Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer Predator:
5 timer inn i Far Cry 3. Av de spillene jeg har gama i år (SSX, Max Payne 3, Borderlands 2 og Assassin's Creed III), så er Far Cry 3 min soleklare favoritt.


Far Cry 3 er årets spill etter min mening!

Spiller nå en fin blanding av Dishonored og Happy Wheels
  • 0
Gått en del i Killing Floor og Left 4 Dead 2 på PC de siste dagene.
  • 0
Jeg har fortsatt med Need For Speed: Most Wanted.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gud bedre, så jævlig bra Far Cry 3 er. Vet jeg har postet mye om FC3 her, men må bare anbefale alle å kjøpe det. Et av de beste FPS-spillene jeg har spilt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Achivment hunting på Far Cry 3 og historie gjennomspilling av Dishonored.
  • 0
Storkoser meg med Far Cry 3 <3
Kept you waiting, huh?
  • 0
Skal snart sette i gang med Batman: Arkham City. Gleder meg! Hvor lenge varer kampanjen + DLC-tingene sånn cirka?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Skal snart sette i gang med Batman: Arkham City. Gleder meg! Hvor lenge varer kampanjen + DLC-tingene sånn cirka?


Jeg husker ikke helt hvor lang kampanjen var, men jeg tror det tar rundt 10 timer eller noe rundt der. Det kommer naturligvis an på hvordan du spiller og hvor god du er. DLC-ene har jeg ikke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer remote:
Skal snart sette i gang med Batman: Arkham City. Gleder meg! Hvor lenge varer kampanjen + DLC-tingene sånn cirka?


Jeg brukte ca. 10 timer på kampanjen. Men med alle kule sideoppdragene kommer du til å bruke i alle fall over 20 timer. Kanskje mer. Totalt har jeg brukt 40 timer på Arkham City vis jeg husker riktig.

Kos deg!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hitman Aboslution Et herlig spill som anbefales.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Dota 2 og Borderlands 2 er det som spilles for tiden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Som jeg har gjort en stund nå spiller jeg fortsatt Dark Souls. I tillegg har jeg spilt litt Black Ops 2, både enspiller og flerspiller, og vurderer en anmeldelse på spillet snart. Skal straks starte på Far Cry 3.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Er skikkelig trist nå, har nettopp fiksa platinum trophy i Dishonored. Det betyr at jeg er "ferdig" med dette legendariske spillet... nå installeres MaxPayne3 GunFun!
  • 0
Skal begynne å game Dishonored før jeg skal kjøre som en gal i Need For Speed Most Wanted.
  • 0
Har startet opp igjen Demon's Souls.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Bytter på å spille Dishonored og Far Cry 3. Fantastiske spill, begge to. Spiller også litt Cave Story+ på bærbaren.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Trials Evolution daglig i jula. Det er tilbud på Trials + DLCer nå om du ikke har det. Om det er noen som spiller Trials, legg meg gjerne til som venn. Moro med litt flere å kjøre mot både online og leaderboard. GT er CoastKey.
  • 0
Begynner dagen med Trials Evolution før jeg går sakte over til Dishonored
  • 0
SSBB og Borderlands 2 på LAN, som var fra fredag til idag.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Homefront

Litt skuffende grafikk, men spillet er bra.
The gavel corrupts
  • 0
FFXIII-2 fornøyd så langt.
  • 0
Setter meg ned og spiller litt Metro 2033 på pc før jeg stikker på jobb
  • 0
Spilt litt Battlefield 3 de siste dagene sammen med venner på LAN. Ellers har det for det meste gått i Pokemon White 2 og Dota 2.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
For tiden sjonglerer jeg litt mellom Secret World og SW:TOR, men jeg klarer ikke bli helt fenget av noen av de...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Akkurat nå løper jeg rundt med jord i trynet og gønnern i hånda og leker en blanding av Rambo og Bear Grylls i Far Cry 3. Fy fela for et fengslende spill, ALT er jo moro!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!