Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

BF: Bad Company - Første inntrykk


Er du sånn tulling Love-playstation? neida

Nå har jeg registrert meg på newsletter for å få M60. Jeg skulle motta en e-mail, men den har ikke kommet. Hvor lang tid tar det? Har venta i 30 min.

Jeg har også prøvd å skjekke online stats, men det funker ikke. Først skriver jeg in vanlig e-mail adresse og mitt passord. Det går selvfølgelig ikke. Etter det får jeg et annet annet valg. Der kan jeg velge xboxlive gamertag. Så skriver jeg inn firstpricecola som er mitt xboxlive account navn. Det står at jeg skal trykke på submit and continue og det gjør jeg. Da kommer det bare opp system error. Er det jeg som gjør feil, eller er det error?

(her er siden hvis det er til noen hjelp)
https://profile.ea.com/linkexistingpersonas.do

Jeg aner ikke hvorfor det ikke ble en direkte link
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer kris2ffer:
Nå har jeg registrert meg på newsletter for å få M60. Jeg skulle motta en e-mail, men den har ikke kommet. Hvor lang tid tar det? Har venta i 30 min.


Sånt skal komme ganske med en gang, sjekk søppelpost i innboksen din, ellers så har du skrivd feil adresse
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Jeg hadde visst skrevet kotmail i steden for hotmail er det mulig
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Lol@kris
Statsene må du vente til spillet kommer ut for å sjekke tror jeg.

Og ja, jeg er en tulling^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Det tok en time eller to før jeg fikk koden til m60'en min Glleeeeeder meg til å prøve den. Ser ut som et stykke heavy metall

Jo, bare lurer. Check online stats for å få et våpen? Skal man bare gå på fullversjonen av spillet og gå på stats også får man det?
Det var en merkelig måte å få et våpen på. Too easy da
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Jeg tror du må gå in på battlefield hjemmesida og skrive in gamertagen der. Da blir ea acounten din automatisk "vist fram". Da du har sjekket statsa, får du en kode. Det er lett.

Etter jeg skreiv hotmail tok 5 sekunder.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Den knappen man trykker for å få fram reedem code vilken knapp er det?
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Den knappen man trykker for å få fram reedem code vilken knapp er det?


Den kommer i den fulle versjonen tror jeg siden du kun kan bruke find all five våpnene i den fulle versjonen av spillet.
xO
  • 0
Helvete, jeg får ikke sjekket statsene.. EA siden er bugga.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Ikke jeg heller
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Får du også system error?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Mulig at det er system error fram til utslippsdatoen.

En ting jeg lurer på. Bad Company er lagd i Sverige. Hvorfor kommer det ut 25. i USA og 26. i Norge når vi er nabolandet? For en gangs skyld kunne amrikanerne fått det sist! Urettferdig!!!!! !!!!!!!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Jeg er enig i det. Men svenskene er jo eid av EA da, så det forklarer den saken.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Jeg klarer heller ikke sjekke stats. Jeg har EA bruker og måtte visst linke noe sammen... Så skriver jeg inn gamertaggen min, men det funker ikke. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Har bruker på battlefield.com/badcompany og.
Linke bc brukeren til EA brukeren eller noe, men det funket ikke. System error!
Men jeg har fått koden til m60, så det burde gå ann på dette våpnet også.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Jeg tror kanskje vi må vente til spillet faktisk har kommet ut.
Eller er det noen som har klart det?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer kris2ffer:
Mulig at det er system error fram til utslippsdatoen.

En ting jeg lurer på. Bad Company er lagd i Sverige. Hvorfor kommer det ut 25. i USA og 26. i Norge når vi er nabolandet? For en gangs skyld kunne amrikanerne fått det sist! Urettferdig!!!!! !!!!!!!

Age of Conan som er Norsk kom jo 3 dager tidligere i USA, men de sa det var pga. shiping reasons eller noe, at det kommer først til USA
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Ja, spillet blir jo ikke produsert i Sverige eller Norge, heller Asia, og da er det lettere å sende båten øst mot Amerika enn å ta landeveien til Europa.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Det er teit og uretferdig uansett!! Jeg vil ha Bad Company på onsdag. Ikke torsdag!!

Jeg leste akkurat at du får find all five assault gønnern i level 4 på demoen. Da får man uzi og stygg assault rifle!!! tøft!!!

Der tok jeg feil. De har bytta!!!! Nå må du bli veteran for å unlocke UZIen. Må skrive inn gamle battlefeld spill eller etter eller annet rart

Hva skjer nå? De bytter om hele tida! Nå er det som før igjen!!wtf????

gå på battlefield.com/badcompany og sjekk selv.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Wee, nå ligger jeg på topper av friend's leaderboardet med 6200 poeng ca.
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Kris, what in the hell are you talking about?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
De bare surra noe veldig på battlefield hjemmesida. Det stod plutselig at du måtte bli veteran for å få UZIen og spille demoen for å få den stygge assault rifla. Jeg ble veldig sur, og fikk ut min aggresjon med å skrive "rotete". Det er ikke rotete i mine øyne, men sjit au. De bytta tilbake fra surret, og da ble jeg tilfreds. Det var ikke noe komplisert tull. det var komplisert rot.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Nå er det ikke system error lengre, men jeg skjønner ikke hva som står videre da
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Første gameplayvideo fra det endelige spillet!
Bare jeg som har høydeskrekk her? ; http://youtube.com/watch?v=IzhAj_kiWZg
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Det så fett ut!!! Det var ganske høyt. På sånne steder må du gå ned igjen, siden de har tatt bort fallskjermen. Det er litt dumt. Det kan bli moro og sende mortar strike fra slike steder ja!!!

I og med at det ikke er system error på battlefield sida lengre, er det noen som har klart og sjekke statsa?
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Jeg klarte å linke sammen brukerene, men når jeg skal sjekke statsene så går det ikke. Men det står jo "Check you DEMO stats" så da burde det jo funke. Men det virker som siden er litt bugga så de fikser det sikkert. Error saken er hvertfall borte. Men angående det tårnet; sniping så jævlig! Selvom alle vet at du sitter der. Er et ganske åpenlyst sted å sitte.
jeg liker sjøpølsa
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!