Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Akkurat nå går det i Sly 3: Honor Among Thieves på PS VITA.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Nå for tiden går det mye i Warface Og noe Killing Floor!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
For øyeblikket spilles det Grid Autosport, men har fått meg en betanøkkel til The Crew og laster det ned for øyeblikket ;)
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Guild Wars 2, beste mmorpg der ute.
The D' is silent.
  • 0
Spiller litt Dragon's Crown og Muramasa Rebirth på Vitaen. Gøy med håndholdt når man kan sitte ute i skyggen i solsteiken.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har spilt veldig mye Euro Truck Simulator 2 i det siste og holder på med God Of War: Ascension
  • 0
Lastet nylig ned Heartstone, morsomt og underholdende. Min type spill, men har ikke hatt store tiden å spille det..
  • 0
Spiller fortsatt betaen av The Crew og koser meg godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ny runde med betaen av The Crew
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Spilt X-Blades siden jeg fikk det i en bundle for litt siden. Jeg droppet det etter noen timer syns det ble kjedelig og ikke helt fan av hvordan kontrollene føltes. Tenkte jeg skulle gå igjennom spillet siden jeg allerede har spilt oppfølgeren Blades of Time, var en dårlig tanke siden jeg misliker hoved front figuren Ayumi.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Prøver litt Warframe, som er ganske kult. Ellers skal jeg fullføre Dead Space 2 og Mass Effect 2. Etter terroroppdraget i GTA V har jeg mistet smaken på spillet.
  • 0
Flight Simulator X 2006
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
veksler mellom Destiny, Watchdogs og God of War.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Spiller The Darkness 2 akkurat nå. Passe gøy det ta opp gamlere spill.
You got me on milk and alcohol
  • 0
ZUMBA
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Midnight Club: Los Angeles. Et helt greit spill, egentlig. Rimelig frustrerende til tider.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Surrer rundt med diverse sideoppdrag på Ground Zeroes, og litt Dragon's Dogma: Dark Arisen nå og da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Startet nettopp en ny bruker i New Vegas med høy luck og charisma. Skal rollespille som en psykopatisk heldiggris.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
The Sims: Castaway
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Akkurat nå blir det Oddworld: New 'n' Tasty på hard mode. Skal redde alle mudokons denne gangen.
  • 0
Har børstet støv av Wii konsollen igjen og spiller Monster Hunter 3.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Har børstet støv av Wii konsollen igjen og spiller Monster Hunter 3.

VERY GOOD!

Selv så spiller jeg The sims 2 Fritid.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Spiller litt Skyrim igjen, for første gang siden April. Mangler to trophies, så prøver å få tak i de. De er litt tidkrevende, så forventer ikke å få dem med det første. Er snakk om det hvor man skal drepe en Legendarisk Drage, og mestre Vampyr perk-treet. Bare DLC trophies, med andre ord.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jobber med S-rank på alle oppdragene på MGS: Peace Walker, og har blitt hekta på The Binding of Isaac.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Prøver å få tak i alle Gorgon eyes og Phoenix feathers i God of war 2.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!