Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hitman ~ Offisiell tråd ~


(Uhm jeg søkte og fant mange spredte Hitman tråder, så jeg håper det er greit jeg lager denne så det kanskje kan samles litt..)

Kommer det ett nytt Hitman spill?

Og spørsmål til Hitman fans:
- Hva må til for å gjøre Hitman bedre?
  • 0
Jeg har ikke verdt så fan av hitman, og jeg har hørt litt rykter om at det kommer kanskje et nytt spill men jeg vet ikke om jeg skal tro på dem.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
et next-gen hitman spill hadde vært mitt i blinken (og jeg har hørt at det skal komme et). men etter den bør de legge den død føler jeg. begynner og bli melking.

heftig serie tho, en av mine favoriter.
  • 0
Er litt enig at det kan bli mange, men så er det spørsmålet da: Er det galt i det, når det er bra? For min del syns jeg pokemon og sånt (*kremt* Final Fantasy..) "melker" markedet kraftig! Men.. folk liker det jo og vil ha mer, så er det galt?

Personlig syns jeg det var en stor skuffelse at (Hitman) spillene aldri så ut til å forandre seg noe særlig. Eksempel på frustrerende faktor: 5 ansiktsmodeller, underdrivelse? ja, men sikkert ikke langt ifra. Kunne de ikke spandert på seg noen få timer ekstra for å få mer realisme i spillet, verdens befolkning er langt i fra så identiske som i BM.
Hitman spillene er kontroversielle. Når vi nå imidlertid har spill som GTA IV og Manhunt for å ta 'klassiske' eksempler, åja og nye AoC - så kan Hitman gå litt lengre enn de har.

Forestill deg Hitman i DirecX 10, HD .. sweetness. Mer variasjon mellom brettene. Flere "ukovensjonelle" måter å drepe, eller generelt sett mer interaktive omgivelser. Smartere AI. Mer variasjon av models, og bedre eh glemte fagtermen - tenker på hvordan kropper beveger seg, særlig når de dør. Noe nytt.. eks MaxPayne bevegelser.
  • 0
Jeg spiller Hitman 2 jeg (selv om det er J** vanskelig å gå gjennom (skjønner fa*en ikke hvordan folk klarer det).

Men du sa ganske mye sant der du Nilas. For få karaktermodeller (og det der meg kropp og bevegelse heter fysikk tror jeg). Jeg har vell egentlig ikke mer å si en det du nettopp sa ( ).
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Blood Money synes jeg ble litt kjedlig etterhvert.. Fra oppdrag=>til oppdrag=>til oppdrag hele tiden. Ble fort litt kjedlig, men det hadde (kanskje) gjort seg med litt free-roaming. Hadde de fått noe slikt til å funke kunne det blitt veldig innteressant. Kunne vært spennende å sett hvordan Hitman-spillene hadde blitt på next-gen. Får vel bare vente spent, så kommer de forhåpentligvis med mer informasjon.
  • 0
Synes Blood Money er det beste i serien jeg. Contracts er ikke å galt heller men det er ganske vanskelig.

Silent Assassin(2'er) er jo umulig.
Heihei
  • 0
De første spillene var banebrytende på det de gjorde.Ingen hadde sett noe lignende før. Dette betyr ikke at alle spillene de lager fremover skal være på nøyaktig samme måte. Jeg hadde hitman contracts i en periode. Jeg likte brettene og måten det var satt opp på, det hadde noe spissiellt ved seg som jeg likte, samtidig har jeg ikke hatt lyst til å spille det siden. Men lager de et spill som gir den gammle groteske hitman følelsen, samtidig som de går noen nye veier(da ikke bare å ta med små funksjonr som våpensalg som i BM). Eks. bra historie, lore, flere spennende måter(motorsag kanskje) å ta livet av folk på osv.
  • 0
er egentlig ikke så stor fan av hitman....
ny tråd?
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
ny tråd?


