Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

BF: Bad Company - Første inntrykk

Siterer Love-PlayStation:
Men det er nesten uansett ubrukelig, siden man trenger fire føkkings raketter for å sprenge en tanks.

Før var jeg hekta på BF: MC online (til PS2), og da var det sånn at en type tanks måtte man skyte 2 raketter på, mens den litt større typen måtte man skyte 3 raketter på. Men så hadde tanksene et svakt punkt - baken. Der trengte man bare å bruke en rakett. Er det ikke slik her?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg vet! De har lagt på flere stemmer enn fra betaen og det er med på å gjøre slagmarken mer levende. Jeg ble skutt av en kule i dag og da sa han "Oh, ffs!" Dere har vel sett på krigsfilmer hvor folk blir sure når de blir skutt av en liten kule

Men angående demolition fyren, jeg tok en tanks med to skudd i dag. Skjøt en rett på, og så kom han over en dump så jeg skjøt under den, og da sprengte den. Så kanskje man må bare finne tanksenes ømme punkter?
Klarte hvertfall å få helikopteret ned på en rakket da.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Jeg er en av de som ikke likte demoen.
Mange av grunnene har blitt nevnt tidligere, som lagging, prone osv, som jeg ble mektig frustrert over. Kontrollene var helt forferdelige, og var helt idiotisk satt opp. Hvorfor ikke bruke kontrollene fra Modern Combat, eller simpelt nok, Call Of Duty 4?
En ting jeg ikke likte var den treige følelsen i hele demoen. Det var veldig annerledes etter de presise og kjappe kontrollene fra CoD4. Alt gikk så utrolig treigt!

Sist men ikke minst var grafikken helt...grei. Hvis man sto stille og så utover slagmarken, så det ganske...greit ut. Men når du begynte å bevege deg, forverret alt seg. Det var bare dølle og kjedelige teksturer, og hadde absolutt ikke noe unik over seg.

I alt, gir jeg demoen 4/10, noe som er rart siden jeg elsker Battlefield serien. Selv om de klarer å fikse det meste av spillet, tror jeg det blir bare en helt vanlig FPS som vil bli glemt måneden etter utgivelsen.
  • 0
Battlefiled:BC-demoen var ganske tam på singelplayerdelen, med litt for lite kontroll og siktet beveget seg for kjapt...Derimot syns jeg online-delen var meget morsom. Kanskje litt dårlig balanserte våpen, som blant annet LP også, men moro uansett... Og det er deilig å slippe å løpe rundt en bygning, man kan jo bare lage en vei gjennom bygningen
"Objection!"
  • 0
Jahooo, førsteplass på serveren, 220 påints!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Har kommet i høyeste ranken på demoen nå, fikk ett sånn "Find all Five"- våpen. Men beholder man alt man har unlocka også når man kjøper hele spillet?

Siterer stigus_pigus:

Kommet på førsteplass mange ganger jeg også. Rekorden min med poeng er 355 *stolt*

Skal garantert ha dette spillet! Singleplayer er ganske kult, multiplayer rocker!
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Har kommet i høyeste ranken på demoen nå, fikk ett sånn "Find all Five"- våpen. Men beholder man alt man har unlocka også når man kjøper hele spillet?

Citerer stigus_pigus:

Kommet på førsteplass mange ganger jeg også. Rekorden min med poeng er 355 *stolt*

Skal garantert ha dette spillet! Singleplayer er ganske kult, multiplayer rocker!

393 her .

men det tok meg mange kamper før jeg i det hele tatt gikk opp til rundt 100. litt skremmende egentlig.

Men jeg er veldig uenig i mye av det Rampage Jackson sier. Lang spawn tid er f. eks. nødvendig for å stoppe clusterfuck.

fordi det er nødvendig betyr ikke at det er bra!

Det med at det er slowpace er pga. av banen Oasis.

nei, det er ganski slow på singelpalyer også. så det er nok sånn spillet skal spilles.

Det at de tåler mye i forhold til CoD4 er designvalg. DICE valgte det slik og de mente det var best. Å sammenligne en sånn ting mellom spill er litt teit,

jeg synes det er teit når det skal være et realistisk spill at du tåler rundt 30 skudd av et maksingevær. men på en annen side, hadde man død med engang etter man nettopp har gått 10 kilometer for og nå krigszonen så hadde nok ingen giddet og spille det.

men jeg liker de store banene nå mye bedre nå etter litt spilling. deilig og ikke ha folk som skyter deg med engang du har spawna. så det er en fordel det har over cod. men selve spawne tiden burde fortsatt ikke vært der. men det kan man leve med.

men til tross for alt dette. så er det ganski morsomt og spille. og et mye lettere spill en cod 4 på noen måter. jeg er mer vant til farten på spillet nå som jeg har prøvd det litt. så det er ikke et problem nå lenger. men det var veldig uvant med engang.

men er det slik at det skal bli 24 multiplayer i stede for 16 som det er på demoen på den fulleversonen?
  • 0
Slowpace er kanskje ikke bra for deg, men da kan du heller spille CoD. BF gjør bare noe annerledes. Jeg kan tenke meg at single-playeren er slow pga. av det er de første minuttene og du skal lære deg kontrollene.

