Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Ring of Death-tråden


jeg har castle crashers og noen andre nedlastet ting som jeg har brukt microsoft points på, så vis jeg for rrod så leverer jeg den til, så er forsatt de nedlastede tinge der? og hvis jeg for en ny maskin så for jeg microsoft points gratis eller??
i stay in dark side... With dark sonic
  • 0
Siterer Wi-Fi-player:
jeg har castle crashers og noen andre nedlastet ting som jeg har brukt microsoft points på, så vis jeg for rrod så leverer jeg den til, så er forsatt de nedlastede tinge der? og hvis jeg for en ny maskin så for jeg microsoft points gratis eller??


Det du kjøper med MS points over Live, lagres på Gamertagen din, så bare logg inn på den nye / reparerte maskinen, finn tingene fram på Marketplace igjen, og du får laste det ned igjen, gratis.
MW2 bitchies
  • 0
Siterer Nantukoi:
Citerer Wi-Fi-player:
jeg har castle crashers og noen andre nedlastet ting som jeg har brukt microsoft points på, så vis jeg for rrod så leverer jeg den til, så er forsatt de nedlastede tinge der? og hvis jeg for en ny maskin så for jeg microsoft points gratis eller??


Det du kjøper med MS points over Live, lagres på Gamertagen din, så bare logg inn på den nye / reparerte maskinen, finn tingene fram på Marketplace igjen, og du får laste det ned igjen, gratis.


ok takk
i stay in dark side... With dark sonic
  • 0
hey, har nettop fått meg RRoD selv... ironisk nok akkurat da jeg hadde skaffa meg en ekstra live account sånn at jeg og noen kompiser kunne spille live men men... any tips på hva jeg gjør?
Ja, jeg er ny...
  • 0
Sender den inn til Microsoft.
Der får du den reparert eller en ny konsoll.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
aha... så ingen grunn å levere den inn til butikk sånn egentlig
Ja, jeg er ny...
  • 0
NOooo, fikk 3 røde lys. Får reperasjon men får den ikke tilbake før etter jul. Damn Får ikke spilt Mirrors Edge når det kommer i posten snart
Les en bok, pok en snok!
  • 0
gjett når min xbox fikk RRoD i fjor........den 21 desember!!!!!!!!!!!! OMG

kjøpte meg ny å sendte in den gamle så nå har jeg 2
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Noen her som har fått RROD etter at den dashboard oppdateringa kom?
Bare lurer, siden xboxen bråker mindre og man kan laste ned spill på harddisken. Så da er det jo en mindre sjanse.
  • 0
  • Rev
  • Rev
Jeg har det....Har funnet ut at jeg er ganske god til å drøye ut rrod'en min. Har hatt det 7 ganger til sammen uten å måtte sende den inn. 4 ganger i løpet av de to siste ukene. Er redd for de tre røde ringene hver gang jeg skrur på xboxen nå. Har prøvd den såkalte "håndduk metoden" to ganger nå. Funket begge gangene men det kommer tilbake etter hvert.
  • 0
Siterer Rev:
Jeg har det....Har funnet ut at jeg er ganske god til å drøye ut rrod'en min. Har hatt det 7 ganger til sammen uten å måtte sende den inn. 4 ganger i løpet av de to siste ukene. Er redd for de tre røde ringene hver gang jeg skrur på xboxen nå. Har prøvd den såkalte "håndduk metoden" to ganger nå. Funket begge gangene men det kommer tilbake etter hvert.

Er det ikke på tide å sende den til microsoft nå?
  • 0
  • Rev
  • Rev
Jo tenkte jeg skulle sende den inn på mandag. Men venter til jeg får neste rrod. Siden hvis jeg sender den inn nå så kommer de sikkert bare til å sjekke den og si at det ikke er noe galt med den og sende den tilbake.
  • 0
Smart tankegang...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Rev
  • Rev
Nå har jeg fått den. Fikk en i går også men da funket den etter jeg skrudde den av og på. Men nå er mine tre gode venner tilbake i all sin røskinnende prakt. Og denne gangen går det ikke å skru den av. Gidder ikke prøve håndkletrikset selv om det har funket to ganger før. Nå skal den inn til elkjøp. Nå er jeg oppe i 9 ganger. Med en og samme xbox.
  • 0
Leveres den tilbutikken då ikke til ms?
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
  • Rev
  • Rev
Jeg velger å levere den til butikken istedenfor MS. Elkjøp sender den sikkert bare videre til M$ men da har jeg i hvertfall rett på en låne xbox.
  • 0
Ahh nice
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
  • Rev
  • Rev
Gir den til M$ likevel. Etter elkjøp nektet meg lånexbox. Tror det var fordi de ikke hadde noen tilgjengelige lånexboxer og de er ikke nødt å låne meg med mindre det er et nødvendig produkt. Det skal gå mye fortere å sende til M$, ringte i dag. De sa at det gikk maks tre uker. Skulle få en pakke i posten osv. Får håpe det ikke tar for lang tid.....
  • 0
Siterer Rev:
Gir den til M$ likevel. Etter elkjøp nektet meg lånexbox. Tror det var fordi de ikke hadde noen tilgjengelige lånexboxer og de er ikke nødt å låne meg med mindre det er et nødvendig produkt. Det skal gå mye fortere å sende til M$, ringte i dag. De sa at det gikk maks tre uker. Skulle få en pakke i posten osv. Får håpe det ikke tar for lang tid.....

Ja håper det går bra med xboxen din imens da
  • 0
Jeg har et knøttlite problem. Jeg har plugget inn alle ledninger i riktige steder,
og når jeg skrur på TV'en, som fungerer, på AV så hører jeg bare lydeffektene av xboxen som starter opp og "sidene" som blar opp og ned. og når jeg setter inn f.eks GTA4, så hører jeg intromelodien. Det er bare bildet som er borte.

Jeg bare lurte på om noen vet om det er den gule delen på scart-kabelen som er ødelagt, eller om det er xboxen sin feil.

Og har jeg eventuelt rett på en ny scart kabel?
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
Har du prøvd å blåse vekk eventuelt støv?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har blåst som en gærning, det var det første som slo meg.
Jeg har også prøvd den i de forskjellige A/V kanalene på TV'en, men resultatet er det samme. Jeg får bare audio, men ikke video
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
  • Rev
  • Rev
Har du prøvd å sjekke om den er innstilt på HD eller vanlig?
  • 0
jajaja sjekket alt mulig, men nå ringte jeg xbox service, ogde skal hente den , så da ordner vel alt seg håper jeg
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
Har hørt at viss det er noe feil med varen( som i dette tillfelle, RROD) så har du 5 år garanti, selv om de sier at det bare er 2-3 år.
Har ikke RROD selv, mn jeg ville bare fortelle det
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!