Hæ? Hvorfor det?
Heihei
  • 0
nei, ikke sånn, er tråden ny?
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
skal ærlig si att jeg liker hitman slik det er nå. eneste serien trenger for og bli bedre er bedre grafikk
har spillt alle spill untatt den første men, blood money fikk jeg desverre aldri tid til og fullføre(kom til oppdraget med det hvite hus) da ett annent ps2 spill fikk første prioriteten.
personelig håper jeg dette er en spill serie som aldri slutter, for så vid jeg vet eksistere det ikke lignende spill.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Blood Money er helt klart best. Jeg savner at man starter med en kniv eller noe. Det hadde gjort seg. Har alltid likt throatcutting!
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Hitman er geniale spill! Er enig i at det kan bli litt melking, men å laget et nexgen spill ser ikke jeg på som på melking.
Det blir jo mer å ta spillet et steg videre

Hitman HD hadde vært elsk<3
<3Rosenborg BK<3
  • 0
syns ikke de melker jeg...

dette er et spill der det er én ting som skal gjøres: drepe den du får beskjed om! om de greier å lage varierte nok oppdrag, så kan det lomme så mange spill som overhodet mulig!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
har egentlig ikke prøvd noen av hitman spillene jeg
The Simpsons!
  • 0
Siterer Paulie:
Synes Blood Money er det beste i serien jeg. Contracts er ikke å galt heller men det er ganske vanskelig.

Silent Assassin(2'er) er jo umulig.


Begge er vanskelig men jeg greide dem.
xO
  • 0
Hitman er en av de mer perfekte spillseriene jeg vet om. Likevell er det ikke helt favoritten. Likevell vet jeg ikke om noe spill som er mer perfekt gjennomført, nesten alt stemmer.

Ok, jeg merker etterhvert at folkene ofte kan gå i litt vel faste rutiner, men dette skjer i alle spill. Du har muligheten til å gjøre det du vil. Rambo? Ok, men elendig ranking og egentlig lite av potensialet til spillet som kommer fram. Silent assassin? Ja! La oss få vise deg hva vi virkelig kan!

Spilte contracts på PS2, var i grunn Rambo hele veien. Spillet var fortsatt eiegodt! Senere fikk jeg blood money til PC, bestemte meg for å prøve å få best mulig ranking. Da ble det morro da! Mange sykt gode måter du kan drepe folk på da!

Siterer Nero The Elder:
Blood Money synes jeg ble litt kjedlig etterhvert.. Fra oppdrag=>til oppdrag=>til oppdrag hele tiden. Ble fort litt kjedlig, men det hadde (kanskje) gjort seg med litt free-roaming. Hadde de fått noe slikt til å funke kunne det blitt veldig innteressant. Kunne vært spennende å sett hvordan Hitman-spillene hadde blitt på next-gen. Får vel bare vente spent, så kommer de forhåpentligvis med mer informasjon.


Å nei! Ikke stapp free roaming der også! Hvorfor skulle de i det hele tatt ha med free roaming i Hitman? Hva ville meningen vært med det? Han kommer inn til målene sine som en sivil. Han skal finne en eller annen måte å ubemerket å komme seg inn til målet. Etter at målet er slaktet (helst så ingen merker liket før han er borte) skal han snike seg ut en planlagt fluktrute. Skulle de stappa inn free-roaming ville det jo blitt å skulle stikke langt helvete fra åstedet og slik da, vær så snill å spare meg fra det! Free-roaming har vi nok av ellers. Ville ikke passa inn.

Siterer Nilas:
Er litt enig at det kan bli mange, men så er det spørsmålet da: Er det galt i det, når det er bra? For min del syns jeg pokemon og sånt (*kremt* Final Fantasy..) "melker" markedet kraftig! Men.. folk liker det jo og vil ha mer, så er det galt?


Pokemon, ja de melker vel... De finner ikke på så mye nytt annet enn nye pokemon... men er vel ikke så mye mer å gjøre heller.