30 maskingeværskudd kan kanskje høres mye ut, men om du tenker hvor liten ammunisjonen er og hvor mye beskyttelse soldatene har så er det noe helt annet. Du tåler f. eks. bare to sniperskudd i brystet, som er veldig hurtige og veldig "store" kuler. Men husk, det er et spill, g ingen spill blir noengang fullt realistiske.

Og det at du må løpe så mye for å komme i krigssonen er igjen pga. banen. Men du har jo valget mellom å spawne i basen eller midt i kampen med siden av en medsoldat.

Og ja, det skal være 24 MP i fullversjonen og det er det også på demoen.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Påmelder du deg på noe nyhetsoppdateringsgreier på hjemmesiden deres får du en kode som kan unlocke en M60 eller noe lignende til Support-klassen.

Thats two of five.

- Eide attacker laget i dag. Eneste skade de gjorde på 1. defender base var et angrep fra mortaren. Resten av tida deres ble brukt til å bli sprengt i fillebiter av oss. Yah!
  • 0
Jeg synes det var ganske bra. Men noe irriterte meg veldig mye. Det finnes ingen " ammo-man ". Gud hvor irriterende det er å måtte bytte " weapon kit " når man går tom før ammo. Det er også noen lagg problemer, men alt i alt så likte jeg demoen ganske bra.
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Siterer Prebaland:
Jeg synes det var ganske bra. Men noe irriterte meg veldig mye. Det finnes ingen " ammo-man ". Gud hvor irriterende det er å måtte bytte " weapon kit " når man går tom før ammo. Det er også noen lagg problemer, men alt i alt så likte jeg demoen ganske bra.

Savner at Support classen ikke har ammo kit jeg å, dessuten savner jeg den dere "healeren" fra medic classen på de andre BF spilla.
Denne lagginga alle snakker om har jeg faktisk ikke lagt så mye merke til, var kanskje 1 av 20 servere jeg har spilt på som lagga.
Type here.
  • 0
Og ja, det skal være 24 MP i fullversjonen og det er det også på demoen.

what. jeg har bare fått spillt 8 vs 8.

Slowpace er kanskje ikke bra for deg, men da kan du heller spille CoD. BF gjør bare noe annerledes. Jeg kan tenke meg at single-playeren er slow pga. av det er de første minuttene og du skal lære deg kontrollene.

spillet har en mye lavere intensitet. face it.

30 maskingeværskudd kan kanskje høres mye ut, men om du tenker hvor liten ammunisjonen er og hvor mye beskyttelse soldatene har så er det noe helt annet. Du tåler f. eks. bare to sniperskudd i brystet, som er veldig hurtige og veldig "store" kuler. Men husk, det er et spill, g ingen spill blir noengang fullt realistiske.

ja, 30 kuler er mye. og når man er sniper så bruker man utrolig mye av tiden med og campe på en fjellhylle. og med en utrolig treg reload på den. så er det ikke akkurat stor forskjell. man bruker kanskje 4 sek på og fyre av 30 maskingevær kuler på en fyr.

( altså. fyren du skyter på kan rekke og finne ut at han blir skyti på, finne ut hvor du står hen og rekke og skyte tilbake, mens på cod så var det stort sett den som var mest våken og så motstanderen først vile 80% av tiden komme seirende ut av kampen).

men man bruker 6-10 seunder på og fyre av 2 sniper skudd i en fyr. og det er bare hvis du treffer med de. står ikke fyren i ro. eller løper i en rett linje rett mot eller i fra deg. så kan det bli vansklig og drepe han på 2 skudd.

Og det at du må løpe så mye for å komme i krigssonen er igjen pga. banen. Men du har jo valget mellom å spawne i basen eller midt i kampen med siden av en medsoldat.

tror du må løpe mot fienden uansett hvilket krigs spill du spiller. så jeg vet ikke helt hva du mener med det.

ja det er sant. du har 2 alternativ om hvor du skal spawne hen. men det kan bli ca like langt unna. for ofte var den eneste fyren jeg kunne spwane ved en sniper som satt på en liten knaus milevis unna. eller hvis fyren var i en fight så hendete det ofte at han ble drept. og jeg like etter.

så 70% av spawningen fant jeg best og ta ved basen, da fikk jeg bedre forhold og større sjangs følte jeg.

igjen, spillet er morsomt. men det var et par ting jeg skulle ønske var anderledes. mye er småpirk. så med litt erfaring i spillet, og man begynner og bli ordentlig god. så blir de små feilene om til luft.

tror dette spillet vil gjøre det bra. og det er ikke umulig at det havner i min hylle.
  • 0
Siterer Prebaland:

Det finnes ammo bokser i hver base, og til og med ved noen random hus. Du må bare merke deg de, så kan du fylle opp ammo nesten over alt.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Stemmer! Det er nok ammo i massevis!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har klart å finne noen av de ammo boksene. Men det skulle fortsatt vorre en " Ammo-man". Savner å spille BF2 å høre folk si " Drag your fat ass here, and give me som ammo ". Jeg føler meg viktig når de sir det
If you are afraid of dying, please stay away from me :)
  • 0
Synes også det blir best med en mann som kan dele ut ammunisjon. Teit om man må finne alle plassene og huske dem om man skal kunne eie litt.

