LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Hvilket spill gjennomførte du sist?


      Star Wars: Knights of the Old Republic

      Kanskje det beste Star Wars-spillet noensinne, og med unntak av noen bugs og småfeil er dette så og si perfekt! Knallbra historie og atmosfære, vakker grafikk, herlig og original lyd, engasjerende gameplay og interresante figurer gjør dette til det mesterverket det er!

      10/10

      ...men synes likevel det er litt kjipt at SWTOR har tatt utgangspunkt i historien til den lyse siden. Det er liksom ikke like moro å spille som slem når man vet at det ikke var det som "egentlig" skjedde, spesielt når denne slutten er såpass bra.
      • 0
      Bastion (PC)

      Lekkert spill med en rar, men flott historie. Litt ensformig til tider og kampene kan bli litt for kaotiske.

      7/10
      • 0
      Assassin's Creed: Revelations Bortsett fra et par ctds, så kost jeg meg skikkelig med dette spillet Blir kjøp av 3-eren etterhvert, men først skal jeg ha kjøleanlegg på pc-en
      You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
      • 0
      Mini Ninjas (PC)

      Lekker grafisk cell-shaded stil. Historien var vanvittig daff og kjedelig, men ellers et helt ålreit spill. Kameraet var likevel grusomt i små miljøer.

      6/10
      • 0
      Har noen spill jeg har fullført de siste månedene:

      Assassin's Creed III

      Umenneskelig treg start, grunnen til at spillet har lav gjenspillingsverdi, men det var jo viktig for historien, selvfølgelig.

      Kampene er herlige, grafikken og parkouren er og knall, men spillet lider (vet ikke om dette er forandret nå?) av en mengde bugs som skader spillet. Misliker det nye karavanne-systemet, helt ufattelig tåpelig. Slutten var og svært lite tilfredsstillende, Connor var ufattelig usjarmerende (haytham ftw), Desmonds oppdrag er helt greie, og frigjørings-oppdragene var morsomme.

      7/10

      Walking Dead 1-5

      Noe av det mest spennende jeg har spilt i år, briljant på alle måter, definitivt det beste i år.

      10/10

      Heavy Rain

      Snart tre år siden jeg fullførte det sist. Et av de mest geniale spillene denne generasjonen.

      10/10

      Hitman: Absolution

      Herlig.

      9/10
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      Uncharted 3
      Mer av det velfungerende gameplayet vi kjenner fra de tidligere spillene. Utsøkte skytescener, spennende historie og ok gåteløsning. Imponerende grafikk(spesielt på cut-scenene). A nbefales.

      8/10
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Av nostalgiens stund spilte jeg gjennom kampanjen i Black Ops nok en gang, da denne av ukjente grunner traff meg meget godt første gang jeg spilte gjennom den. Og kampanjen er veldig kul fortsatt - jeg liker oppdragene, historien og hvordan den blir formidlet meget godt. Det var noen artige timer med spilling.
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      Ratchet & Clank: Q-Force

      Var litt skeptisk til tower defence-greiene i starten, men de voks på meg etterhvert. Spillene har den fantastiske sjarmen og humoren serien er kjent for, men jeg syns de kunne ha kommet med noen nye våpen. De fleste i spillet har man sett før, lizzm. Det er også vanskeligere enn de forrige spillene, noe som egentlig er litt greit, selv om man ikke kommer til å ha store problemer med å runde dette heller.

      Alt i alt et godt spill, selv om det gjerne kunne ha vært lengre. Kommer heller ikke til å protestere om Tower Defence elementene kommer igjen i senere spill.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Call of Duty: Black Ops 2

      Er ferdig med singleplayeren, har spilt noe Zombies og er i prestige 5 av 10. I know, jeg er svett.

      Black Ops 2 er kanskje ikke Call of Duty gutta sitt beste spill da de sammenligner med CoD4 som alltid, men for de som er ny i CoD verdenen er spillet helt klart forbedret. Våpnene er svært godt balansert, det blir lagt vekt på objective og alt er mye bedre!

