Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Begynte på det orginale Forza Motorsport igjen, egentlig et ganske artig spill som jeg føler er bedre enn mange andre NYE bilspill. Grafikken er kanskje ikke den beste, men opplevelsen er viktigere, og den er på topp!
  • 0
Skyrim og Mass Effect 3.

Og selvfølgelig Minecraft. Som det går i hele tiden

Edit: Glemte Fallout 3.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
The Witcher

Har hatt lyst å spille dette siden det kom ut, men kjøpte det ikke før i går. Ble litt skuffa i starten, men når jeg kom skikkelig inn i det har jeg ikke lyst å stoppe. Jeg har virkelig gått glipp av noe!
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Street Fighter x Tekken

Går litt vel mye spilletid i dette.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
World of Warcraft duuh
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Det er litt forskjellig...

Dark Souls
Skyrim
Crysis 1 og 2

Vurderer å runde Cathrine og Brutal Legend også...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Skal begynne på Phoenix Wright: Justice for All, spill nr.2 i rekken. Gleder meg til å rope ut "Objection" i Court Room!
"Fear will always make you blind" - Daft Punk
  • 0
Spiller veldig mye League Of Legends nå !
"Would you destroy Something perfect in order to make it beautiful?" - Gerard Way
  • 0
Spiller faktisk ingenting, det er bare ingen spill i samlinga som jeg har lyst til å spille, så jeg tenkte å ta en kort pause fra gaming. Har sånne perioder flere ganger i året, men nå har jeg absolutt ikke lyst til å spille noe som helst.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Spiller faktisk ingenting, det er bare ingen spill i samlinga som jeg har lyst til å spille, så jeg tenkte å ta en kort pause fra gaming. Har sånne perioder flere ganger i året, men nå har jeg absolutt ikke lyst til å spille noe som helst.


Man har alltids perioder hvor man ikke orker å spille i det hele tatt. Det blir jo faktisk lagt mye tid og ''krefter'' i det. Så man trenger en liten pause i ny og ne.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Fortsatt går det i Ridge Racer Unbounded og liker spillet godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tales of the Abyss til 3DS. Veldig bra, anbefales til alle som vil ha et JRPG til sin 3DS.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Starta nettopp på Vanquish. Virker ganske kult, så langt!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skulle gjerne ha skrevet Skullgirls, men siden det ikke er ute på PSN enda, får jeg vel fint vente med det...så akkurat nå går det i Cave Story på PC.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Skulle gjerne ha skrevet Skullgirls, men siden det ikke er ute på PSN enda


>:]

Skullgirls
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Siterer Grallen:
Virker ganske kult, så langt!


Rettelse, det er forbanna kult!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Rettelse, det er forbanna kult!


Oi! Har vurdert å gi det en sjanse lenge, men har aldri fått kjøpt det. Men jeg har vel egentlig nok spill...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Andrilza:
>:]

Skullgirls


õ_Õ

PS Store. Right. Now. Wallet, prepare yourself.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg har aldri vært en fan av fighting spill, men Skullgirls ser jo faktisk veldig tøft ut!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
The Binding of Isaac
Cs:s
WoW
  • 0
Spiller Warface. Spillet er veldig underholdende, men veldig ustabilt.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har aldri vært en fan av fighting spill, men Skullgirls ser jo faktisk veldig tøft ut!

Og det er det Verdt hver eneste krone, men det kan være litt heavy til de som ikke er vant til slike spill.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Testa demoen til I Am Alive. Ikkje noko eg vil kaste vekk meir tid på. Da tek eg heller ei ekstra runde med Journey. Herlige spillet.
  • 0
God Of War HD

Herlig spill.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!