Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Verste spillfigur i historien


Mest irriterende spillfigur ever?

I'm not mentioning names, but here's a hint:

"HEY!!! LISTEN!!!!"
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Genialt ZubiMar. Du har helt rett det er den mest irriterende spillfiguren ever.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Ja, navi er irriterende, men...

Selvførgelig den ugla i Legend of Zelda: Ocarina of Time som er mest irriterende, og DEFINITIVT den verste spillfiguren... Noensinne. Han bare snakker, og snakker, og snakker, og snakker litt mer, og så trykker du på feil alternativ, og så sier han det samme igjen, og igjen, og igjen... Jeg sier ikke mer. Ugla er den mest irriterende spillfiguren noensinne.

Film: http://www.youtube.com/watch?v=gGltH7i_lVo

Hopp til 6:01. Det er nesten ikke overdrevet engang


EDIT: skremte meg at ingen har nevnt ugla før
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Ja ja selvfølgelig Dead Gamer han er faktisk værre enn Navi. Husker jeg ble så lei av han at jeg ikke spilte på flere måneder. Vi kan konkludere med at Legend of Zelda: Ocarina of Time har de mest irriterende folkene. Husker også han ene som er på den gården med hestene, han er også irriterende.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Husker når jeg var liten så fikk jeg Metroid Prime: Echoes til julegave. The Ing gikk igjen i marerittene mine og hver gang jeg var i The Dark Dimension så måtte mamma sitte ved siden av.
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
Siterer Espectro:
Husker også han ene som er på den gården med hestene, han er også irriterende.


Mener du Ingo? Han fyren med det skeive trynet som tar over Lon Lon ranch etter at Ganon har tatt makten over Hyrule? Han er skikkelig irriterende, ja
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Mest irriterende må være Moira Brown i fallout 3. Psykopatisk, hysterisk jente med pipestemme som sender deg ut på farlige og sinnsyke eksperiment. Det var godt å gi henne en ladning i fjeset(ikke den type ladning altså )
  • 0
Omtrent alle innbygerene i Assassins Creed en pest og en plage. De sier de samme jævla tingene, gang på gang. "If he falls, i will not be there to help him". "what would cause him to run like that?".

Denne youtube filmen gir vel egentlig en ganske god forklaring på det hele...
http://www.youtube.com/watch?v=ucNXFGWrl3w
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer F0xHunter:
Adoring Fan i Oblivion, eller Carlos i SR2. Jeg smile ondt for meg selv når jeg drepte dem.


Hva sa? Adoring fan? Næsj.. Han er jo for all del en av høydepunktene i spillet!

Uansett så tror jeg ikke jeg har noen spesifikke karakterer jeg hater skikkelig, skikkelig mye, ihvertfall ikke som jeg kommer på, men må ærlig nok si at jeg ikke likte karakterene i crewet ditt i campaignen på Killzone 2.
Spesielt Rico og Natko var maskuline, stokkdumme stereotyper som ganske enkelt var vanskelige å like, mens Manny i GTA IV for eksempel? Makan til irriterende drittsekk..
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Jeg hater Dimitri i GTA 4, he is an asshole

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk hater Master Chief, han er jo et action ikon som får deg i skikkelig action humør ;)
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Jeg hater han muldvarpen på animal crossing som kommer når du ikke saver!
Han kan brenne! haha
Mats Erik
  • 0
Nico bellic definetivt.
og pyramid head
  • 0
Mr. Resetty i SSBB... og hunden....
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Carson Moss i Splinter Cell Double Agent. Douchebag...
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
Resetti fra Animal Crossing.
Take off every zig, for great justice
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer RyoSnake:
Nico bellic definetivt.
og pyramid head

Da går jeg ut ifra at det er pyramid head i Silent Hill 5? Han skulle egentlig aldri ha vært der
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Hvorfor ikke?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Apene i Twilight Princess!
Den irriterende lyden de lager, de VINKER og følger etter deg!
Jeg satt meg fast i det tempelet også, og når jeg kom meg videre glemte jeg å save, så jeg måtte gjøre det på nytt!
Igjen: DEN IRRITERENDE LYDEN!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Den bikkja i det andespillet, var det Duck Hunting det het?
Blå...
  • 0
hmmm ghulan i fallout 3 eller noe som 1/2 gamereactor ville ha skat real140
The Red Member is here
  • 0
Zhackarev og Al-Azad, hater de , men det er jo bra at de er der siden hvis ikke hadde ikke vi hatt noe CoD 4
Skate fast, wreck shit
  • 0
Kent fra dead rising. Er i såfall en av de mest irriterende jeg har sett.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
vaktan i assassins creed dem e så plagsom når du ikke ska ha det gøy med dem :
:D I am back in the saddle again
  • 0
1. Moira Brown i Fallout 3. Makan til irriterende drittkjerring skal du lete lenge etter. Hun har jo helt klart noen psykotiske skader i hodet sitt. Og stemmen hennes bare forsterker inntrykket mitt av henne som en galning.

2. Rico i Killzone 2. Han skal liksom være en macho og kul person, men jeg syns han er en fuckings idiot. Disse "vittige" utsagnene hans er mer latterlige enn kule eller morsomme.

3. Roman Bellic i GTA IV. Han har mange morsomme øyeblikk, men mange steder er han en irriterende, masende idiot. Når han spammer deg på telefonen, så du ikke får tid til å gå rundt å drepe folk er han jævlig irriterende.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvorfor ikke?


Hadde du spilt SH2 hadde du kanskje visst det...på en måte...spørs litt hvordan man ser det... Spoiler: Ihvertfall er det slik at PH i SH2 liksom er en skapning som ble skapt utfra underbevisstheten til hovedpersonen. Derfor blir det merkelig når en annen person ser for seg akkurat den samme skapningen...enda det som sagt er visse detaljer som gjør det til en mulighet. F.eks. at Pyramid head har visse likheter med bøddlene i SH sin "lokale historie" eller at en av seklederne brukte en lignende maske under visse ritualer.

Likevel er ihvertfall derfor Pyramid head/boogeyman (muligens?) er en dårlig karakter i SH5 sitt tilfelle...men dårligste i noe spill, nja?

Personlig greier jeg ikke å finne en karakter jeg synes er aller verst, hadde egentlig bare lyst til å svare på spørsmålet til Crazy Kraken...
This is great banter, it really is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!