Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

BF: Bad Company - Første inntrykk


Siterer tarkan:
Det jeg opplever med sniperen er at den er ganske lett å drepe med. 1-2 skudd pleier jeg å bruke på å drepe noen, avhengi av avstanden. Når du er sniper får du litt mindre kills, men du har også få deaths. En assault, det sier deg selv, han dreper mye og dør mye.
Jeg har mange ganger eid assault folk med sniper i "nærkamper". Jeg merker meg hvor han står og er han dum nok til å stå på samme stedet når jeg dukker opp over åsen, da er han dø.


det er sant, mye bedre kill death ratio med en sniper, spes hvis du spiller safe. men man får ikke like stor poeng score da. som hvis man spiller assult. siden man får mye færre kils.

alt hva man fåretrekker.
  • 0
Man får ikke bedre K/D av å snipe hele tiden. Med sniper dør man mindre, og man får lite kills, spiller man med assault får man flere deaths og flere kills.
Ikke trenger man dø mindre av å være sniper, kjenner man spillet godt nok, så kan man spille utrolig bra så lenge man er defansiv i assault.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
fail fail fail.

jeg sa 30 og ikke 300. og når du sier "jeg sier ikke at det ikke er mer slowpace enn CoD, men at det er meningen" da sier du at det er faktisk mere slowpace, *og det er det* så akkurat den setningen der, får meg til og se på deg som en liten ungen som skjønner at han har feil men gidder ikke og inrømme det.

er faktisk vanskligere med sniper en med mg. med mindre fyren står i ro.

fordi. når antall skudd i minuttet øker med så så mye. så vil treffsikerheten øke med opptil 3 ganger så mye.

er derfor en gatling gun er så mye bedre enn singel barrel våpen, frodi antall skudd i minuttet er så høyt. (dette har jeg lært på discovery. så det må være sant... som betyr at du tar feil)

fakta.

dessuten. 1-3 av alle killsene mine er med sniper. rundt 40-50 kils har jeg nok med den. så det er ikke umulig. er ikke det jeg prøver og si, men jeg har nok en større trefikkerhet med assult rifle.

men hvis du liker det battlefield gjør bedre en cod4 så skal du for all del få lov til det. og skal jeg være ærlig. hadde jeg spillt battlefield først også deretter cod. så hadde jeg sikkert sakt noe som

" det er alt for hektisk, og mye er avhengi av flaks. dessuten, ville jeg ha hatt en realistisk krig ville jeg ha gått inn i militæret."

eller noe lignende, så det kommer ned til erfaringer og preferangser egentlig.

skål.


EP1C PHA1L!!
Hvis du ikke skjønner at 300 er en typo (skriveleif) så fatter jeg nesten ikke at jeg gidder å diskutere med deg. But here we go again.

Jeg er en liten unge? Den skjønte jeg ikke helt, skulle det vært en fornærmelse? Whatever, poenget mitt har iallefall vært hele tiden at BC har satset på en mindre hektisk og mer taktisk krigsføring enn CoD og det har de egentlig alltid hatt. Jeg har kanskje vært litt uklar, det er ett problem jeg ofte har.

Når du sier det er vanskeligere med Sniper enn med MG så er det helt personlig. Jeg tar ned en fyr med sniper lett som bare det. Egentlig med MG også, men poenget er at du bruker mere kuler med MG fordi MG's kuler tar mindre skade enn Sniper pga. designen. Så klart treffsikkerheten øker når antallet øker, det er ren logikk, om det gjelder rifler, om du teller i kuler. Men jeg teller i prosent. Om 2 av 3 sniperkuler treffer målet sitt og er jobben gjort, men når 30 av 60 kuler treffer målet sitt og jobben er gjort så er treffsikkerheten større hos sniperen.

Og jeg liker både BF og CoD, det hadde du sett om du så i førsteposten der jeg forklarer hvorfor.

Boys and girls, dinner is served.

