Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


  • gnyg
  • gnyg
Driver og fullfører Sonic Generations. Det er ganske morro når man kommer inn i det.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Går nå i Need For Speed Most Wanted før jobb. Og så fortsetter med Dishonored etter jobben
  • 0
Går i Rune Factory på NDSen,startet på nytt igjenl.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Koser meg med Hitman: Absolution!
  • 0
Altfor lite i forhold til mengden urørte spill jeg har.
  • 0
Battlefield 3: Aftermath og Need for Speed Most Wanted til PS Vita. Herlige spill begge to
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Dayz, spilt det svært mye i det siste. Desverre har jeg en alt for stor backlog også.
  • 0
Skal begynne på Mass Effect (PS3) med en gang jeg våkner imorgen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Går for det meste i One Piece: Pirate Warriors. Ganske gøy å endelig spille et spill med split-screen igjen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spiller FarCry3.
Heldigvis ble jeg nettopp ferdig med Assassins Creed: Liberation
Setter du pris på bugs, gå for dette spillet..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
En del Pokemon White 2. Må få trent ferdig Pokemonene mine.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Blir enten Hitman Absolution eller Torchlight for meg nå.
  • 0
PC: The Secret World, Battlefield 3 og Skyrim.
PS3: Resident Evil 6 og Dirt 3.
  • 0
Bra spillvalg fantomena. Elsker Dirt 3 og selvsagt Battlefield 3.

Går fortsatt i Need for Speed Most Wanted PS Vita.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har gått mest i Need For Speed Most Wanted etter at EA Sports sine fryktelige servere nektet meg og LesMiserable nektet oss å spille FIFA 13 mot hverandre online tidligere i uken.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Far Cry 3

Fantastisk så langt.
Alt utenom storyen that is, de oppdragene er kjedelige.
  • 0
FIFA 13 akuratt nå.
  • 0
Ingenting slår Pokemon Black 2 på toget!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har gått i Playstation AllStars Battle Royale de siste dagene. Ganske underholdende.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Går i en fin blanding av Far Cry 3 og Hitman Absolution for øeyeblikket.
  • 0
Metal Gear Solid 2
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kjøpte nylig Crysis 2 på Steam, så jeg skal prøve å spille igjennom det før 3'ern kommer.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Akkurat NÅ? Japan Sumo Sushi Soccer. Måtte bare spille det igjen. Bare søk på sumo på 123spill.

Lagt til 2013-01-08 21:55:
Vel, jeg tapte. Og det var kjedelig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Atelier Meruru:The Apprentice of Arland på PS3,lenge siden jeg spilte noe på Tv nå.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dishonored er på tur. Må jo ta et par gjennomspillinger til.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!