Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

DoTA (- Hamachi)


Er det noen som spiller dota aktivt og vil spille over Hamachi?

PS: Før noen evt. begynner å flame.. jeg har valid cd key. Grunnen til at jeg fronter Hamachi er fordi det funker for meg, i motsetning til Bnet som jeg hele tiden mister forbindelsen til (se mine tidligere innlegg..).

So, anyone?
  • 0
Jeg og en kamerat spiller DOTA nå Jeg er ganske noob, men han lærer meg. Veldig morsomt
jeg liker sjøpølsa
  • 0
network: -JFF-
pw: just for fun

hvis det en dag blir mange der kan jeg kanskje få spilt litt igjen
  • 0
spiller bare dota på lan jeg!

jeg suger mætti!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg og noen kompiser prøver å få DotA til å funke over lan, men av en eller grunn funker det ikke.
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer CeroX:
Jeg og noen kompiser prøver å få DotA til å funke over lan, men av en eller grunn funker det ikke.
har dere skrudd av brannmurer? har dere samme versjon av spillet?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Nå virker jeg utrolig n00b her. Men hva er DOTA forkortet for?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Nå virker jeg utrolig n00b her. Men hva er DOTA forkortet for?


WC3...
  • 0
Siterer kneipen:
Citerer Matscoolio:Nå virker jeg utrolig n00b her. Men hva er DOTA forkortet for?

WC3...


Det sa meg enormt mye da
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Warcraft 3 tror jeg men lurer egentlig litt selv
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Warcraft 3 tror jeg men lurer egentlig litt selv


Aha. Thehammerofdawn spiller det visstnok...

Har sikkert vært morsomt å prøvd WC3 (jeg følger moten )
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
http://www.dota-allstars.com/


defense of the ancients

To lag som skal beskytte en "bygning" i hvert sitt hjørne av kartet:
the frozen throne for scourge, og the world tree for sentinel.

Angående LAN, det er mange ting å rive seg i håret for. Selv om alt tilsynelatende er perfekt, kan det hende at (nesten) alle ser gamen.. men en eller to ser den ikke. Mens hvis en annen da creater, ser kanskje de som ikke så det før, men nå er det andre som ikke ser *emoticon med hode som slår seg mot vegg*

Generell checklist:
-Finner dere hverandre på nettverket (/ i andre spill)
-Lik versjon av spillet
-Firewalls åpnet (/ eller avslått.. på lan bør man ikke være redd, jeg anbefaler faktisk slå av, noen kan være virkelig kronglete å åpne for diverse ting)



Edit:
CeroX.. forresten, betyr det at du spiller dota da?
  • 0
Jeg spiller DotA temmelig mye ja
Kanskje jeg klarer å få Hamachi til å funke. Må bare sette meg ned en dag og fikse det
Jeg sparker rompe
  • 0
Dota FTW!
Spiller innomellom med en del folk som bor rundt om kring her jeg bor..
Er fortsatt litt noob men gjør det ganske bra
Fikk litt hjelp fra en tjommy om va jeg skulle kjøpe og stuff, da herjet jeg puttserleg alle sammen
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
Spilte DOTA dør, gikk lei
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Siterer CeroX:
Jeg spiller DotA temmelig mye ja

<3
Vi satt oppe til 1-2 og spilte 1on1 da :s
Shit, Sanjin var Nerubian Weaver. Den kan gå tilbake i tid så den får liv som da, og plassen som for 10 secs siden eller noe, det er megalol vis du prøver å nuke han. For da waister du den Ulitame din =D
Og så var jeg en møkkakjerring "Enchantress" hun var freakins n00b da.

Men etter du hadde dratt fra Axel, så var det meg og Axel mot Sanjin og Mads. Mads var Morphling, Sanjin var en fyr på en svart fugl ting, Jeg var Bone Fletcher og Axel var Dwarven Sniper (Bare nye nesten )
Men isåfall, jeg kjøpte 2 Hyperstones og en The Butterfly, og noen småting, så hadde vel 250~300% mere atk speed og fy satan til ganking the ble, Wind Walk, *løpe løpe* bak Sanjin, (Wind Walk gjør personen invisible, og med 40% Speed "Rank 4")
Og han tar nesten Axel, og så dukker jeg frem og pwnz de små vingene hans, jeg skøt insane fort! (MAX ATK SPEED: +400% Atk Speed, så kunne ha skutt enda raskere xO)
Axel kunne skyte fra 2200 Range med Ultimate (så han kunne stå utenfor skyggen og skyte + at den har 10 sec CD)

Men det var skit gøy da men!


Er det noen som har noen som de eier med? Noen tips til meg ??
Jeg Bruker: Lucifer - Doom Bringer. Kunne trengt å bytte på litt


BTW: Med CeroX sine venner's problemer, så er det da en Acer, Packard Bell, HP, 2 Dell's og en MAC -.-
Så det er noe med at MAC alltid lagger ut eller klikker, men mange ganger funker det. Når HP og MAC er med så er det som MAC har noe imot at det er en HP pc med i spillet og vil mindre enn vanlig. Acer, Packard Bell og HP har MS Vista installed, Dell har XP og vel, MAC har Mac!
Det funker meget fint når MAC ikke er med i det hele tatt (Når vi bare er 4 enn 6 spillere, men vi prøver jo å få til at det går med 10 spillere. Vi bruker Crack version btw. Men men, det funker å LAN ihvertfall
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
-ar

Synes det gir mest morro, da folk ikke kan velge de de liker best.. men noen ganger tar vi -ap og. Morro også å eksperimentere litt med de mer ukjente modes f.eks -du (som lar folk være samme hero, f.eks 6x sniper og 4x tiny).

Har vært lite spilling med mye folk i det siste, så det blir mer jeg og en kamerat mot 3 AI, eller 3 av oss mot 5 AI - kan være morro, men mer morro med folk.

Å få hamachi til å fungere er (vanligvis) ikke noe (/mye =P) problem. Installer det og la oss prøve en gang, så kan jeg prøve å hjelpe hvis det er noe som ikke funker.
  • 0
HAr dere AI? Hvor får man tak i det? Fordi jeg har det ikke, men har skikkelig lyst på det xD

Lol, tenkte meg at dere vil geeke David^^

Lagt til 2008-06-16 12:48:
Glem det, jeg brukte 5 minutter på å fikse det ;)
Nå ble DotA plutselig litt mer morsomt alene xD
Jeg sparker rompe
  • 0
Eh .. skjønner ikke helt hva du mener.
Du fant AI? Hamachi fungerer?
  • 0
Fikk AI til å funke xD
Jeg sparker rompe
  • 0
Yeh, annet map right? Vi spiller på en som heter DotA_Allstars_v6.51_AIplus_1.52, er noen bugs, men funker greit.

Det verste er vel at når man så spiller ordentlig pvp på 1.56 er det en del ulikheter fra "Ai map"..
  • 0
Spiller det samme
Jeg sparker rompe
  • 0
kusker satt å spilte det før gode gamle minner meg å en kompis eide i det !
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Ach, skulle få ny router.. eller den som er hos familien nå. Men først må de få en ny, og den har ikke kommet til landet enda, blitt utsatt; så jeg venter fortsatt med ustabilt nett.
Derfor lurer jeg.. er det noen som faktisk har installert hamachi?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!