Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


The Darkness 2

The Darkness 2 er et lineært skytespill med en god historie (som blir fortalt faktisk bedre) Det eneste som får det til å skille seg fra andre FPS spill er The Darkness kreftene som er ufattelig kule. Grafikken er pen og minner svært mye om tegneserien det er basert på. Gameplayet er litt vanskelig å sette seg inni men, det er tilfredsstillende når det først sitter som det skal. Lyden er ekstremt bra, og da spesielt stemmeskuespillet. Men det er kort og lineært dessverre. (6 timer maks..)

6 eller 7/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Halo 4 på Heroic. Slutten var litt rar, men ellers ganske bra.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
F.3.A.R. (PS3)

Generelt sett underholdende, historien er derimot elendig og gameplayet kjedelig, kontrollerne klønete og generiske oppdrag.

5/10
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves

Fremdeles like fantastisk som første gang jeg spilte det, selv om jeg ikke fikk den samme "Wow" følelsen. Et av mine favorittspill. Nathan Drake er fremdeles awesome.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
The Walking Dead Episode 1 til 5 (PS3)

I begynnelsen trodde jeg dette spillet skulle bli dårlig pga av det var basert på samme bokserie som The Walking Dead tv-serien. Men det viste seg allerede i første episode at dette var et spill som tok med storm, jeg spilte det nonstopp fra episode en til fem. Grafikken og animasjonen er fantastisk, selv om jeg ikke bryr meg så mye om grafikk når det gjelder spill. Både historien og hovedkarakteren er utrolig. Noe jeg likte veldig godt med det var at historien former seg etter valgene man tar på veien i spillet.

10/10
An eye for an eye makes the whole world blind.
  • 0
Orcs Must Die! (PC)

Veldig underholdende "tower defence" spill med mange hindringer og abilites og en flott liten historie.

Vet ikke hva som skjedde, men rett under spillingen fikk jeg plutselig evig med penger, liv og poeng, så for at denne glitchen (vet ikke hva jeg gjorde) ikke skulle gå bort bare fortsatte jeg å spille. Pga. denne glitchen ligger jeg på topp 100 i de fleste av de siste brettene (ikke nightmare brettene). Litt surt egentlig, men kan ikke noe for det.

8/10
  • 0
Gravity Rush

Knallbra konsept og et veldig godt spill, men slutten var ikke til å bli klok på.

8/10
  • 0
Forza Horizon(970G av 1250 gidder ikke investere i DLC her), litt for kort, og alt for lang ventetid på servere i multiplayer. Forferdelig dubbing til norsk. Det kan virke som om Forza Horizon prøver å etterligne Test Drive Unlimited 2, uten egentlig å klare det. 6/10

Før det var det
Sleeping Dogs, som var overraskende bra (1250G av 1250) Åpen verden, mye action, helt grei historie.8/10
og før det igjen
Hitman Absolution (950G av 1000) Her har vi gått litt bort fra den kjente og kjære Hitman-oppskriften, og jeg liker ikke heeelt å bli trukket i poeng bare fordi jeg tar andre enn målet av dage. Men god underholdning, så absolutt. Syntes dog at demoen var et av de beste brettene 8/10
@chubbyviking
  • 0
Far Cry 3
Året desidert beste spill for min del. En svær åpen verden, utrolige karrakterer, en grei historie og en fantasisk spillbarhet. Rett og slett årets spill! 10/10
  • 0
Hitman: Absolution
Konge, rett og slett. Elsker gameplayet, de har truffet blink med snikemekanismen. Historien er overraskende spennende og givende, og du møter en god del originale karakterer gjennom spillets gang. Online-modusen er litt mangelfull, men fortsatt underholdende. Skulle gjerne likt å kunne spille på samme brett som andre spillere, hvor det for eksempel var om å gjøre å drepe målet renest/raskest eller lignende.

Kostymene i spillet kunne gjerne fungert litt bedre. Det er forsåvidt realistisk at de som jobber som det du er kledd ut som kjenner deg igjen, men det er også frustrerende, og tar litt av vitsen med å finne kostymer vekk. Når det er sagt er det også ekstremt tilfredsstillende å finne kostymer som ingen andre kan kjenne igjen, og bare gå fritt rundt hvor man vil.

Overall et veldig underholdende spill, med engasjerende gameplay og interessant historie.

8/10
Kept you waiting, huh?
  • 0
Da har jeg og Emil gjennomført New Super Mario Bros U. Et meget bra spill som funker som smør på Wii U. Vi har til tider spilt fem personer samtidig og brukt julen på å komme oss i gjennom.

9/10
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Papo and Yo

Veldig interessant spill med et interessant konsept. Rar historie med en emosjonell slutt. Litt klønete kontrollere, middels grafikk og litt VSYNC problemer.

