Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Duke nukem 3D er din venn
Per aspera ad astra
  • 0
Forstår ikke "føles ikke som Duke" opplegget. Duke Nukem begynte jo som en 2D sidescroller, derfor kan man i teorien si at Duke 3D ikke "føles som Duke" også. Nå som Battlefield 3 kommer ut skal jeg klage over at det ikke "føles som Battlefield". DNF har endret på helsesystemet og fjernet muligheten til å løpe rundt med alle våpena i spillet samtidig. DN3D er et gamelt spill og er langt fra like bra som DNF om man fjerner nostalgi. Siden jeg ikke var gammal nok til å spille det den gang det kom ut, kan jeg ikke få denne nostalgiske følelsen. Sier ikke at man ikke kan ha det gøy med DN3D, sier derimot at om dere blir presentert DNF og DN3D uten å ha spilt noen fra før av, vil dere si at DNF er best av de to.
  • 0
Infamous 2
What is dead may never die
  • 0
Siterer Zyrocz:
Forstår ikke "føles ikke som Duke" opplegget. Duke Nukem begynte jo som en 2D sidescroller, derfor kan man i teorien si at Duke 3D ikke "føles som Duke" også. Nå som Battlefield 3 kommer ut skal jeg klage over at det ikke "føles som Battlefield". DNF har endret på helsesystemet og fjernet muligheten til å løpe rundt med alle våpena i spillet samtidig. DN3D er et gamelt spill og er langt fra like bra som DNF om man fjerner nostalgi. Siden jeg ikke var gammal nok til å spille det den gang det kom ut, kan jeg ikke få denne nostalgiske følelsen. Sier ikke at man ikke kan ha det gøy med DN3D, sier derimot at om dere blir presentert DNF og DN3D uten å ha spilt noen fra før av, vil dere si at DNF er best av de to.


It's my opinion.
  • 0
Duke Nuem forver går det i, en okay trip ned nostalgi road. Men kommer ikke til og spille det igjen når jeg er ferdig med det. Bortsett fra det så spiller jeg forsat Dawn of War 2 Retribution
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Går i InFamous. Damn for et awesome spill. Kan ikke fatte at jeg ikke har skaffet det før nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
End war, AC brotherhood, og demoen til red faction armageddon

Lagt til 2011-06-16 10:42:
BTW. runes of magic karakteren, ser velkjent ut...=??? Kan det være ezio auditore da firenze?? joggum er da så
  • 0
Holder på å laste ned Alice: Madness Returns, når det er ferdig skal jeg begynne på det.
  • 0
LittleBigPlanet

PSP-spillet. Ganske awesome.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Subject 17, om du synes det er utfordrende å trykke på "X" i 30 time, har vi ulik definisjon på utfordrende. FF13 blir bare vanskelig når du kommer til den delen av spillet hvor det er "åpent". Her blir det vanskelig pga. fiendene er mye sterkere enn deg derfor er de praktisk talt umulig å drepe med mindre du farmer inn xp med å drepe vanlige fiender. Spilt det bare pga. jeg likte historie, men ga opp hele spillet når jeg kom til det kapittelet som var "åpent".


Citerer Subject 17:
Har aldri vært borti bedre turn-based kampsystem


Pokemon... nuff said.


Utfordrende i motsetning.

Men ja, pokemon er enkelt og brilliant Syns ikke de siste har vært noe særlig i forhold til de eldre, da ;/
''eh'' - Link
  • 0
Batman: Arkham Asylum på nytt, og litt Valkyria Chronicles på nytt. Kjedelig med wipet harddisk. Spiller Demon's Souls når jeg hater verden.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Duke Nukem Forever
Må si meg uenig med anmeldelser hvor det har fått lavere enn 6/10
Det er ikke noe dårligere enn mange av dagens helt like og repeterende FPS'er.
Har hvertfall funnet god underholdning i det så langt.
Vel, hvis man trekker fra "The Hive" delen av spillet.
Den var kjedelig.
Eneste utenom det jeg har funnet kjipt til nå er den ufattelig lange loadingen før hver bane og når en dør.

Alice: Madness Returns
Er bare kommet et lite stykke uti kapittel 2, så jeg kan ikke si stort.
Men førsteinntrykket er positivt.

Også veksler jeg mellom et knippe Wii spill.
Nesten ferdig med Mario Galaxy blandt annet.
  • 0
3DS: Ocarina of Time.
PC: Alice: Madness Returns, Duke Nukem Forever og Red Faction: Aramageddon.
PS3: inFamous 2, MGS4 og Enslaved.
X360: FIFA 11.
  • 0
Siterer fantomena:
3DS: Ocarina of Time.
PC: Alice: Madness Returns, Duke Nukem Forever og Red Faction: Aramageddon.
PS3: inFamous 2, MGS4 og Enslaved.
X360: FIFA 11.


Fy ville helvete, så mye du spiller.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer fantomena:3DS: Ocarina of Time.
PC: Alice: Madness Returns, Duke Nukem Forever og Red Faction: Aramageddon.
PS3: inFamous 2, MGS4 og Enslaved.
X360: FIFA 11.

Fy ville helvete, så mye du spiller.


Han er kanskje spilleavhengig da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Fy ville helvete, så mye du spiller.


Når jeg er i Trondheim, og får 800 kroner fra klassekontoen, ikke har noe særlig å bruke dem til og sparer ikke til noe, så hvorfor ikke kjøpe spill og film?
  • 0
Nå spiller jeg mest Oblivion. Den nye characteren min heter Bob og er en High Elf Mage

Begynner også å nærme meg slutten på InFamous( Lightning Storm eier )
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer fantomena:
Når jeg er i Trondheim, og får 800 kroner fra klassekontoen, ikke har noe særlig å bruke dem til og sparer ikke til noe, så hvorfor ikke kjøpe spill og film?


Kommenterte jeg på hva du bruker pengene dine på?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer fantomena:Når jeg er i Trondheim, og får 800 kroner fra klassekontoen, ikke har noe særlig å bruke dem til og sparer ikke til noe, så hvorfor ikke kjøpe spill og film?

Kommenterte jeg på hva du bruker pengene dine på?


Nei, men til svaret ditt: Jeg spiller faktisk ike så mye. 2-3 timer daglig. Faktisk.
  • 0
Plukket opp BioShock igjen, det er to år siden sist elns. Det er bare så magisk
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Plukket opp BioShock igjen, det er to år siden sist elns. Det er bare så magisk


Du virker som en fornuftig type.. Har egentlig planer om å gjøre det samme..
For øyeblikket går det i killzone 3 og Forza 3.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer fantomena:
Nei, men til svaret ditt: Jeg spiller faktisk ike så mye. 2-3 timer daglig. Faktisk.


Er du ofte sammen med venner? Har du jobb? Idrett?

Hvordan klarer du å skrive så mange anmeldeser på så kort tid, og i tillegg være aktiv i forumet?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Play
  • Play
Holder på å komme meg igjennom Dragon Age 2 som Mage. Bedre enn hva forventningene var, men kan likevel ikke stå opp i mot eneren
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Er du ofte sammen med venner? Har du jobb? Idrett?

Hvordan klarer du å skrive så mange anmeldeser på så kort tid, og i tillegg være aktiv i forumet?


Jobb har jeg ikke. Når de tkommer til idrett driver jeg med egentrening. Når det kommer til anmeldelser så har du kanskje ikke lagt merke til at jeg nesten ikke har skrevet en eneste anmeldelse på flere uker? Den siste var Brink.
  • 0
Spiller nå gjennom Ocarina of time 3D Master quest, som er mye vanskeligere.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!