Final Fantasy, egentlig ikke. De følger jo samme stil, men det er jo naturlig i samme serie. Men alle spillene er jo forskjellige. Helt ny story, helt ny verden osv. Eneste fellesnevneren i alle spillene er egentlig kampsystemet. Det har jo også blitt endret både mye og lite etterhvert. Er like stor forskjell fra hvert FF spill som to random J-RPG spill i forskjellige serier. Man kan elske ett FF og hate ett annet selv om de overall holder høy kvalitet.

Ok, litt fanboy, men samme det. Følte diskusjonen rundt melking falt seg naturlig her, sorry.

Nytt Hitman hadde btw eid! Håper på ett til PS3, mener å huske at det er halvvveis annonsert ett nytt hitman også. Hvertfall sagt at produskjonen er så vidt startet eller noe.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Hmm fått meg til å tenke på at jeg har faktisk ikke fullført de andre spillene enn BM. Spilte det mer sporadisk hos en venn da jeg var yngre. Så nå lurer jeg på om det er verdt tiden å spille de andre igjennom og.
  • 0
Hadde faktisk aldri spilt noen av Hitmanspillene, før jeg kjøpte meg Absolution i forrige uke. Elsker spillet! Stealth-mekanismen, grafikken, musikken, storyen, digger alt med det! Vurderer å sjekke ut resten av spillene også, for dette fristet til mersmak!

Ser denne tråden har ligget død en god stund, noen som har noen tanker om serien, det nyeste spillet eller hvor serien går videre?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Jeg skal prøve å lage en utfordring på Hitman: Absolution nå. Ser frem til det. Har spilt noen utfordringer noen andre har laget, og det har i alle fall vært utfordrende og gøy.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Elsker Hitman serien spiller Bloody Money igjen akkurat nå. Spillene har så høy replay value noe som er elsk. BM er vel favoritten i serien for meg, må si at silent assassin fikk meg til å skjære tenner til tider HAHA spesielt mission At the gates bare wow.

Siterer Nero The Elder:
Blood Money synes jeg ble litt kjedlig etterhvert.. Fra oppdrag=>til oppdrag=>til oppdrag hele tiden. Ble fort litt kjedlig, men det hadde (kanskje) gjort seg med litt free-roaming.

Er vanligvis stor fan av free roaming men når det kommer til hitman så vil jeg ha det ->mission->mission osv. Funker så evig bra der ville ikke ha gjort om en ting der.

Noen som har favoritt mission i Hitman serien?
Min favoritt er The New Life på BM har flere men må si jeg liker brettet og valgene ekstra godt i den.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Nå har jeg bare spilt Hitman: Absolution, men jeg liker Shaving Lenny-oppdraget ganske godt. Først løpe rundt i Hope og lage kaos, og så løpe rundt og sette fyr på Lennys venn som griller og alt. Det liker jeg!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Med Hitman 2 rett rundt hjørnet. Hva tenker dere? Personlig tror jeg at det kan bli veldig bra. I hvertfall ut i fra gameplay-videoene jeg har sett. Ja, en del er likt fra dwt forrige spillet, men områdene er jo MYE større nå, ikke episodebasert lenger OG at man kan spille banene fra forrige spillet på den nye Hitman 2 grafikkmotoren.
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
Med Hitman 2 rett rundt hjørnet. Hva tenker dere? Personlig tror jeg at det kan bli veldig bra. I hvertfall ut i fra gameplay-videoene jeg har sett. Ja, en del er likt fra dwt forrige spillet, men områdene er jo MYE større nå, ikke episodebasert lenger OG at man kan spille banene fra forrige spillet på den nye Hitman 2 grafikkmotoren.

Høres kanskje litt rart ut , men for min del er jeg enkelig bare glad hvis det er samme kvalitet som 2016. Dog er det like bra eller bedre enn blood money så blir jeg jo enda mer fornøyd, siden blood money tross alt er et av mine favoritt stealth spill og spill generelt for den slags. Blir spennende dette ja, men jeg har ikke noe hype enda, kommer nok når omtalene kommer ut hvis de viser så å være generelt positive.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!