Siterer LeZimen:
dessuten savner jeg den dere "healeren" fra medic classen på de andre BF spilla.

Support har ett medkit, men om du mener å gjenopplive så er jeg enig.

Til Rampage Jackson:
Jeg har spilt 24 hele tiden...
Og jeg sier ikke at det ikke er mer slowpace enn CoD, men at det er meningen.

Jeg tviler på at det er 300 kuler MG-skudd som trengs for å felle en fyr. Men i BC er det vanskeligere å treffe enn i CoD, derfor bruker du mer skudd per kill. Og om du seriøst synes det er vanskelig å drepe med sniper så bør du bare legge det på hylla. Sniper er klart den letteste å drepe med, det er nesten for lett. Det at du bruker lang tid på å fyre av flere skudd er fordi det prioriterer headshots og gir derfor en fordel til de som er bedre, sånn som det skal være.
Men er er egentlig enig i at det tar altfor lang tid å komme seg i fighten når du spawner i basen, men det endrer seg etter attacker-laget har tatt den første basen. Og det finnes alltid biler.
  • 0
Så..Hvem skal ha spillet da?
Jeg skal iallefall!
  • 0
Me too. Må forhånsbestille for å få den ekstra sniperen, siden jeg er sniperhore.
  • 0
Tror jeg må forhåndsbestille jeg også, må ha alle våpenene! Og jeg digger sniper. Men er ikke hjemme på utgivelsesdatoen da..
  • 0
Men må først finne en forhadler som faktisk gir en kode som gir sniperen da. Stræs.
  • 0
Går det ikke an å legge seg ned!!?? Jeg klarer det ikke!
Skal det gjøres, skal det gjøres med stil.
  • 0
Nope, for at ikke sniperne skal bli overpowered
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Det går ikke nei. Synes det funnker jeg, er jo bare å sette seg i en busk, så ser nesten ingen deg. Og siktet er jo stille anyway
  • 0
Til Rampage Jackson:
Jeg har spilt 24 hele tiden...
Og jeg sier ikke at det ikke er mer slowpace enn CoD, men at det er meningen.

Jeg tviler på at det er 300 kuler MG-skudd som trengs for å felle en fyr. Men i BC er det vanskeligere å treffe enn i CoD, derfor bruker du mer skudd per kill. Og om du seriøst synes det er vanskelig å drepe med sniper så bør du bare legge det på hylla. Sniper er klart den letteste å drepe med, det er nesten for lett. Det at du bruker lang tid på å fyre av flere skudd er fordi det prioriterer headshots og gir derfor en fordel til de som er bedre, sånn som det skal være.
.

fail fail fail.

jeg sa 30 og ikke 300. og når du sier "jeg sier ikke at det ikke er mer slowpace enn CoD, men at det er meningen" da sier du at det er faktisk mere slowpace, *og det er det* så akkurat den setningen der, får meg til og se på deg som en liten ungen som skjønner at han har feil men gidder ikke og inrømme det.

er faktisk vanskligere med sniper en med mg. med mindre fyren står i ro.

fordi. når antall skudd i minuttet øker med så så mye. så vil treffsikerheten øke med opptil 3 ganger så mye.

er derfor en gatling gun er så mye bedre enn singel barrel våpen, frodi antall skudd i minuttet er så høyt. (dette har jeg lært på discovery. så det må være sant... som betyr at du tar feil)

fakta.

dessuten. 1-3 av alle killsene mine er med sniper. rundt 40-50 kils har jeg nok med den. så det er ikke umulig. er ikke det jeg prøver og si, men jeg har nok en større trefikkerhet med assult rifle.

men hvis du liker det battlefield gjør bedre en cod4 så skal du for all del få lov til det. og skal jeg være ærlig. hadde jeg spillt battlefield først også deretter cod. så hadde jeg sikkert sakt noe som

" det er alt for hektisk, og mye er avhengi av flaks. dessuten, ville jeg ha hatt en realistisk krig ville jeg ha gått inn i militæret."

eller noe lignende, så det kommer ned til erfaringer og preferangser egentlig.

skål.
  • 0
Det jeg opplever med sniperen er at den er ganske lett å drepe med. 1-2 skudd pleier jeg å bruke på å drepe noen, avhengi av avstanden. Når du er sniper får du litt mindre kills, men du har også få deaths. En assault, det sier deg selv, han dreper mye og dør mye.
Jeg har mange ganger eid assault folk med sniper i "nærkamper". Jeg merker meg hvor han står og er han dum nok til å stå på samme stedet når jeg dukker opp over åsen, da er han dø.
jeg liker sjøpølsa
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!