Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Til kvelden blir Call og Juarez: Gunslinger og gleder meg til det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
The Ballad of Gay Tony
Har hatt det liggende i et par år nå. På tide å fullføre.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Da blir det litt CoD MW3 Trenger å spille litt online igjen
  • 0
Spiller i dette øyeblikket Need For Speed: Carbon, tok ein pause fra Fallout: New Vegas.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Spiller i dette øyeblikket Need For Speed: Carbon, tok ein pause fra Fallout: New Vegas.


Fy!! En ekte gamer tar ikke pauser, og spesielt ikke fra New Vegas!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Ni no kuni: wrath of The white witch, og Call of duty: modern warefare 2 av og til for gøy
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Nå som alt eksamensstyret er over før sommeren, kjøpte jeg Dragon Age til 50 kr på PSN for litt siden. Virkelig artig spill, elsker det.

Fikk og med mine siste dager med PS Plus ICO, Shadow of Colossus og Demons Souls gratis, gleder meg til å få prøvd SoC igjen!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Starter helga med litt Borderlands 2 før jeg stikker ut og nyter sola.
  • 0
Spiller Devil May Cry 4 på PC og The Last of Us.
  • 0
Starcraft 2 med litt Dota 2 på siden. Burde sikkert starte på Fire Emblem.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Spiller mye forskjellig, men det det går mest i, er Dota 2.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Blir å fortsette med Borderlands 2. Klarer liksom ikke å legge fra meg det spillet.
  • 0
Startet å spille Deus Ex: Human Revolution igjen. Fantastisk spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Startet å spille Deus Ex: Human Revolution igjen. Fantastisk spill.

Elsker det spillet får lyst til å spille det igjen jeg også nå.
Spiller Borderlands 2 akkurat nå og League of Legends til tider.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Har fått lånt meg PS3 for sommeren, med noen spill... Begynt på Heavenly Sword
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
For øyeblikket går det mye i Donkey kong Country returns til WII. Senere i sommer skal jeg starte Red dead redemption på nytt og spille igjennom storyen, noe jeg har gjort hver sommer siden spillet kom ut I tillegg skal jeg teste forskjellige Mortal kombat-spill til diverse konsoller. Har på følelsen av at det blir mange sene sommerkvelder fremover
  • 0
Spiller DiRT: Showdown, for eit utrolig bra spill!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Spiller ingen ting akkurat nå. Men skal gjøre en ærlig innsats for å bli ferdig med Bioshock Infinite etterpå.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Spiller Kingdom of Amalur: reckoning for øyeblikket.
Fin underholdning. Spillet imponerer ikke med grafikken, men det resulterer i teksturer som ikke er forsinket.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Er på min andre gjennomspilling av The Last of Us. Det er virkelig ikke ofte jeg tar enda en gjennomgang av et spill rett etter første gangen, har tross alt en altfor stor backlog.
  • 0
Siterer fantomena:
Er på min andre gjennomspilling av The Last of Us. Det er virkelig ikke ofte jeg tar enda en gjennomgang av et spill rett etter første gangen, har tross alt en altfor stor backlog.


Det høres lovende ut, kjenner jeg gleder meg. Multiplayeren så og veldig kul ut, kan ikke vente
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Grid 2 ftw Herlig bilspill som jeg liker svært godt http://bernteriksandnes.blogg.no/1370011367_grid_2__herlig_bilspi
.html
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Spiller World of Tanks i norsktimen av alle ting. Akkurat den beste måten å øve til norsk muntlig eksamen.
  • 0
Ingenting de siste dagene. Hatt litt problemer med håndleddet.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Kakashi sensei:
Ingenting de siste dagene. Hatt litt problemer med håndleddet.


Det beste tipset jeg kan gi da er å ta en pause fra datamaskiner og konsoller. Har det stadig vekk og det å ta pauser, gjerne hyppige, hjelper i massevis. Blir det for ille så bare legger jeg meg. Fungerer også. Avhenger av tid på dagen dog.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!