var 4 våpen til på spillet når du spillte det for andre gang så da var det bare raka vegen tilbake til god stolen og på med maskinen (våpnene var heftige foresten! ) men jeg brukte egentlig 3 dager da!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
spiller Oblivion og GoW. det blir litt sånn annnenhver gang men det går mest i oblivion da.. runnet alle guildsene og nå løper jeg bare rundt og loker.. unngår main questen en stund... lvl 12 btw
when the head is severed from the human body with a sharp enough weapon the brain stays concious for ten seconds
  • 0
jeg har dragonball z 2 drit kult
burde kjøpe det
  • 0
Nå går det mest i Battlefield 2 Gått fra superamatør til amatør
Heihei
  • 0
Spiller kun God of War hær... Mest fordi jeg ikke har noe annet å spille
  • 0
nå har jeg netopp kjøpt F.E.A.R. til xbox, så har lit å jobbe med^^ spiller også wow
  • 0
nå spiller jeg Okami som er sykt bra
  • 0
Nå har jeg begynt å spille PGR 3 igjen
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Akkurat nå spillet jeg Castlevania: Symphony of the Night. Prøver desperat å få 200.6%, selv om jeg vet at jeg kommer til å gi opp på et tidspunkt...
  • 0
Daxter til psp utrolig morsomt
  • 0
Prince of Persia: Sands of Time... er på 81% nå
  • 0
Akkurat nå så spiller jeg mest Beataversjonen av The Lord of The Ring Online.
  • 0
World of Warcraft

Lvl 13 23. mars

Lvl 45 i dag
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!