Btw, det er irriterende å måtte snipe foran ett target, men det har jeg vel allerede nevnt...
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Prøvde sniping i dag, fant ut hvorfor jeg aldri er det også. Bah, mitt beste skudd var sikkert på skulderen til en, så kom han opp til meg og drepte meg...

Var det 27 det kom ut? må planlegge innkjøpene mine godt ettersom jeg sikter etter ny bærbar og slikt.
  • 0
Siterer Gjetaren:
...Skriveleif?

Næda, skal ikke mobbe slikt.

Ser du seriøst ikke ironien? Det er et vanlig uttrykk..
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
det er serriøst noe galt med LMG våpnet.
jeg kan fyre av 30-40 skudd I ZOOM uten att duden dør. men bruker jeg lydempet AR tar det ikke mere enn 8-12 skudd før duden er død.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Siterer The Heretic:
Man får ikke bedre K/D av å snipe hele tiden. Med sniper dør man mindre, og man får lite kills, spiller man med assault får man flere deaths og flere kills.
Ikke trenger man dø mindre av å være sniper, kjenner man spillet godt nok, så kan man spille utrolig bra så lenge man er defansiv i assault.


med sniping, med ok skills. så dreper du mange fler en det du dør. da får du bedre k/d ratio.

*love playstation* enten så tror du postene mine er aggresive (noe jeg ikke prøver) og blir aggresiv tilbake. ellers så er du en en fyr som ikke tåler og tape en diskusjon. uansett du er jævlig kværrulant.

calm the fuck down.

og lær deg og tap med et godt sinn.
  • 0
Hint: Prøv å treffe mannen Natte
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
jeg gjør det. får opp den røde hit markøren hele tiden.
LMG er fucka.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
med sniping, med ok skills. så dreper du mange fler en det du dør. da får du bedre k/d ratio.

Sånn er det i assault og, med mindre man rusher. Er man god nok så får man mange flere kills enn deaths.

Siterer Rampage Jackson:
*love playstation* enten så tror du postene mine er aggresive (noe jeg ikke prøver) og blir aggresiv tilbake. ellers så er du en en fyr som ikke tåler og tape en diskusjon. uansett du er jævlig kværrulant.

Så du erklærer tap i diskusjonen?
Love-Playstation har ikke gjort annet en å komme med sin mening i saken, du derimot begynner å klage på L-P som person.

Siterer Rampage Jackson:
ellers så er du en en fyr som ikke tåler og tape en diskusjon. uansett du er jævlig kværrulant.


Såvidt jeg ser, er du den som begynner å bli usakelig her.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Rampage Jackson:
med sniping, med ok skills. så dreper du mange fler en det du dør. da får du bedre k/d ratio.

Sånn er det i assault og, med mindre man rusher. Er man god nok så får man mange flere kills enn deaths.

sant. men det kan være lettere for en sniper siden han har stor fordel med og være på lang avstand. men på battlefield kan man også skyte fra lange avstander med assult rifle. (litt unaturlig langt også. pluss at man treffer) men ja, du har rett.


Siterer The Heretic:
Citerer Rampage Jackson:
*love playstation* enten så tror du postene mine er aggresive (noe jeg ikke prøver) og blir aggresiv tilbake. ellers så er du en en fyr som ikke tåler og tape en diskusjon. uansett du er jævlig kværrulant.

Så du erklærer tap i diskusjonen?
Love-Playstation har ikke gjort annet en å komme med sin mening i saken, du derimot begynner å klage på L-P som person.


ble litt lei når han egentlig bare ga de samme eksemplene flere ganger. bare med annen ordstilling. mens jeg fant faktisk fakta og nye argumenter.

men for guds skyld, jeg har ikke noe imot han personlig. men det er faktisk meget barnslig og si at han. "jeg sier ikke at det ikke er mer slowpace enn CoD, men at det er meningen." noe som egentlig betyr at han er uenig at det er tregere, men sier likevel at det faktisk er meningen med spillet at det skal være tregere, han mener at det fatkum at det er treger er frodi dice har gjort det sånn med vilje. *men det er ikke tregere en cod4* wtf.

var i allefall slik jeg oppfattet det. og du må være enig. det motsier seg selv litt.

