Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer Victorfinne:
Må si jeg ikke likte det noe særlig godt heller. Likte ikke Borderlands 2 sånn supergodt heller, men det var greit. Artig til tider, men noen ganger ble det rett og slett litt kjedelig, og jeg skjønner ikke hvorfor alle priser det så mye, men er nok bare meg. Håper du får en fin tid med spillet ihvertfall!

Jeg har et intens hatforhold til Claptrap, noe som gjør at jeg går i hatmodus for hele spillet straks den forbaska roboten er tilstede!
Men jeg synes spillet kanskje er litt ensformig, selv om jeg liker levelsystemet. I tillegg synes jeg det er ganske stor forskjell på hvor brukbare "action skill" er fra karakter til karakter, noe som gjør spillingen til tider litt ujevn...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer LesMiserable:
Du er klar over at Sony ble hacket tidligere i uka og har prøvd å fikse opp i feilene i etterkant?


For femte gang? Fremdeles bullshit
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Fullførte nylig The Last of Us på ps4, så nå går det i Metro 2033 Redux og Fifa 14 i påvente av Destiny...
  • 0
Spiller nå Borderlands 2.
Rainbow Mushroom
  • 0
Plukket opp Muramasa Rebirth igjen, for å fullføre det siste DLCet, som ble utgitt i går. Elsker det så langt, mest sansynlig det jeg har likt best av dem til nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Da var jeg tilbake til Far Cry 3 og målet er å gjennomføre det Et herlig spill i alle fall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tomb Raider: Definitive Edition.

Eyecandy.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Metro Redux til PS4 og Diablo 3 til Xbox One.
  • 0
Går i Super Mario 3D World. Musikken er bare orgasmisk.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fortsatt Far Cry 3, men i går kveld ble det også en runde med BF4, som faktisk ikke gikk så gale
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ikke tull Bernt Erik, insta sier at du spiller Sims4 som bare juling
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
fifa 15 Demo.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Tron evolution, Wario master of disguise
vurderer om jeg skal sette meg inn i Persona4, som de fleste har hørt om
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
SIMS 4!!!
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Det går kun i Destiny på X-Box 360 nå.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Og nå spill æ litt Guild Wars 2.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Rullerer mellom Danganronpa 2, Fire Emblem: Awakening og Donkey Kong 64 (av en eller annen merkelig grunn). Jeg er ferdig med story mode i DR2, så jeg holder på med no ekstra greier. Donkey Kong 64 begynte jeg å spille fordi jeg har vært litt i retro-humør i det siste og jeg var spent på om det har tålt tidens tann. Det er ganske masete å bytte mellom karakterer hele tida, men jeg opplever en del nostalgia.

Siterer greevel:
vurderer om jeg skal sette meg inn i Persona4, som de fleste har hørt om

Anbefaler det virkelig
  • 0
Spiller for tiden Forza Motorsport 5 og litt FIFA 15.
Rainbow Mushroom
  • 0
F1 2014 til PC. En herlig beta test
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Lili: Child Of Geos

Veldig vakkert spill! Ble fort ferdig med historien, men var utrolig fornøyd med absolutt alt med tanke på den lave prisen.
"You know what? We'll call that one a tie."
  • 0
Super Smash Bros 3DS Demo

Veldig lettet over hvor bra kontrollen fungerer. Jeg var redd for at det skulle være veldig kronglete å spille, men det er det heldigvis ikke. Bra grafikk og framerate. Den største overraskelsen er hvor bra 3D-effekten er. Jeg kommer nok ikke til å bruke den til vanlig, men den gjør det faktisk enklere å se hvor karakteren din er. Mario er like god som han alltid har vært. Kommer til å være min main denne gangen også. Pikachu er blitt vesentlig dårligere, noe som er veldig synd. Link er tregere, men kraftigere. Mega Man liker jeg godt. Villager er den karakteren jeg liker minst så langt. Jeg har ikke helt skjønt hvordan han skal spilles. Gleder meg enormt til spillet kommer ut.
  • 0
Counter-Strike Global Offensive PC
  • 0
Borderlands 2 og Gran Turismo 5!
  • 0
Divinity Original Sin ! Hva ellers?!
  • 0
Ingen andre som spiller Destiny? Hehe

Det jeg liker best ved spillet til nå er PvP. Synes Bungie har gjort en utrolig god jobb ved å balansere klassene og levlene online. Storyen er så-så. Det er moro å pløye gjennom horder av fiender, men oppdragene blir nesten identiske og ganske statiske. At det plutselig kom cutscenes der karakteren min begynte å prate var så utrolig upassende og kunne nesten ikke brydd meg mindre. Vil gi denne en 7/10 til nå
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!