Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Skyrim Remastered

Utrolig hvordan nyversjonen har flere bugs og glitches enn orginalspillet hadde i 2011. Har masser av quests som ikke kan fullføres fordi personer og ting mangler. Spells har en tendens til å henge seg opp, så de fortsetter lenge etter knappen er sluppet. Teksturer forsvinner i hytt og pine. Kister tømmes for innhold, så jeg er redd for å legge fra meg ting i mitt eget hus. Det fryser og krasjer like ofte som før. Og det stopper ikke der...

Likevel klarer jeg ikke la det ligge. Og jeg skraper sammen alle achievements nok en gang, før jeg kan legge til mods som fikser spillet.
  • 0
Siterer TK Art:
Skyrim Remastered


hvilken plattform spiller du det på?
  • 0
Siterer waggener:
hvilken plattform spiller du det på?


Spiller på Xbox One.
Madammen spiller pc utgaven og har støtt på nesten alle de samme feilene.

Blir for dumt. Spilte orginalspillet helt frem til nyversjonen kom, og det er lenge siden jeg eller hun opplevde feil der.
  • 0
Siterer TK Art:
Spiller på Xbox One.


ah. vurderer det veldig til ps4. men har hørt mye greier om bugs som du tydeligvis har problemer med også. spørs om det har så veldig mye for seg da...
  • 0
Siterer waggener:
Siterer TK Art piller på Xbox One.

ah. vurderer det veldig til ps4. men har hørt mye greier om bugs som du tydeligvis har problemer med også. spørs om det har så veldig mye for seg da...


Lurte på det samme. Kjøper det ikke før jeg ser bekreftelse på retting av feilene.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Spillte nettop gjennom Deadly Premomition, inkludert alle side oppdragene.
Tror jeg ble litt avhengig av spillets "goofyness". Var gøy hvertfall!
  • 0
Runda Watch Dogs 2

Runda IW Campaign
-> Fortsetter å spille MP & Zombies

Startet så vidt på Gears of War 4 Campaign
The D' is silent.
  • 0
Bioshock Infinite for ørtende gang
Skyrim Special Edition, på tross av ødeleggende feil
WWE 2K17... skjønner ikke at jeg fortsatt gidder. Serien har ikke vært bra siden SvR 2010.
  • 0
WWE spillene var så bra før!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
WWE spillene var så bra før!


Har ikke prøvd 17, men 16 var brukbart. Morsomt å suse rundt i MyCareer, men det er noen småting her og der som irriterte meg. Eksempelvis er det forhåndsbestemt hvem som skulle holde de forskjellige tittelene, og hvem som etterhvert vinner de. Jeg vant IC-title fra Sheamus, som hadde vunnet den fra en eller annen. Jeg holdt den en stund, før jeg tapte den til Dolph Ziggler for å gå for WWE Championship. Spillet ga derimot tittelen til Sheamus igjen, siden han var pre-set til å være den som holder beltet når du selv ikke har det. Ganske tullete, gjorde at hele greia mistet litt dynamikk, og det stod litt stille.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Spiller for tiden Hitman, Zombies in Spaceland, GtaV, Gears 4 og bittelitt Watch Dogs 2.

... Også kommer jo Doom snart i posten da, oh glede!
The D' is silent.
Har spilt noen timer av Heavy Rain .. Ulikt noe annet jeg har spilt! Den atmosfæren..!

Nå skal jeg ta meg noen runder med CoD: Infinite Warfare og kanskje litt zombies!
  • 0
Amnesia: The Dark Descent.
  • 0
Går i en blanding av Skyrim, Dishonored 2 og League of Legends.
  • 0
Skyrim og Batman(Telltale)

Fy og digg det er å være tilbake i skyrim. Gåsehud.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Fy og digg det er å være tilbake i skyrim. Gåsehud.


Har et pent antall timer i det siden jeg fikk det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Sleeping Dogs er gratis på XO, så på tide å spille det igjen.

