Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Ring of Death-tråden


Og det kommer fra Love-PlayStation?
Bare å ringe å si ifra til microsoft så gjør du det folka ber deg om Kompiss av fikk den reparert, den var borte i to måneder kanskje de har skjerpa seg nå da
So long suckersssssss.........
  • 0
Jeg fatter ikke at folk driver og gnåler om det derre teppe opplegget
har du en defekt xbox så må jo ms få vite om problemet,ellers kan de jo ikke ane noe om omfanget av defekte konsoller,hvis alle driver og "fikser" problemene selv er det jo ikke noen grunn til å skjerpe seg neste gang heller er det? det er bedre at ms får seg en lærepenge denne generasjonen så de tar seg sammen neste gang og ikke spytter ut en uferdig sak bare for og kunne si "FØRST" for vi hater folk som sier først!!!!!!! ikke sant?
Så mitt råd til alle er:slutt å si at folk skal pakke inn xbox`n sin for det er idiotisk!!!!!!!
  • 0
Det virker ganske ulogisk for meg og. Å overopphete xboxen i noen håndkler for å fikse en overoppheting er en merkelig måte å gjøre det på. Kan umulig være bra for boksen.
Jeg sparker rompe
  • 0
xboxen til en kammerat av meg var borte i nesten et halvt år, så fikk han den tilbake så fikk den søren meg rrod i løpet av den første helga!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jostein ?
Han har jo hatt 4 RRoD eller noe
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Ringte til MicroSoft, de skal vist sende noe.
De hadde sendt meg en E-Mail..
men nå har de klart å få etternavnet mitt feil

Hva skal jeg gjøre med det da?
  • 0
Ringe igjen
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Jostein ?
Han har jo hatt 4 RRoD eller noe


haha nei ikke JOOP faktisk! en annen en! men Jostein har hatt mye trøbbel ass! kan ikke gjøre annet enn å le jeg asså!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
DHL henta boxen min på mandag, i dag fikk jeg mail om at den er sendt i retur fra reparasjon i Tsjekkia. Imponert jeg
  • 0
  • TWF
  • TWF
Siterer CeroX:
Det virker ganske ulogisk for meg og. Å overopphete xboxen i noen håndkler for å fikse en overoppheting er en merkelig måte å gjøre det på. Kan umulig være bra for boksen.


det er for smelte loddepunktene igjen så de får kontakt der de skal ha kontakt.

min xbox står og venter på ogbli hente og har gjort det i 2uker nå. jøvlig triege de her folka er. irreterende
  • 0
Det skjedde med meg for noen dager siden bare at det var 1 rød ring, nå skal jeg fortelle: det var en kald og ekkel natt jeg hadde vært på Gr og tenkte å spille litt på X360 elite jeg gikk og starta Xboxen.....Ohh jeg glemte hva jeg skulle si.....



Den skal sendes nå snart til MS support hva en det het og bli reparert.

Veldig synd at det er andre gang det skjer, for vel sette meg ned å spille litt Mgs4
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
  • TWF
  • TWF
haldig du som har både ps3 og xbox
  • 0
å ha ps3 og 360 er som å være bifil
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Har fått Xbox'en for stund siden nå
Funker helt fint!

Men noe som er litt rart er at...en av kameratene kjøpte Xbox'en sin kanskje 20 dager etter meg. Og han fikk Red ring of death 20 dager etter meg
Freaky..
  • 0
jeg har fått ring of death 7 ganger på 1,5 år johoo
  • 0
Har fått den en gang, men bare restarta xboxen så var det borte igjen
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Hvor lenge må du egentlig spille for at den skal få RRoD????
What are you doing with that chainsaw?
  • 0
Siterer kristy:
Hvor lenge må du egentlig spille for at den skal få RRoD????


Det er vell ingen grense om hvor lenge du kan spille til du får den.
Man kan få den på én dag. Eller 3 år. Eller du får den aldri. Utrolig tilfeldig når den slår inn.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
3 røde blinkende lys? RRoD eller noe med scarten? Hvor lenge varer egentlig garantien til 360'n? Har hatt den noen år nå
So long suckersssssss.........
  • 0
RRoD er 3 ringer. 4 er et eller annet med videokabelen. Det er vel 3 års garanti?
Fudge Yeah!
  • 0
ok... Har RRoD da Men garantien min skal holde til jul da, så det kommer til å gå bra
So long suckersssssss.........
  • 0
Noen som har tlf-nummeret til xbox kundeservicen? Fint viss de snakka norsk der xD
So long suckersssssss.........
  • 0
Siterer Duuude:
Noen som har tlf-nummeret til xbox kundeservicen? Fint viss de snakka norsk der xD


Til meg var det ei bærte fra Estland eller noe med dårlig norsk. xD
Heihei
  • 0
ok xD Det er litt kjipt..
So long suckersssssss.........
  • 0
Fikk nettopp 1 RROD
Noen som vet hva det betyr? kan jeg ringe til xbox support og få ny?
eller må eg begynne å tulle med håndkletrikset?
Suit up!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!