Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Verste spillfigur i historien


Siterer Veggpryd:
Citerer Thincker:
Citerer Veggpryd:- Gloom Wraith i Oblivion

Lich er værre syns jeg..


Lich er ille de også.

De ekle crabheads i Half Life 2 er også irriterende. Det er så jævlig mange av dem!


Ja hater dem jeg også faen de er irriterende når du er tom for ammo og de kommer og hopper rundt deg.

Siterer nightrider:
Har aldri likt Marcus Fenix, hvem synes helt ærlig at han er kul?


Du har rett han er ikke kul han er en teit macho jævel.
xO
  • 0
Fyren som går vet siden av deg i Turok er utrolig teit. Han er bare en masete byrde, i stedet for en interessant sidefigur, som f.eks Alyx Vance.

Kommentatoren i Harry Potter: Rumpeldunk Verdensmesterskap er også dødsens irriterende. Sier bare de samme irriterende ordene, om igjen.
  • 0
Brucie i GTA IV. Makan for en karåtshit og har bare irriterende oppdrag. Han betaler dårlig også

Lagt til 2008-06-18 20:18:
Bernie i GTA IV kan også nevnes
We could have arranged to have you carried
  • 0
Ashley i RE4. For ei drittkjerring. Klarer ingenting selv, og hver gang det kommer en fiende, går hun ned i fosterstilling, og roper "HELP!"
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Koba i mario 64, han tror mario ikke har en sjangs
  • 0
Chozo Ghost i Metroid Prime.
Curses!
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Alle som bruker P90 i online COD4?
Captain Falcon.. blodharry og ekkel xD
Why care when you have the option not to?
  • 0
Siterer onkelskrue:
Ashley i RE4. For ei drittkjerring. Klarer ingenting selv, og hver gang det kommer en fiende, går hun ned i fosterstilling, og roper "HELP!"


du har så jævlig rett
Leon help! help me! det klikker helt for meg ble så drittlei at jeg bare skøyt av ho hodet
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer serious_gamer:
Citerer onkelskrue:Ashley i RE4. For ei drittkjerring. Klarer ingenting selv, og hver gang det kommer en fiende, går hun ned i fosterstilling, og roper "HELP!"



du har så jævlig rett

Leon help! help me! det klikker helt for meg ble så drittlei at jeg bare skøyt av ho hodet


Hehe, fristelsen kan bli litt for stor noen ganger ja
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
men har runna spillet no da, gleder meg til RE5 forresten
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
mario, en spillfigur som er brukt så vannvittig mye bør iallefall ha mer enn en a4 side med bakgrunnshistorie.Ikke flame meg ...

Lagt til 2008-06-25 23:55:
Siterer Paulie:
Raiden fra MGS 2. Jeg synes ikke han er så ille som alle andre, men det verste er stemmen hans.

Og favorittsitatene hans er: "Huh?" og "?"


Stemmeskuespillet er genialt, men passer kanskje ikke inn i "mgs plottet" der historien for det meste drives frem av maskuline men(med unntak av otacon). Han kommer på sin rette plass i mgs4 .
  • 0
Hva? hvorfor er det ingen som har skrevet om Mido fra zelda Oot?
"you cannot pass without a sword and a shield!"
DØØØØØØ...!"

Lagt til 2008-06-26 17:22:
Postmannen i twilight princess også!
Haters gon' hate
  • 0
Kirby... (>*,*)> AMAGAD!!!! DAS ZOMBIE KIRBY IST GUNNA BE KILLIN MI!!!!!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Mario er ikke den verste, men kansje den billigste. Du går nedover gata leser på et butikkvindu ''Mario's Italia Pizza'' og ser en halvfeit mann i rød genser og blåe bukser med en rød lue på. Så kommer du til kontoret og lager mario.

Raiden fra MGS2 eier.

Den verste spillfiguren må være de små aliensa som hopper opp i trynet ditt i Half Life 2, de er så irriterrende.
  • 0
Siterer Pepperoniman:
Hva? hvorfor er det ingen som har skrevet om Mido fra zelda Oot?
"you cannot pass without a sword and a shield!"
DØØØØØØ...!"

Lagt til 2008-06-26 17:22:
Postmannen i twilight princess også!
mido irriterte meg når jeg var mindre.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Tidus-for en tufs!
  • 0
kefka er ikke den verste. men den mest irriterende, geniale og frustrerende figuren jeg har møtt på et spill.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
De gjenferdene som det ikke går an å drepe i Silent Hill 4 (the room) kan være en smule irriterende.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
liker ikke akuratt mike the cowboy fra max payne 2. Han går rundt med en Ak, ku skinn bukser og med en irriterende russisk aksent
Hasta la-vista baby!
  • 0
Eva Cash
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer Zyrocz:
Mario er ikke den verste,.


Etter min mening, jo
  • 0
Siterer oski:
liker ikke akuratt mike the cowboy fra max payne 2. Han går rundt med en Ak, ku skinn bukser og med en irriterende russisk aksent


Han er jo veldig tøff da. Klarer ikke å forklare hvorfor, men personligheten er virkelig tilstede!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer kneipen:
Citerer Zyrocz:
Mario er ikke den verste,.


Etter min mening, jo


Min også. Liker ikke selve figuren Mario.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Matscoolio:
Han er jo veldig tøff da. Klarer ikke å forklare hvorfor, men personligheten er virkelig tilstede!


Han er veldig personlig ja. Men drit irriterende! Han går heletiden i veien jo!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer JTB:
Hva har dere i mot Super Mario? Han er en karakter med sitt eget særpreg. En Italiensk rørlegger med rød caps på hodet (Kan kjøpes på Ebay ) og som redder prinsessen fra den farlige Koopa. Se på Super Mario Bros spillene til NES. De er jo legendariske, og kjent de er kjente for å være blandt de beste spillene til NES!


Merk at spill kan være bra fordi om hovedpersonen suger. Mario er i tillegg den karakteren som er melket mest med sånn cirka 800%. Jeg er så dritt lei av han.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!