Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


L.A. Noire

Veldig imponert må jeg si! Kjøpte det på pur faen pga 75% avslag på Steam, og jaggu ble jeg fornøyd! Vurderer nesten å utdanne meg som detektiv selv.

9/10
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Uncharted: Golden Abyss, som var herlig. Det leverte virkelig den gode uncharted-følelsen fra PS3-spillene, og til tross for at enkelte av vitaens funksjoner var rene gimmicker og spillet var litt kort, er det en utrolig god pakke.
  • 0
Gravity Rush

Fantastisk underholdende spill. Faktisk det første manga/anime aktige spillet jeg faktisk liker. Bra historie, godt med utfordringer, herlig "flyging/gravitasjon styring" og en fantastisk slutt.

9/10.

Rayman Origins (PSVITA)

Et helrig og lekkert plattformspill. Svært mange gode baner med mye variasjon og mye innhold. Trekk for ingen flerspiller.

8/10.
  • 0
Ghost Recon Future Soldier

(Jeg tar bare for meg kampanje delen)

Vel jeg har gledet meg lenge til dette spillet, men det er ikke alltid man får det man ønsker seg. Future Soldier er et action spill, som ikke er laget for den tidligere fansen. Det er nesten ingen taktikk og nesten bare lineære områder. Det er derfor en skuffelse for meg, spillet har også en forglemmelig og kjedelig historie del, som rett og slett ikke underholder, med elendige checkpoints og på tvunget action scener. Det er heldigvis god grafikk, med mange detaljer og et godt gameplay som holder spillet oppe for min del. Stemmeskuespilelt på de 4 squad medlemmene er gjennomført, men dessverre er ikke alt like bra. Cut scenene er dårlige, og virker flere år gamle.

Det funker altså ikke for dem som vil spille alene, men vis du har flere å spille med blir det mest sansynelig en bedre opplevelse. Men det jeg fikk oppleve er ikke noe å skryte om hjemme. Jeg ville ha gitt spillet 4 eller 5/10 når det kommer til historien, men enerspiller opplevelsen er faktisk litt underholdende i starten.

6/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • 192
  • 192
Limbo

Utrolig atmosfærisk og godt spill, med underholdende og perfekt balanserte gåter. Du sitter ofte fast, men aldri for lenge til at du bare gir opp. Mitt eneste trekk med spillet er lengden, for syns spillet er litt for kort. Må også skyte av spillets slutt, sjelden man ser åpne slutter i dag.

8/10
Get ready for a better you
  • 0
Little Deviants

Ganske mange morsomme minispill som demonstrerer Vitaen sine funksjoner, dessverre blir minispillet monotone og repetive.

8/10

Unit 13

Elendig brettdesign som blir resirkulert gjennom rundt 40 brett, elendige lyder, tamt stemmeskuespill, ubalansert AI og vanskelighetsgrad, frustrerende. Det positive er at det er en del å låse opp og man kan spille co-op over PSN.

3/10
  • 0
The Elder Scrolls IV: Oblivion (PC)

Endelig fullført historien, veldig kort, men underholdende.
  • 0
Brütal Legend

Endelig tok jeg meg fri til å gjøre ferdig BL. Og jeg skulle faktsik ha ønsket det var lengre. Det er et kult spill, med genial humor, nydelig soundtrack og et fantastisk kreativt design. Det er nesten et av de beste spillene som har komemt denne generasjonen, men dessverre er det litt vanskelig å lære seg kontrollene, men når de siter, ja da har du en fantastisk opplevelse. Det er mye bra med spillet, mye å sammle på, og en del side quest. Men som jeg sa det er kort, alt for kort! Og det syntes jeg trekker ned en del.

Jeg anbefaler alle som er Metal fans, og egentlig alle som liker musikk til å teste det ut.

9.5/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Batman: Arkham City

Baaah, I love it!

Sjukt fengende story, som drar deg inn og nekter å gi slipp før du er ferdig. Er lenge siden jeg har følt en slik trang til å fortsette på ett spill. Storyen er faktisk så fengende at jeg lot sideoppdragene ligge til etter jeg ble ferdig med spillet. Atmosfæren fra forgjengeren er også inntakt, noe som er digg. Stemmeskuespillet er også meget bra, og Rocksteady har gjort en god jobb med å putte inn et stort karakterkgalleri. Alt i alt, en fabelaktig opplevelse.

Terningkast 6!

Diger spoiler anngående story. Spoiler:Syns det var modig gjort av Rocksteady å ta livet av flere av personene, spesielt Jokeren. Ble egentlig ganske sjokkert når det skjedde.

