Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Nå spiller jeg Dead Island Riptide med Tommy Kvaernerud
  • 0
Siterer Eivind K Johannessen:
Nå spiller jeg Dead Island Riptide med Tommy Kvaernerud


Plass til en til eller?
  • 0
Siterer Cherno:
Kult premiss, dårlig utførelse


Kunne ikke sagt det bedre.

Spiller TLoZ: Wind Waker og Battlefield 4
''eh'' - Link
  • 0
Kingdoms of Amalur: Reckoning

Helt grei rpg som jeg faktisk har blitt sittende å spille i noen timer. Det har en pen og fargerik verden og et godt kampsystem. Dessverre er en del av questene litt kjedelige og uinspirerte. Skulle også ønske at musikken i spillet var bedre. Med litt mer minneverdig musikk kunne stemningen og atmosfæren i spillet blitt så mye bedre. Så langt har jeg spilt i 12 timer og jeg har ingen planer om å slutte med det første. Alt i alt er det et bra spill, men det kommer nok ikke til å bli en favoritt i rpg-sjangeren.
  • 0
Har nettopp startet opp Ico.
Bra så langt.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Svitsjer mellom det første Dead Space (awesome), Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (ganske bra) og Rage. PC-versjonen av sistnevnte er skuffende. Har ordnet litt med vsync etc., men glatt 60 fps er vanskelig å få til. Noen tips? Ellers et eksplosivt og morsomt skytespill.
  • 0
Call of Duty Ghosts

Ekstreme mengder lag og jeg/vi blir kastet ut av matcher hele tiden på grunn av serverproblemer. Tror vi kun har fullført 4/10 matcher i squads modusen på grunn av dette.

Assassin's Creed IV Black Flag

Virker lovende hittil. Kanskje det ender opp som et godt kjøp likevel, selvom jeg i utgangspunktet aldri skulle spille mer AC etter III.
  • 0
Har hoppet litt tilbake til GTA Online, men har dessverre ganske få å spille med.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Call of Duty Ghosts

Så mye som jeg ikke kan fordra mapsa, har spillet en flyt jeg setter enorm pris på, med noen solide mappacks kan dette være bra! beste hitregistration på lenge, snipinga er nydelig og ja, kosert meg!
top cod på LENGE

7/10

Battlefield 4

mye som irriterer, men koser meg ilag med kompiser, nydelig grafikk å mapchanging events "levolution" er helt sinnsykt!

8/10

Dota 2

BEST.

10/10
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer bent_a:
Har nettopp startet opp Ico.


En perle.
''eh'' - Link
  • 0
  • bec
  • bec
Spiller nå: Ratchet and Clank (1en)
Planlegger å spille: 2en, 3en, tools of destruction, quest for booty og a crack in time
  • 0
Siterer bec:
Spiller nå: Ratchet and Clank (1en)
Planlegger å spille: 2en, 3en, tools of destruction, quest for booty og a crack in time


Har selv bare spilt de tre første og A Crack in Time!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Nettopp startet med Bulletstorm, håper det kan gi meg noen timers moro.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Det går kun i Dragon Age: Origins på X-Box 360 nå.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Tenkte å spille litt Naruto igjen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Blir til å spille GTA online nå!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Går fortsatt i Wind Waker. Nå skal jeg finne hundrevis av Triforce shards.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Citerer bent_a:Har nettopp startet opp Ico.

En perle.


Etter jeg nylig fullførte dette spillet, må jeg virkelig si meg enig.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fikk min anmeldeseskopi av Zelda: A Link Between Worlds i dag og anmeldeseskopien av Tearaway i går. Blir bra!
  • 0
Skulke låne Cod Ghosts av en venn bare for å teste det ut, men så klart kommer han bort til meg med et tomt cover. Genialt.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Skifter for øyeblikket mellom disse: Zelda: A Link Between Worlds, Tearaway, Luigi U, Civilization V og Splinter Cell: Blacklist (PC).
  • 0
Starta opp Okami i går. Spiller også Oddworld: Strangers wrath for tiden.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fullførte Dead Space 3 i går, og veksler mellom Batman Arkham Origins, Lego Marvel og Assassins Creed IV.
  • 0
Siterer bent_a:
Starta opp Okami i går. Spiller også Oddworld: Strangers wrath for tiden.

Ico først og nå Okami virkelig spill etter min egen smak! Selv med alle "problemene" med Ico, var det noe helt unikt og vakkert.
  • 0
Startet opp med Fallout New Vegas for en 5 gjennomspilling for å teste ut den siste slutten. Samt å gjennomføre alle tilleggspakkene.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!