Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Snart 7 timer og 74% unnagjort i Uncharted 3. Herre ville jesus, for et sinnsykt bra spill. Klart det beste jeg har spilt i år, og en seriøs motstander til selveste Skyrim for årets spill.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
og en seriøs motstander til selveste Skyrim for årets spill.


Hvordan vet du det?
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Hvordan vet du det?


Vet jo selvfølgelig ikke for sikkert, men når Uncharted 3 er så bra som det er, er det lov å tenke på det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Vet jo selvfølgelig ikke for sikkert, men når Uncharted 3 er så bra som det er, er det lov å tenke på det.


Var ikke det jeg mente. Tviler litt på at du har spilt Skyrim, så hvordan kan du allerede anta at det blir årets spill?
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
så hvordan kan du allerede anta at det blir årets spill?


...fordi det er Skyrim.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
GoldenEye Reloaded
  • 0
Siterer Decyfer:
Ingenting. Jeg har så store forventninger til Skyrim at alt jeg prøver å spille ikke er tilfredsstillende nok.


Pretty much this...prøver å komme meg gjennom AC:Brotherhood til Revelations kommer, tho. Men det må skje før Skyrim kommer i hus, for da blir det definitivt ikke tid til noe annet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Starta skikkelig på Deus Ex: HR i kveld. Virkelig herlig spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Predator:og en seriøs motstander til selveste Skyrim for årets spill.

Hvordan vet du det?


Because it is mattafacking SKYRIM!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Pøh. Dark Souls er blant de beste spillene som har kommet ut i år. Har en følelse av at DaS slår Skyrim. Men skal ikke si noe sikkert før jeg har spilt Skyrim.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • ES
  • ES
Battlefield 3!

Siterer xezopen:
WWE: Smackdown vs. Raw 2011


ER det fett?
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Dark Souls og Battefield 3, helt frem til fredag. Da blir det andre boller!
  • 0
Har spilt masse Gears of War 3 de siste par dagene.
Dobbel XP fra 4-14 november, så jeg benytter sjansen til å lvl'e litt nå før årets siste store tittler dukker opp.

Ellers har jeg også spilt en del Minecraft.
Men jeg begynner å bli lei nå.
Er ikke stort mer jeg føler for å bygge og survival var bare festlig de første par gangene.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Tommy. Spill Dark Souls, kom deg til Anor Londo. Bygg Anor Londo. Da har du arbeid i lang tid

Dagen i dag har stort sett gått med til 7 timer Fifa 12, og resten av tida til Dark Souls. Elsker det spillet. <3
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Spiller akurat nå Uncharted 3 of Dark Souls, får Battlefield 3 i morgen. Aner ikke hvilken av de spillene jeg skal sette meg inn i først.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
PS3 er bra: Start med Dark Souls. Det er fullt av minneverdige øyeblikk. Selv om bossene er mye mer innovative i Demon's Souls så er de veldig bra og utfordrende.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer gnyg:
Spiller akurat nå Uncharted 3 of Dark Souls, får Battlefield 3 i morgen. Aner ikke hvilken av de spillene jeg skal sette meg inn i først.


Uncharted fullfører du kjappest, deretter kan du starte opp BF3 og spille det nå og da online mens du vekselvis spiller Dark Souls.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer fantomena:
SKYRIM!


+1. Men spiller ikke. Jeg lever i Skyrim.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
skyrim
skyriim
SKYRIIIIIIM
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
skyrim
skyriim
SKYRIIIIIIM
  • 0
GTA:IV, Skyrim,Fifa 12,Skyrim og enda mer Skyrim
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
BF3, Dungeon Defenders, Sonic Generations og Skyrim.

Begynner vel også snart på Halo anniversary, ettersom jeg skal skaffe meg det i morgen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skyrim og SC2 akkurat nå.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Predator:
skyrim
skyriim
SKYRIIIIIIM


Er totalt avhengig!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!