Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Storkoser meg med Sleeping Dogs som jeg skafet meg for 2-3 dager siden. Pusler også med Resonance.
  • 0
Metal gear solid 3: HD Collection
The D' is silent.
  • 0
Assassin's Creed II, men skal spille litt Ratchet&Clank 3 også.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Etter over 1.års tørketid har jeg endelig hoppet inn i Word of Warcraft igjen,sist jeg spilte spillet var i Juli måned,2011...
Nå varmer jeg opp til Mist of Pandaria kommer og arbeider med og komme meg opp i Level 55 så jeg kan få laget meg en Death knight,da min tidligere account ble overtatt av lillebroren min med min daværende Death knight i 2011 engang.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Startet på ny gjennomgang i Red Dead Redemption. Hadde helt glemt hvor fantastisk dette spillet er. John Marston er så sjef.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Sleeping Dogs og Guild Wars 2.

Sleeping Dogs har vært en stor overraskelse for meg, veldig bra spill.
  • 0
Metal Gear Solid: Peace walker HD
The D' is silent.
  • 0
Counter Strike GO!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Rundet nettop "The Sabatour", gammelt kansje, men jeg litke det.
Fortsetter med Ressistance til PSvita snart.
  • 0
Prøver å gjennomføre Scott Pilgrim VS The World: The Game på Supreme Master Difficulty. Det er ikke direkte enkelt akkurat...men gøy med en utfordring i det minste.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Bytter på Mass Effect 3 på X-Box og Tales of Graces f på PS3.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Kobla nettopp opp PS2en igjen, og har satt meg ned for å fullføre Kingdom Hearts II. Har hatt det en god stund nå, så satser på å runde det snart.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har funnet frem The Darksiders igjen. Spiller også litt på Metal Gear Solid HD for tiden..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Holder på med og runde Ratchet and clank for tiden.
  • 0
Atm spiller jeg veldig mye Trouble in Terrorist Town som er en del av Garry's Mod. Sinnsykt gøyt spill som er verdt å sjekke ut! Seananners fra Machinima har mange gøyale videoklipp av spillet på youtube!
...But our princess is in another castle!
  • 0
Silent Hunter 5 og New Super Mario Bross 2
  • 0
Spiller Tekken Tag Tournament 2. En uke før release
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
- Darksiders (PC)
- Resident Evil: Revelations (3DS)
- WipeOut 2048 (PSVITA)
- Syphon Filter (PSVITA)
- Rachet & Clank 1 HD

Prøver å få rundet noen av disse før Borderlands kommer. Blir noen hektiske spillmåneder framover.
  • 0
  • 192
  • 192
Spiller To the Moon nå. For et merkelig spill
Det er vel alt jeg har å si om spillet så langt, men ser ut som de virkelig har fokusert på historien. Og det er elskbart!
Get ready for a better you
  • 0
Secret Agent Clank og Kingdom Hearts II på PS2.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer 192:
Spiller To the Moon nå. For et merkelig spill
Det er vel alt jeg har å si om spillet så langt, men ser ut som de virkelig har fokusert på historien. Og det er elskbart!


Ugh. Det er stunder som dette jeg har lyst å pælme Macintoshen min i veggen. Har hatt lyst å spille det utrolig lenge, men mangel på skikkelig PC har hindret meg i å gjøre det. Må vel skaffe meg en vanlig PC snart, slik at jeg faktisk kan få med meg spill som dette.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Pokémon Sapphire
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer dark samus nemesis:
men mangel på skikkelig PC har hindret meg i å gjøre det.


Haha, du skal ha en skikkelig dårlig PC hvis det ikke takler To the Moon. Spiller det på min etterhvert aldrende bærbare helt uten problemer. Kjøp det nå mens det er på salg! Av det jeg har spilt så langt kan jeg glatt anbefale det. Vanvittig forfriskende, og har hørt at slutten skal være til å grine av... På en god måte
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Haha, du skal ha en skikkelig dårlig PC hvis det ikke takler To the Moon.


Haha. det er egentlig ikke snakk om å ikke takle det. Problemet er at jeg ikke kan kjøre det i det hele tatt. Slik er det bare med Mac. Det er ikke akkurat den ultimate PCen for gaming, det er egentlig et mirakel at jeg kan kjøre spill som Amnesia og Half-Life

Dette er vel egentlig min situasjon i et nøtteskall.
http://cheezcomixed.files.wordpress.com/2010/02/1291157935450
40623.jpg


Siterer 192:
Av det jeg har spilt så langt kan jeg glatt anbefale det. Vanvittig forfriskende, og har hørt at slutten skal være til å grine av... På en god måte


Akkurat det samme har jeg hørt. Og akkurat det er grunnen til at jeg har så lyst å spille det...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ghost Recon Online!
Genailt spill, og spesielt til å være gratis!

Flere her som spiller det?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!