      Singleplayeren har også tatt ett steg videre, men spillet er fremdeles veldig linært. Har ennå ikke spilt singleplayeren to ganger, så er spent på å se om historien og ting endrer seg om jeg tar andre valg neste gang. Tviler litt på at det er de store endringene, men skal bli spennende å se. Gjenspillingsverdi av storyen i ett COD spill sett bort i fra achievements er ikke ofte.

      7/10
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
      • 0
      Assassin's Creed 3 (PC)

      Ble litt skuffet uten å ha forventninger. Grafikken var ikke så utrolig flott, men en forbedring. Kampsystemet var også forbedret, men heller ikke det var enormt mye bedre. Connor er en elendig karakter, Haytham en kul karakter og generelt likte jeg historien i AC2 bedre enn AC3 sin. Slutten var rar. Har dog ikke prøvd flerspilleren og tror jeg ikke blir å prøve den, ikke så mye iallfall.

      7/10
      • 0
      Hitman: Absolution

      Et underholdende spill som blir "for rett fram", etter min mening. I forhold til forløperne, minner dette spillet veldig om en overveldende skytefest. AI'en er er veldig skuffende, med tanke på hvor varierende den er. Noen ganger når jeg glir inn i menneskemengder, kan jeg lett bli oppdaget, selv om det er 50 personer rundt meg. Andre ganger kan jeg skyte en fyr rett foran en annen fyr uten å bli lagt merke til. Ulogisk. Snikingen blir det også lite av, for min del. Jeg gikk lei av å prøve på sniking etter at jeg ble oppdaget nærmest hver gang. Så da kan jeg like gjerne gå berserk, men i motsetning til forløperne blir jeg ikke så grusomt straffet for det. I forløperne ville du ha dødd på flekken. Her kan jeg fint plaffe ned alle som prøver seg. Jeg synes også at spillet hjelper meg litt for mye; noen ganger etter å sneket meg forbi noen vakter, kan jeg finne en hendig forkledning uten å ha måttet ta dette fra noen vakter. Men spillet er såpass fengende at dette egentlig er småting for min del. Grafikken er temmelig bra, spesielt lyseffektene likte jeg veldig godt. Historien, gameplayet og stemmeskuespillet (Dat Carradine) synes jeg også leverer.

      Svak 7/10
      • 0
      The Darkness II

      Overrasket meg skikkelig! Hadde ikke forventninger overhode, men dette var da virkelig bra! Godt kampsystem, god og spennende story, og stemningsfulle miljø er med på å gjøre dette til ett godt spill. Men det var altfor kort!
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      • 192
      • 192
      Far Cry 3

      Soleklar GOTY det her. Spillet tilbyr spillerne ekstremt mye godis her, som en STOR og herlig tropisk verden, gærne og utrolig interessant karakterer, morsomme og uforglemmelige oppdrag, og mye, mye mer! Er ikke vanskelig å finne ting å trekke ned for, som at spillets grafikk til tider viser store svakheter, men det meste negative er nok i forhold til historien. Den er herlig og byr på ekstremt mange overraskelser, men det er mye som også gjør at den faller noe igjennom. F. eks går Jason Brody, hovepersonen, fra å være en pasifist til å plutselig, etter bare 10 minutter, være den fødte massemorderen som takler selv de tyngste våpen som en ekspert. I tillegg er relasjonene mellom karakterene formidlet på en så elendig måte at jeg får lyst til å grine. Hvorfor spillet ikke Ubisoft mer på dette kortet?? Men selv om spillet har disse svakhetene, kan jeg ikke annet enn å elske spillet for hva det er. Atmosfæren og verdenen er på høyde med kongen Read Dead Redemption, historien er noe av det bedre jeg har vært borti, og karakterene er virkelig uforglemmelige. Jeg skulle faktisk ønske at de hadde gjort mer ut av noen av dem, som Vaas. Etter rundt 20 timer er jeg fremdeles sulten på mer, og det skal ikke bli noe problem, men denne herlige verdenen. Definitivt det beste spillet siden Human Revolution, og dermed årets spill.