7/10
  • 0
Assassin's Creed (PC)

Bra grafikk og underholdende plattforming gjør dette spillet verdt å prøve, men ensformigheten er alt for stor. Hater du repeterende spill bør du holde deg unna. Spillet inneholder bare et fåtall sideoppdrag, og hovedoppdragene er de samme gjennom hele spillet. Det som overrasket meg var den filosofiske delen av spillet, måten historien får deg til å tenke. Kampsystemet er også veldig bra. Som oftest er dette et bra spill som tar seg opp mot slutten, men sammenlignet med den fabelaktige toeren er dette rett og slett ikke nok.

7/10
  • 0
Batman: Arkam City

God historie og spillflyt, men det er noen småfrustrerende ting som burde vært gjort enklere. Et veldig bra spill, men kanskje ikke så bra som alle fjorårets GOTY-priser skal ha det til.

9/10
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Halo 4

Jeg var litt skeptisk samt interessert i det nye Halo av 343. Spillet var i en fare sone fra å være dårlig til å være god. Og for å si det som det er, så var det et godt spill. Det er milevis bedre en Halo Reach og ODSTs kampanje del som jeg ser på som seriens svakeste kampanje deler. Men kampanjen hadde ikke like interessant og spennende konsept som Halo 1 og 2. Starten på Halo 4 var dårlig og u-inspirerende, men heldigvis hentet det seg igjen senere. Gameplayet har ikke forandret seg mye, men de få forandringene er akkurat det Halo serien trenger, siden gameplayet i de spillene av Bungie ikke har forandret siden Halo 1 så var Halo 4 litt friskere å spille. Det visuelle var pent, men ikke overraskende på noen måter, men det var som forventet. Musikken har heldigvis forandret seg litt og er fantastisk komponert.

(Flerespiller og Coop er ikke testet)

8/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Alan Wake

Starter veldig bra og historien fenger veldig. Mot slutten virker det hele mer repetivt og man vil egentlig bare bli ferdig med spillet. Ellers er det ett sterkt og unikt nok spill. Jeg liker hvor hjelpesløs man føler seg når du ser motstanden bli sterkere og spesielt når du plutselig finner ut at du ikke har noe mer ammo.

8/10
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Dishonored

Veldig bra spill! Rundet det uten å bli oppdaget og uten å drepe noen. Er ekstremt god følelse vær gang man er ferdig med et oppdrag og det står at man ikke har drept, og ikke er blitt funnet. Likte alle mulighetene å gå fram på, og de forskjellige kreftene er steintøffe. Eneste jeg har å trekke ned på er at historien kunne vært hakket bedre.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Darksiders

Om du er fan av God of War og Dante's Inferno er dette å anbefale.
9/10 fra meg

Tror jeg ser meg nødt til å kjøpe 2en også.
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Transformers: Fall of Cybertron.

Likte historien veldig godt, fikk litt Halo vibber.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nettopp gjennomført Dishonored for første gang. Kommer garrantert til å gjennomføre dette flere ganger på forskjellige måter. Historien er god og engasjernde Kanskje litt kort, men det gjør ikke noe med et spill som kan spilles flere ganger bare på gøy. Er et spill som kommer til å sitte lenge i minne fordi det er så spesielt.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Fullførte nettopp Sonic Generations. Kort spill, ser pent ut mange steder, fryktelig sinnefremkallende. Men et greit spill på det jevne.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Far Cry 3

WOW. Forventet et bra spill, men herregud jeg ble overrasket. Spillet er ALT 2'ern ikke var, gøy. Flott historie med helt fantastisk velspilte karakterer, noe av det mest underholdende gameplayet i år og så ufattelig mye å gjøre, ble aldri lei.

Konge slutt.

9/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Sleeping Dogs

Jeg hadde ingen store forventninger til Sleeping Dogs, men dæven dette var bra. I en periode hvor jeg har spilt veldig mye FPS var dette et utrolig godt "avbrekk". For en gangs skyld ett spill som ikke bare har skyting i seg, men også ett utrolig morsomt slossystem som gir deg en viss mestringsfølelse. Skytekampene er også veldig bra gjennomført. Dessuten er det også mye annet å gjøre enn bare oppdrag fra hovedhistorien.

9/10
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
AC3; 8/10. Tok seg heldigvis opp mot slutten,men fortsatt under forventningene hva forbedringer angår(bedre kontroller, valgfrihet osv.)

Hitman Absolution; 9/10. Selv om man merker hva utviklerne ønsker du skal gjøre klarer de uansett å få det til å føles som dine egne valg.Positivt overrasket.

Far Cry 3; 9/10. Fantastisk spill. Åpent,mye moro,og en fryd for øyet(selv på konsoller.

Killzone 3; 8/10. Guerilla lærer stadig,og er meget spent på å se om de fortsetter trenden med sitt neste spill.
  • 0
Metal Gear Solid til PS1. Helt fantastisk. Om man ikke har spilt det så er det virkelig på tide. 10/10.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!