Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


The Beatles Rock Band: trommer på medium
Rocktober
  • 0
Hmm... Brütal Legend tror jeg... På Brütal
Knurr...
  • 0
Fullførte No More Heroes før i dag!

Det er et nydelig spill til wii. Jeg syntes alt var nydelig, bortsett fra et litt tamt byliv og ikke så altfor bra grafikk. Men ellers så var det rått. Anbefales!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg ble nettop ferdig med Jak 2 renegade
  • 0
Gjennomførte nettopp Assassins Creed 2
  • 0
Riddick: Dark Athena
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Riddick: Dark Athena


Ikke for å pirke, men du mente vel The Dark Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena?

Edit: Har veldig mange spill jeg må komme meg gjennom nå:

* Shadow Complex (X360).
* Far Cry 2 (PC).
* Mass Effect (PC).
* Torchlight (PC).

Og noen fler jeg ikke husker!
  • 0
Siterer fantomena:
Ikke for å pirke, men du mente vel The Dark Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena?


Jepp. Jeg syntes det virket litt mer ryddig å korte ned litt på tittelen. Mitt tastatur nærmer seg definitivt sin sikre havne-i-dunken-for-ubrukelig-elektrisk-utstyr, så jeg vil nødig skrive for lange innlegg. Må tenke på de svake i samfunnet, vett du.
Men når jeg tenker meg om kom jeg faktisk igjennom Riddick:Butcher Bay en dag eller to før..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Ble akkurat ferdig med Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, et mesterverk på alle mulige måter, både historie og gameplay. Helt klart det beste spillet jeg noensinne har spilt.

10/10
I was frozen, today!
  • 0
nettop rundet legend of zelda spirit tracks, veldig bra spill med en super avslutning. 9/10.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Resistance 2. På superhuman.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Los
  • Los
Mass Effect, igjen
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ble akkurat ferdig med Saint's Row 2 for andre gang, nå er det Mass Effect som står for tur.
I was frozen, today!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Rise Of The Argonauths. Meget bra spill om en smule repeternde
Tungur Knivur
  • 0
Jeg har tre puslespill biter igjen i Braid før jeg er ferdig, men ellers har jeg rundet Uncharted 2 sist.
Naughty dog
  • 0
Halo Wars!
  • 0
Call of Duty: World at War, pluss flere timer med Nazi Zombies.

Sterk 8 eller 9 av 10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Super Mario Bros 3

Phew....det var en hard nøtt å knekke. Men sannelig var det gøy!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Assassin's Creed II var vel det siste.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Lost Planet
Et spill jeg har hatt stående i hylla i evigheter...

Og band career på GH: Metallica

En ekstra dose til gamerscoren der altså. Ligger på 38.101 gs nå...
Tror ikke jeg når 40k målet før nyttår.
  • 0
Dragon Age Origins.

Saint`s Row 2 runda jeg igår for andre gang
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Twilight princess, Pokemon rumble, (hvis det går an å "runde" det, fikk ihvertfall tak i 493 pokemons)

Og Bangai-O spirits.
  • 0
Call of duty: Modern warfare 2 (to ganger)

Epic slutt, kommer garantert en oppfølger.
  • 0
Uncharted 2 på normal, skal kjøre gjennom på crushing om ikke så lenge.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Call of Duty: Modern Warfare 2

Tok meg 6 timer og 14 minutter. Ganske kort men veldig moro.
Likte egentlig det meste ved det - kontrollerne er behagelige, våpenutvalget er ganske stort og actionsekvensene er varierte; det blir selvsagt mest skyting, men også litt dykking, båtkjøring og snøscooter-kjøring. Najs! Historien er ganske tynn, men ellers har jeg ikke særlig mye å klage på. Bortsett fra lengden. Det kunne godt ha vært noen timer lengre.

Skal teste ut online-delen for fullt i morgen.


PS: Hvis noen sjekker PS3-profilen min finner dere ikke trophyen som sier at jeg har rundet det. Dette er på grunn av en bug, og jeg regner med de siste trophyene jeg har anskaffet dukker opp på profilen min i morgen.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!