Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Metal Gear Solid 4 ~ Offisiell tråd ~


Ahh. D-I-G-G! Den klønete broren min fikk endelig tilbake MGS4 fra en kompis, og jeg kunne sette meg ned med Guds gave til gamere igjen. Og så utrolig herlig det var. Er i lykkerus fortsatt, og bare gleder meg til et par timer foran skjermen i morra igjen. Blir aldri lei av bestefar Solid og gjengen!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
hvor blir det av de jævla trophisene a?

spillet er for kjedelig for å runde det flere ganger uten det ...
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Rampage Jackson:
hvor blir det av de jævla trophisene a?

spillet er for kjedelig for å runde det flere ganger uten det ...


Eh, nei. Hvis du er avhengig av belønningssystem burde ikke MGS4 være kjedelig. Hvis du f.eks runder spillet uten å drepe noen eller uten å utløse alarmen, blir du jo belønnet med nye våpen og slikt.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Rampage Jackson:hvor blir det av de jævla trophisene a?



spillet er for kjedelig for å runde det flere ganger uten det ...



Eh, nei. Hvis du er avhengig av belønningssystem burde ikke MGS4 være kjedelig. Hvis du f.eks runder spillet uten å drepe noen eller uten å utløse alarmen, blir du jo belønnet med nye våpen og slikt.


"been there, don that, do your worst chicken shit" (blade)

Lagt til 2009-05-24 21:52:
oh.. jeg har rundet det 4 ganger btw.. men det er fortsatt veldig lite da færrest antall ganger jeg har rundet et mgs spill er over 20 et sted...

dette spillet har dårlig replay value i forhold til de tidligere spillene i serien..
rundet de flere ganger fordi det var gøy og spennende... this one, not so much...
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jeg har rundet det 6 eller 7 ganger uten å ha benyttet belønningssystemet i det hele tatt =/
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg ønsker ikke at MGS4 får trophies. Spillet er for min del for bra til at jeg rusher gjennom det bare for å få belønninger. Det vil for min del bare ødelegge spillet, liksom. Mange spill trophies funker bra på, men ikke MGS4.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jeg ønsker ikke at MGS4 får trophies. Spillet er for min del for bra til at jeg rusher gjennom det bare for å få belønninger. Det vil for min del bare ødelegge spillet, liksom. Mange spill trophies funker bra på, men ikke MGS4.


klarer du ikke go snyte et spill med trophies er det " your loss" hvofor skal andre lide for det?

spillet er greit.. men replay value er ikke helt der... ikke for meg i allefall..

spillet har for mange kjedelige steder... og 5 LANGE missions brifings er for drøyt.. hvis det kommer et mgs spill til så for guds skyld gå tilbake til en brifing et langt mission og ikke 5 brifings og 5 korte missions....

Lagt til 2009-05-25 15:18:
Siterer Zook:
Jeg har rundet det 6 eller 7 ganger uten å ha benyttet belønningssystemet i det hele tatt =/


ja, belønningssystemet som erder er ikke akkurat mind blowing.. condemned 2 sitt er bedre da... eller star wars force unleashed.. trophies hadde ikke skadet spillet i motsetning til hva noen tror...
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
klarer du ikke go snyte et spill med trophies er det " your loss" hvofor skal andre lide for det?


Jeg er da ikke den eneste. Men samma faen hva som skjer for min del, så lenge ikke jeg får trophies til det mot min vilje. Da blir det foots in asses.

PS. Lide og lide. Det er da ikke verdens undergang uten trophies i et spill?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Lide og lide. Det er da ikke verdens undergang uten trophies i et spill?


Nei og ikke med heller . Greier uansett ikke å bry meg om trophies. Er ikke like kult som poengsummen man får på 360 med achivments.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Citerer Rampage Jackson:klarer du ikke go snyte et spill med trophies er det " your loss" hvofor skal andre lide for det?



Jeg er da ikke den eneste. Men samma faen hva som skjer for min del, så lenge ikke jeg får trophies til det mot min vilje. Da blir det foots in asses.



PS. Lide og lide. Det er da ikke verdens undergang uten trophies i et spill?


det gir lengere holdbarhet..nuff said..

Lagt til 2009-05-25 20:49:
Siterer fanzypanzy:
Citerer Jack the Lack of Crack:Lide og lide. Det er da ikke verdens undergang uten trophies i et spill?