      Svak 9/10
      Get ready for a better you
      • 0
      Uncharted 3

      Meh... dårligere enn de to forrige (som heller ikke var noe å rope hurra for).
      Storyen var middels og gamepayet for repetitivt. Ikke var det spesielt langt heller.

      6/10
      • 0
      Dishonored :

      Svak historie, alt fot for svak utdypning av karakterene i spillet samt alt for mye repetisjon med tanke på miljøene man beveger seg i
      When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
      • 0
      Half-Life 2 (PC)

      Fullførte spillet for 3 gang. Like fantastisk som alltid. Fantastisk historie og grafikken har heller ikke eldret seg så mye. Nå skal jeg kjøre i gang Episode 1.

      9/10
      • 0
      The Walking Dead 1-5

      Jeg må si det blir utrolig vanskelig å velge GOTY nå, etter de 2 siste episodene bygde det seg ufattelig opp og til en fenomenal avslutting. Utrolig godt skrevet historie, action fylte scener og med morsomme pek og klikk gameplay. Dette er uten tvil et av årets største og beste spill, men noe er helt klart dette er nok årets mest emosjonelle spill uten tvil.

      10/10
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      Black Ops 2

      Call of Duty: Black Ops 2 er det niende spillet i Call of Duty-serien. Det er utviklet av Treyarch og publisert av Activision. De siste Call of Duty spillene har igrunn etter min mening vært nokså like. Iallefall Modern Warfare 2 og Modern Warfare 3, men fra Black Ops til Black Ops 2 virker det for meg at de har tatt et mye større steg enn før. De har forbedret grafikken, gjort spillet mer balansert og det virker som de har brydd seg litt mer om campaignen.

      Jeg spilte ferdig storyen til Black Ops 2 for cirka en time siden. Var egentlig ganske fornøyd da jeg var ferdig. Historien er ambisiøs, skurken er fabelaktig, det er god lyd og multiplayer-delen er bedre enn noen gang før. Det at historien endrer seg etter de valgene man tar er nye nytt og ganske spennende. Det gir meg en grunn til å spille gjennom det en gang til, utenom bare pga trofeene.

      Spillet har noen faktorer som trekker ned karakteren. Historien er kort (noe som virker ganske vanlig blant Call of Duty-serien), og blant annet zombie-delen av spillet virker litt vel underutviklet.

      8/10
      An eye for an eye makes the whole world blind.
      • 0
      Assassins Creed 3

      En verdig avsluttning på en fantastisk serie! Men er fortsatt noen småting som kunne vært forandret på. Spesielt det økonomiske systemet som ble veldig tungvint i forhold til de tidligere spillene.

      Sterk 8/10
      • 0
      Dishonored


      Fantastisk steampunk spill, i action/adventure sjangeren. Som en blanding av det beste fra både Bioshock og Half Life 2. Det skal også nevnes at det er godt egnet for fans av stealth spill, siden man kan gå gjennom HELE spillet uten å drepe 1 eneste fiende. Mye valgfrihet, åpne områder og god atmosfære.

      Et av årets beste spill, for min del.

      9/10
      jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
      • 0
      Da gjennomførte jeg Medal of Honor: Warfighter - omsider Et bra spill som jeg ville ha gitt 8/10
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Half-Life 2: Episode One (PC)

      Litt dårligere enn forgjengeren, men ellers bra.

      7/10
      • 0
      The Unfinished Swan

      Fantastisk nedlastbart spill. Utrolig lekker kunstnerisk grafisk stil, flått liten historie og et gameplay som skiller seg ut fra mengden. Eneste negative er at det har noen framerate problemer noen ganger som trekker ned karakteren.

      Sterk 8/10
      • 0
      Metal Gear Solid

      Et godt spill, og en sann klassiker. Kontrollen og kameraet kan av og til tulle det litt til, og det finnes noen slike "hva-i-helvete-var-det-utviklerne-tenkte"-øyeblikk noen få steder, men ellers var det et utrolig godt spill. Digger snikingen, og bossene er også veldig artige!

      8/10
      • 0
      Half-Life 2: Episode 2 (PC)

      Gi meg 3ern NÅ!!!!!!

      9/10
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!