Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siden det kom en ny oppdatering tidligere så tørket jeg støv av "No Mans Sky" og har tilbragt noen timer der i det siste,ellers går det en del tid i "Pokemon Moon".
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Siden det kom en ny oppdatering tidligere så tørket jeg støv av "No Mans Sky" og har tilbragt noen timer der i det siste,ellers går det en del tid i "Pokemon Moon".


Bra oppdatering?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Går i litt League of Legends atm.
  • 0
Star Wars Battlefront. Elsker det så langt!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jobber meg gjennom Uncharted-serien, og er snart ferdig med toeren. Merker at jeg liker det mye bedre nå enn forrige gangen jeg spilte det. Gleder meg til å sette i gang med treeren, for det har jeg ikke spilt før.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Gleder meg til å sette i gang med treeren, for det har jeg ikke spilt før.


Don't get your hopes up, heh. Bra du likte toeren bedre enn sist tho.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Satt med nettopp ned å startet med Crash Bandicoot 1 ¨

Forresten er det litt rart etter å hatt rsv 2 i 4 år eller noe på konsoll spilt en del på pc og ikke prøvd versus før nå (21des)?
Siterer Grallen:
Jobber meg gjennom Uncharted-serien, og er snart ferdig med toeren. Merker at jeg liker det mye bedre nå enn forrige gangen jeg spilte det. Gleder meg til å sette i gang med treeren, for det har jeg ikke spilt før.


Sier som kake, ikke forvent noe bedre enn toern i alle fall.

Spiller Zoooooooombies i IW. Prøver å klare det hersens easter egget.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Tropico 5. Overaskende gøy. Fikk det gratis fra Ps Plus.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Går i en fin blanding av litt FFXV, Mount & Blade: Warband og Pocket Mine 2. Gaming på tre fronter, fordi jeg bare har en fridag før julehelvete.
  • 0
Siterer ElGamer:
Mount & Blade: Warband

Sikkerrt dumt på Pc?
  • 0
Siterer Xtord:
Sikkerrt dumt på Pc?


Que?
  • 0
Går i Pokemon Moon her.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer ElGamer:
Que

Det kunne jo faktisk hende du spilt det på ps4 , finnes jo tross alt der å
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Går i Pokemon Moon her.



Ah, dette må jeg få spilt jeg og! Frister mer og mer. Spesielt nå som det er ferie!

Selv går det mye i Battlefield 1!
Siterer SirGalahad:
Selv går det mye i Battlefield 1!

BF 1 på pc eller ps4 ?


Siterer The Cookiemonster:
Går i Pokemon Moon her.

Åssen vil du si moon er i forhold til resten av serien ?
  • 0
Siterer Xtord:
BF 1 på pc eller ps4 ?


PS4 ;)
Siterer The Cookiemonster:
Don't get your hopes up, heh. Bra du likte toeren bedre enn sist tho.


Siterer Taktikkeren:
Sier som kake, ikke forvent noe bedre enn toern i alle fall.


Har hørt så, men det blir nok bra uansett.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Bestemte meg for å fortsette med Blood & Wine etter å ha lest GOTY listene til Glorfindel, så det går mye i det for tiden.

Ellers slapper jeg av med Shantae: Half-Genie Hero på PC når jeg ikke spiller Witcher. Artig spill egentlig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Går i Final Fantasy XV her.
  • 0
Her går det i Skyrim igjen. Alltid lett å komme inn igjen i.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
I påvente at et nytt prosjekt, surrer jeg litt på FUT.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
I påvente at et nytt prosjekt, surrer jeg litt på FUT.

FUT.... fifa 17?
  • 0
Siterer Xtord:
FUT.... fifa 17?


Jau.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har gått mye i World of Warships i jula, har omsider grindet meg opp til top tiers og gjør det relativt decent i og med at jeg er en noob med under 300 matcher.

Liker endringen i "pace" fra spill som BF1 osv. hvor mye går på reaksjoner mens i WOWS er det mye større preg av spillforståelse, map knowledge og å gjette hva motstanderne kommer til å gjøre.

Har også runnet Titanfall 2 og hadde faktisk planlagt å kjøre en liten anmeldelse men den kreative ånden gikk ut av meg med en gang jeg hadde knotet ned noen stikkord. Artig (men kort campaign), MP er mye kaos.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!