Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Nå går det i Animal Crossing: New leaf på Nintendo 3DS.
  • 0
Siterer fantomena:
Nå går det i Animal Crossing: New leaf på Nintendo 3DS.


Noe du anbefaler?

Selv spiller jeg Professor Layton på 3DS. Et meget bra spill.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Bioshock Infinite på Hard nå Får se om jeg tar det 1999 mode etterpå
Trying to be reasonable
  • 0
Starta med Dead Island, kjøpte essentials-utgaven med all DLC for 150 kr, gleder meg til å få prøvd det ordentlig ut
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Nå går det i Hotline Miami. Veldig kult, og soundtracket er digg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer fantomena:Nå går det i Animal Crossing: New leaf på Nintendo 3DS.

Noe du anbefaler?


Kommer med en anmeldelse.
  • 0
Spiller Uncharted 3: Drake`s Deception, utrolig bra hittil.
  • 0
Jeg er ikke helt i spillhumør om dagen, så jeg spiller inntil videre kun Black Ops en gang i blant hvis jeg vil spille litt. Sparer Bioshock Infinite og The Last of Us til spillysten kommer tilbake, det blir ikke noe morsomt hvis jeg må tvinge meg gjennom dem.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
http://www.student.hint.no/~100494/HS911_WebPlayer/WebPlayer.
html


En del av bacheloroppgaven til noen i 3.klassen på spillinja! Hysterisk morsomt, men også insane frustrerende. Man spiller en hamster som skal redde andre hamstere Anbefaler folk å prøve ^^
(Funker ikke i Chrome forresten, siden Unity Webplayer er en liten bitch)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
I kveld blir det Battlefield 3 og gleder meg som bare det I går kveld spilte jeg Grid 2 online mot en kompis og det var skjitskøy
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har religion, men bytter det ut med å spille World of Tanks.
  • 0
Går i Guitar Hero 3. Utrolig digg å slappe av mens jeg spiller det.
  • 0
Akkurat startet på The Last of Us, og det har gått over all forventning hittil!
  • 0
Blir litt NFS: Most Wanted nå. Skal bli herlig å cruise rundt i min Ford Mustang GT
  • 0
Fallout: New Vegas + mods igjen. Jeg går aldri lei.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Skal starte gaminga med Borderlands 2.
  • 0
Heavy Rain

Ca tre timer inn, og foreløpig kan jeg ikke se hva folk skryter av. Alle de tullete kontrollene og quick-time-events er til å bli gal av. Hvorfor kunne de ikke bare fortalt historien med en normal kontroll? Dette tilfører jo ikke noe positivt.
Men jeg skal fullføre det, for jeg har ikke hørt et negativt ord om spillet, så det må være noe mer bak.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Heavy Rain

Ca tre timer inn, og foreløpig kan jeg ikke se hva folk skryter av. Alle de tullete kontrollene og quick-time-events er til å bli gal av. Hvorfor kunne de ikke bare fortalt historien med en normal kontroll?


De får det ihvertfall mye bedre til enn LA Noire!

Selv spiller jeg Professor Layton på 3DS.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nå går det vell mest i Leauge of Legends. Venter på skattepengene, da skal jeg kjøpe meg Metro: Last Light.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Heavy Rain

Ca tre timer inn, og foreløpig kan jeg ikke se hva folk skryter av. Alle de tullete kontrollene og quick-time-events er til å bli gal av. Hvorfor kunne de ikke bare fortalt historien med en normal kontroll? Dette tilfører jo ikke noe positivt.
Men jeg skal fullføre det, for jeg har ikke hørt et negativt ord om spillet, så det må være noe mer bak.


Gripende spill, et av de beste på PS3.

Spiller mye Dead Island, ganske morsomt spill, men korte økter føler jeg passer spillet best..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Spiller mye Dead Island, ganske morsomt spill, men korte økter føler jeg passer spillet best..


Sier meg enig der. Lange økter passer ikke Dead Island. Men ellers er det veldig gøy å spille.

Går litt i GH3, Borderlands 2 og Pokemon Fire Red akkurat for øyeblikket.
  • 0
Spiller faktisk Assassins Creed 1 nå er på siste del på spillet, så skal starte med AC 2 etter det. Skal spille igjennom all spillene nå tenkte jeg.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Har spilt The Last of Us i tre-fire timer i dag. Holy shit, dette er bra.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har begynt for fullt med Sleeping Dogs til PS3, som broren min kjøpte for lenge siden. Ellers tenker jeg å starte på Dragon Age: Origins til PC etter hvert.
  • 0
Crash Bandicoot Retro feelin' <3
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!