Siterer Creteck:
Brütal Legend


Enig i det du skriver. Brütal Legend er sjukt bra.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fullførte nettopp hovedhistorien i Borderlands. Et meget underholdende spill som jeg har latt ligge nærmest urørt i over et år. Tok meg endelig tid til å pløye gjennom det.
  • 0
God of War: Ghost of Sparta

Et herlig håndhold God of War eventyr. Følte det var en smule lettere enn Chains of Olympus i grunn. Fantastisk grafikk, storslått musikk, perfeksjonert gameplay, herlig historie med twist. Litt for kort er det eneste negative.

9/10
  • 0
Batman: Arkham City For andre gang siden jeg kjøpte det i jule ferien i fjor Fortsatt utrolig bra
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Red Dead Redemption

efjfjefijgefjfslamfjefolwem for et herlig bra spill.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
The Darkness 2 (PC)

Veldig bra historie, sterkt stemmeskuespill og kule krefter. Ellers blir det veldig monotont i lengden.
  • 0
Mirror's Edge

Like fantastisk som sist gang jeg spilte det på Xbox. Ellers må skytemekanikken bli forbedret i en eventuell oppfølger.

8/10.
  • 0
Siterer fantomena:
Mirror's Edge 2


Er du en trollmann eller noe? For sist jeg sjekket fantes det ikke noen toer.
  • 0
Siterer fantomena:
Mirror's Edge 2


Smielz bullsheit
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Devil may cry 4

Jeg vet at devil may cry 4 kom for lenge siden, men jeg ble ferdig med den idag
  • 0
Deadlight. Mer insanelie kul sidescroller skal du lete lenge etter. Fantastisk musikk og rålekker visuell stil. Litt kort tho men det er dog kun et Arcade spill. Anbefales på det sterkeste.
Per aspera ad astra
  • 0
Leauge of Evil 2
Avhengighetsskapende spill som er å finne på AppStore.
Kort sagt går det ut på komme seg fra a til b for å knekte en ond vitenskapsmann. De korteste lev. kan gjennomføres på 5-6sekunder. Et av de mest blodige spillene jeg har spilt på lenge. Et lite feiltrinn kan forandre helten vår til et blodig mareritt.
Kontrollen er fantastisk. Fire knapper (frem, tilbake, hopp og angrep), som befinner seg i bunnen av skjermen, slik at man til enhver tid har full oversikt.

8/10
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Resident Evil 5 (PC)

Veldig underholdende spill med en veldig spennende hisotorie. Ellers finner man noen tekniske feil her og der, en del frustrasjons øyeblikk og da de infiserte får tak i våpen var bare idiotiske.

7/10.
  • 0
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City - The Ballad of Gay Tony

Til å være en expansion pack er dette veldig bra laget, med mye nytt innhold. Det blir introdusert en ny karkater og en ny historie, det er en veldig spennende historie med mye frem og tilbake. Jeg likte spillet svært godt, men som et minus er skyte kampene like dårlige som grunnspillet, men kjøre følelsen er fortsatt der.

8/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Psychonauts

Et spill i fra 2005 som fikk liv igjen pga Steams årlige sommersalg. Da Psychonauts ble lansert fikk det god kritikk og mange nominasjoner, men salget var skuffende. Likevell, jeg er storfornøyd til tross for at grafikken og gameplayet er utdatert pr 2012, så var det i 2005 helt knall!

Historie og gameplay er egentlig helt greit, og grafikken vil jeg egentlig ikke kommentere siden det er 7 år gammelt, men lyden får en 10'er. Utenom det vil jeg kommentere at det er veldig lett og ragequite hvis man detter ned, siden man av og til må gjøre en ti minutters sekvens helt på nytt. Dette er da heldigvis bare av og til, for i resten av spillet er savepointsene gode .

8/10
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Call of Juarez: Bound in Blood (PC)

Ganske underholdende western spill i første person. Fin historie. Enkelte karakterer var egentlig veldig unødvendige å ha med, en del tekniske feil og veldig monotont i lengden.

7/10.
  • 0
Medal of Honor

Kort og forutsigbar historie. Noe al-Qaeda- svada i Afghanistan, som jeg allerede har glemt av. Med andre ord, ikke noe minneverdig. Varierende grafikk(firkantede søleputter og ps1- aktig snø, men også fine sol og skygge partier..)
AI'en er noe pussig. Tydelig at terroristene tror på hellig krig, og har Allah med på laget. Ellers hadde de nok prøvd å skjule kroppene sine bak steiner, hus osv, slik at de hadde vært litt vanskeligere å treffe.

Grei underholdning. Spillet tar vel 4-6 timer å gjennomføre på normal vanskelighetsgrad.

6/10
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!