Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer fantomena:
Battlefield 3 på Ultra.


Du er veldig fæl til å skryte av slike småting.
Det er ikke akkurat positivt...

Personlig hadde jeg ikke hatt godt av å få BF3 nå, fordi vi har masse skolearbeid akkurat denne uken.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jeg spilte Animal Crossing Wild World til DS en god del. og nå bestemte jeg meg for å begynne på Animal Crossing til Wii. Det finnes rett og slett ikke noe mer avslappende enn det spillet altså
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Bitte litt Battlefield: Bad Company 2
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Begynt å spille Anmesia, er ikke så særlig skummelt så langt, men fy fader så atmosfærisk det er.

Siterer Bernt Erik:
Bitte litt Battlefield: Bad Company 2


Varme opp til BF3?
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Battlefield 3. Again.
  • 0
Hehe - hvordan liker du Battlefield 3 da fantomena
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer fantomena:

Battlefield 3 på Ultra.



Du er veldig fæl til å skryte av slike småting.
Det er ikke akkurat positivt...

Personlig hadde jeg ikke hatt godt av å få BF3 nå, fordi vi har masse skolearbeid akkurat denne uken.



Aner jeg bitterhet?



Siterer Bernt Erik:
Hehe - hvordan liker du Battlefield 3 da fantomena


Har du angrepet BF3 enda eller, Bernt?
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
om 10 timer spiller jeg Battlefield 3 gitt
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Battlefield 3...
  • 0
Battlefield 3 og Batman: Arkham City.
  • 0
Skal snart begynne på Uncharted 2: Among Thieves for andre gang.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Arkham City. Jeg skal være ærlig: Jeg liker det ikke veldig godt så langt. Vet ikke om jeg bare er i feil "modus" eller om jeg har blitt mer kritisk i det siste, men jeg finner stadig nye ting å irritere meg over, og det frister ikke særlig å sitte seg ned og spille videre. Syns ikke byen er kul i det hele tatt. Ikke særlig atmosfærisk eller spennende. Hver gang jeg skal komme meg til et punkt blir jeg konstant avbrutt av en evig rekke sideoppdrag og disse telefonene fra Zsasz (?). Føler det blir litt mye på en gang. Kampsystemet er lett og greit, men det blir ganske kjedelig i lengden. Jeg trenger heller ikke å bli fortalt hvordan man critical hits i hver eneste fight, det ble fort irriterende. Men nok en gang, kanskje jeg ikke er i skikkelig spillmodus. Har ikke gamet noe særlig i det siste, egentlig. Skal ikke gi opp enda, og det blir nok litt spilling i kveld.
You're sleeping over, right?
  • 0
Koser meg godt med Uncharted 3: Drake's Deception. Så langt skuffer det ikke.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Battlefield 3 såklart
Safety first!
  • 0
Skal snart begynne med Uncharted 3: Drake's Deception ! Fy, som jeg gleder meg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Uncharted 3.
  • 0
Tar en gjennomgang med Asassin's Creed: Brotherhood for å varme opp til Revelations. Og for å drepe litt tid mens jeg venter på Skyrim.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Sonic Generations, Dungeon Defenders og BF3.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
WWE: Smackdown vs. Raw 2011
  • 0
Call of Duty: Modern Warfare 2
Let the voice of love take you higher
  • 0
Super Smash Bros Brawl og Tribal Wars litt Runescape. + Portal 2 som jeg spiller sånn 1-2 timer i uka
"Doh!"
  • 0
Uncharted 3: Drake's Deception
  • 0
Ingenting. Jeg har så store forventninger til Skyrim at alt jeg prøver å spille ikke er tilfredsstillende nok.

Men tar en NHL12-match en gang i blant.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Uncharted 3: Drake's Deception. Har kun spilt litt over 1 time, men du verden hvor fantastisk det lover for fortsettelsen senere ikveld
  • 0
Viva Piñata
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!