Nei og ikke med heller . Greier uansett ikke å bry meg om trophies. Er ikke like kult som poengsummen man får på 360 med achivments.


hvordan kan du fåretrekke skjel løse tall fremfor noe som virker en del mer solid (virtuelle trophies.. men trophies likevel)
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
hvordan kan du fåretrekke skjel løse tall fremfor noe som virker en del mer solid (virtuelle trophies.. men trophies likevel)


Vel det er jo det som er litt av problemet. Med gamescoren kan jeg enkelt ved å se på profilbilde se det totale anntallet med poeng, og se at det vokser og vokser jo mer jeg spiller. Med trophies får jeg ikke noe håndfast å brife med, bare masse rotete trofeer som verken sier meg eller noen andre noe som helst.

Samtale om trophies " Ja hvor mange throfees har du da? Jo jeg har 90 stykker....Okay(lite imponert), hvor mange av hver...øøøøø(tenke, tenke, tenke) ....nei bare glem det azz"

Samtale om gamerscore" Hvor høy er gamerscoren din? Den er på 150345. WOW så mye"

For å skjønne noe av trophies må du liksom inne å lese masse statestikker for å skjønne hvor mye man faktisk har.

Med gamerscore har man et enkelt tall å forholde seg til. Enda viktigere er det dog at gamerscoren er et stort tall, mens anntallet trophies ikke betyr noe særlig i det hele tatt. Blir litt som å ha 40 millioner kr. istedet for 200kr, en gullbarre og en diamantring.
This is great banter, it really is.
  • 0
...kan se hva du mener, men ingen av venna mine spør meg om hvor mange trophies jeg har... bare level...og det er lett og huske spørr du meg.. selve trophisene bruker jeg bare på selve psn, og da står de jo der ved siden av hverandre... ^^
  • 0
Da var jeg ferdig med MGS4, og det er en av mine beste spillopplevelser. Jeg digget det. Sterk 9, eller 10/10 fra meg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Noen her som har fått tittelen Big Boss når dere har runna spillet?
Det beste jeg har klart er Fox, skal prøve meg på Fox hound nå
  • 0
Hvordan kan man bruke de tingene man fikk ved å klare ut spillet når vi begynner på nytt? Må man lagre på samme saven som man klarte spillet på?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer -Wraith-:
Hvordan kan man bruke de tingene man fikk ved å klare ut spillet når vi begynner på nytt? Må man lagre på samme saven som man klarte spillet på?


Ja, bare lagre over den forrige saven din. Du får dog ikke tingene og våpnene før når du møter Mk. II i Act 1.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hmm.. hva burde jeg gjøre, ta opp igjen en save som jeg er rundt halveis på (har allerede klart spillet 1 gang med den saven og har derfor mye stuffs), men jeg begynte på denne for 10 måneder siden og har ikke spilt MGS4 på så lang tid, eller burde jeg bare starte en ny en (vurderer dette)?

Lagt til 2009-06-30 20:14:
Siterer Luggruff:
Cyborg Ninjaen er JOHN, Raidens sønn.

Fakta og begrunnelse kan finnes på: http://www.youtube.com/watch?v=HmCmTCbBZgU


-.- Vel... der ar du feil, lol.
  • 0
hehe, ingen som spør hvor mange trophies du har, kun level som Rampage Jackson.
men hvis du skulle ha hvor mange poeng du har (god knows why?) så gir:
Bronsje: 15 poeng
sølv: 30 poeng
gull: 90 poeng
platinum: 180 poeng

For meg så er ikke trophies mer enn motivasjon og skrytefaktor kunne gladlig fått det på mgs4.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Rundet det for 3 gang for 10sek siden Elsker det. Desidert en av mine beste spillopplevelser gjennom tidene
Shitting dick nipples
  • 0
Skal spille igjennom dette nå, eneste Metal Gear Solid jeg ikke har spilt, med unntak av Peace Walker. Må forberede meg til PP.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Skal spille igjennom dette nå, eneste Metal Gear Solid jeg ikke har spilt, med unntak av Peace Walker. Må forberede meg til PP.


Hva syns du?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva syns du?


Er bare kommet til act 2, men det virker lovende så langt. Får absolutt feelingen av at jeg spillet et Metal Gear Solid spill, noe som selvfølgelig er meget positivt. Tror dette blir en god opplevelse.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Tror dette blir en god opplevelse.


Especially dat "feel of all feels" ending.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Especially dat "feel of all feels" ending.


Ser frem til den.


Fullførte nettopp Act 3 nå.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!