Hopper også mellom Bioshock, Dishonored, Wolfenstein New Order, Darksiders og Oblivion.

Trist hvordan Oblivion ikke føles som det gjorde de første 1500 timene i spillet lenger. Det har ikke holdt seg spesielt godt. Tror nok Skyrim har tatt over plassen på topplisten, selv om jeg levde meg betydelig mer inn i førstnevnte når det kom, og mange år etterpå.

Uansett, ingen nye spill som spilles altså. Gjennomført alt før. Deprimerende lite interessant som kommer for tiden. Mulig jeg kikker på Dead Rising 4.
  • 0
Det går mye i Final Fantasy XV , men også mange runder med Infinite Warfare når jeg trenger "pauser" fra FFXV! Satt Heavy Rain på vent til jeg er ferdig meg XV!
  • 0
Disse dagene... hmm blir jo portal 2 med en venn på mandager og fredag. Ellers litt titanfall 2. Og evnt l4d2,rsv 2 og worms med en venn. Og litt omega ruby. Men , jeg er i en form for tankeboks, hva skal jeg prøve å virkelig sett meg ned å spille igjennom... vurderre twillight princess , 10 år siden sist jeg spilt det så , persona 4 golden ( runnet 2 ganger) , bayonetta, smg 1 , gabriel knight eller noe i den duren... men vet ikke, tar gjerne i mot tips
Spiller Pokemon Sun og Doom imellom all eksamenslesinga.
Let the voice of love take you higher
Siterer Xtord:
Disse dagene... hmm blir jo portal 2 med en venn på mandager og fredag. Ellers litt titanfall 2. Og evnt l4d2 og worms med en venn. Og litt omega ruby. Men , jeg er i en form for tankeboks, hva skal jeg prøve å virkelig sett meg ned å spille gjennom... vurdere twillight princess , 10 år siden sist jeg spilt det så , persona 4 golden ( runnet 2 ganger) , bayonetta, smg 1 , gabriel knight eller noe i den duren... men vet ikke, tar gjerne i mot tips


Tales From The Borderlands som jeg sa tidligere
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Fallout 4. Fantastisk!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer sideswipe:
Siterer Xtord isse dagene... hmm blir jo portal 2 med en venn på mandager og fredag. Ellers litt titanfall 2. Og evnt l4d2, rsv2 og worms med en venn. Og litt omega ruby. Men , jeg er i en form for tankeboks, hva skal jeg prøve å virkelig sett meg ned å spille gjennom... vurdere twillight princess , 10 år siden sist jeg spilt det så , persona 4 golden ( runnet 2 ganger) , bayonetta, smg 1 , gabriel knight eller noe i den duren... men vet ikke, tar gjerne i mot tips

Tales From The Borderlands som jeg sa tidligere

Stemmer det, ja det skal jaggu vurderes. Kanskje det, en episode eller noe per dag. Prøvde å finne frem til kommentaren istad for å være helt ærlig... fant den ikke , ikke sånn med engang i hvertfall, men ja takk for tipset.



Siterer Taktikkeren:
Fallout 4. Fantastisk!

Hmm... vel jeg har til gode og fullføre det er 97 timer uti det tror jeg. Men , jeg er nok ikke helt der at det er like bra som new vegas og fallout 3 eller forsåvidt også fallout 2. Takk for tipset , skal vurderes. Hørt at dlc-ene er ganske bra.
Spiller Dishonored 2 da det var på salg til ca 300kr, og siden jeg nylig fullførte det første. Ser hvor avhengig jeg var av Dark Vision i det første, siden de selvfølgelig har nerfa det til de grader.
Siterer HopeN:
Spiller Dishonored 2 da det var på salg til ca 300kr, og siden jeg nylig fullførte det første. Ser hvor avhengig jeg var av Dark Vision i det første, siden de selvfølgelig har nerfa det til de grader.


Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!