Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Venter i spenning på Battlefield 3. Ellers går det en god del i eldre pc-titler. Kjente og kjære gjensyn og slikt. Spesielt med GTA San Andreas, ahhh.
Type here.
  • 0
Passerte nettopp 50 timer på min seneste Oblivion save, uten å ha gjort et eneste hovedoppdrag. Tida flyr når man spiller Oblivion!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Spiller Portal på PC, siden det er gratis nuh. Har runda det en gang før på PS3, men regner med at jeg runder det senere i dag. Er overasket over hvor godt skolepcen kjørte det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Mass Effect 2 til battlefield 3 kommer.
  • 0
Akkurat nå spiller jeg hovedsakelig Deus Ex (1), men spiller litt Assassin's Creed Brotherhood og Oblivion også når jeg har tid
  • 0
Diablo 2
  • 0
Spiller masse Call of Duty: Black Ops (PS3) og Dead Island (PS3) med gode kompiser... Fikk dessuten Gears of War 3 i posten idag
  • 0
Hardspiller Oblivion nå. Gått fra 46 timer til over 61 timer på to dager.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Sitter koser meg med Fallout 3, soom jeg fikk i posten i dag.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Sitter koser meg med Fallout 3, soom jeg fikk i posten i dag.


Virkelig en klassiker. *Håpe at bestekompis koser fletta av seg med spillet* xD

Spiller for tiden Gran Turismo 5. Jeg har mektig lyst på det vanskeligste platiniumet som finnes pr. dags dato på PS3. I følge Yourgamercards.net så er det (de som har registrert seg der) 491 av 65,879 (0.75%) brukere fått trofeet. Jobber med det framover til Fifa 2012 kommer ut.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Lol (leauge of legends).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Portal
Per aspera ad astra
  • 0
Sitter med From Dust-demoen.

Siterer gnyg:
Spiller for tiden Gran Turismo 5. Jeg har mektig lyst på det vanskeligste platiniumet som finnes pr. dags dato på PS3. I følge Yourgamercards.net så er det (de som har registrert seg der) 491 av 65,879 (0.75%) brukere fått trofeet. Jobber med det framover til Fifa 2012 kommer ut.


Jeg vil tro Green Day: Rock Band er hakket vanskeligere. Men om det er en rangering du har sett på, så har du vel rett
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Predator:
Hardspiller Oblivion nå. Gått fra 46 timer til over 61 timer på to dager.


Wow. Det er ganske mye spilling


Gamer litt Minecraft, Dead Island, BFBC2, og Brink for tiden..
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
4 timer med Brotherhood idag
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Spiller gjennom Black Ops campaign en gang til.
Tenker også på å spille litt RDR den neste måneden.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Spiller gjennom Black Ops campaign en gang til.


"En gang til"

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer Elektro Banana piller gjennom Black Ops campaign en gang til.

"En gang til"


Yeah, fikk sansen for Vietnam krigen igjen så tenkte eg skulle teste litt Black Ops!

Det er sånn med meg, jeg kan for eksempel ikke ha noe særlig motivasjon til å spille RDR, men om jeg ser en western tv serie eller film, kan jeg plutselig få lyst å spille RDR.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Jeg vil tro Green Day: Rock Band er hakket vanskeligere. Men om det er en rangering du har sett på, så har du vel rett


Det er ingen offisiell rangering. Det er bare en "rangering" ift. de som har laget gamercard på den siden. Ganske mange som ikke har gjort det vil jeg tro. Tok en titt på siden på green day. Ser at den har 0,44%. Men bare 12 av 2710 som har spillet har platina. Så trekker tilbake det jeg sa med at GT5 er det ultimate platina. Men når det er sagt, den er fortsatt på topp 10 ultimate platiniumer xD Men må legge til at det er færre som har Green Day spillet i det hele tatt enn folk som har GT5. Så tallene fra yourgamercards.net er fryktelig unøyaktige samtidig som de er en liten indikator.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Spiller Kingdom Hearts. Gud for et spill!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Wow. Det er ganske mye spilling


Ja
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skulle nesten ønske at jeg var så avhengig av et spill for tiden

Spiller en del Dead Island, men er langt ifra så avhengig som jeg har vært med andre spill. (Fallout 3, Bioshock-serien, BC1 etter jeg kom til rank 13, Test Drive Unlimited 1, osv...)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Dead Island, Mirrors Edge och Star Wars: The Knights of the Old Republic!

Ikke akkurat nå, men senere i dag i will!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Er for lite og for mye:

Minecraft, BF 2, C&C spillene, Cities in motion, Tropico, Dead Island osv osv XD
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Tok en pause fra Minecraft.

Har istede testet Champions Online, siden det er gratis å spille.
Førsteinntrykket var heller negativt, men etter å ha kommet igjennom den horrible tutorialen og forandret kontrollene, er det faktisk ikke så verst.
Men som med alle MMO'er kommer jeg ikke til å bli avhengig av dette heller.

Har også testet Rock of Ages.
Ganske simpel ide, som fungerer fint.
Men det er designet som gjør dette spillet verdt pengene i mine øyne.
Monthy Python-ish stil er alltid en vinner.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!