Lagt til 2008-06-09 22:56:
edit, det var noe annet som irriterte meg med, spillet
*husker ikke om jeg nevnte det* men granatene gjør ALT for lite damage på fienden.

de burde virkelig dø av en granat. helt ærlig.
  • 0
Jeg ble litt skuffet. Syns ikke kontrollene var noe problem da. Det som irriterte meg mest var at på singleplayer så gikk du tom for ammo ganske kjapt og ble nødt til å løpe rundt med en kniv å prøve å finne en rifle med minst tre skudd.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg ble litt skuffet. Syns ikke kontrollene var noe problem da. Det som irriterte meg mest var at på singleplayer så gikk du tom for ammo ganske kjapt og ble nødt til å løpe rundt med en kniv å prøve å finne en rifle med minst tre skudd.


Jeg fikk aldri det problemet, selv om jeg sprayetsom bare pokker
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Takk for back-upen Heretic

Men jeg mener granatene er gode nok, men GL'en er for svak.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Warwigan1:
Jeg fikk aldri det problemet, selv om jeg sprayetsom bare pokker

Rart. Var utrolig plagsomt å måtte sprenge radar stasjoner med bare en kniv.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Granatene lager ikke lite damage da Det som er fett med granatene i BC er at du ikke kaster de så helvetes langt, men realistisk langt. Føles derfor mer tilfredstillende å drepe en fiende når du ser han blir blåst opp i lufta. Ser jeg en fiende å kaster mot han, så dør han som oftest. Så nei, synes ikke granatene lager liten damage.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Granatene har jo mer realistisk damage en noen sinne. Det er jo slik virkelige granater fungerer.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
jeg tror ikke de dør av en granat hvis de har fullt liv.

selv om den detonerer imellom beina på dem. det gjelder granatkasteren også. har i allefall skjedd med meg flere ganger.

Siterer Kronoz:
Granatene har jo mer realistisk damage en noen sinne. Det er jo slik virkelige granater fungerer.


på bygninger ja, men den er veldig lite effektiv på folka.
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Takk for back-upen Heretic

Backer ikke noen her, bare kom med mine meninger.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
selv om den detonerer imellom beina på dem. det gjelder granatkasteren også. har i allefall skjedd med meg flere ganger.

Med granatkasteren så har jeg tatt de med det samme.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Rampage Jackson:
selv om den detonerer imellom beina på dem. det gjelder granatkasteren også. har i allefall skjedd med meg flere ganger.

Med granatkasteren så har jeg tatt de med det samme.


ja det har jeg også. men da må de være skade skutt først. eller så var det rett og slett en slags bugg.

dårlig hit detection kanskje.
  • 0
Åh! I dag morges hadde jeg en super runde! Laget sammarbeidet så sykt bra og vi tok gold crate'ne en etter en. Jeg fikk ikke drept noen og lurte på hvordan i helvete vi hadde blitt så gode. Gi og med at vi tok så mange baser hopet det seg opp masse tankser og vi kjørte i en lang konvoj? bortover til neste mål. Biler kjørte forbi oss, helikopterene suste over oss og infanteri sprintet i håp om å holde følge. Det var som på film Vi vant og opp kom statsene. Motlaget besto av 1...
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Love-PlayStation:
Takk for back-upen Heretic

Backer ikke noen her, bare kom med mine meninger.

Pfft, you love me <3
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Fikk en wow opplevelse i går; Jeg var demolition og stod å skjøt på en tanks fra åsen til høyre for deffender basen. Så ser jeg plutselig to røde navn som beveger seg kjapt i min retning. Jeg dukket ned og over meg hoppet det en jeep. Rocket luncheren var klar så jeg skjøt likesågodt bilen under i fra, når den var i lufta! Det var fett Restene fløy videre nedover åsen, og jeg fikk 2 kills
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Digga dette spillet. synes singelplayeren var ok,men online var best.
Morsom musikk på menyen, hadde ikke trod det var sånn på et krigsspill
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!