Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Fullførte nettopp Okami til Wii. Har hatt spillet i snart over 1 år men har liksom aldri fått rundet det før nå siden jeg spiller mest Xbox 360
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Arti
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Rundet Dead space nå..mega rått spill;)
Hope Runs Deep
  • 0
Har akkurat fullført rundet saints row 2
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Resident Evil 4 er siste spillet jeg ble ferdig med, veldig bra spill!
  • 0
Jeg runda nettopp Prince Of Persia...jeg spilte gjennom ca halve spillet for mange måneder sida og kom liksom aldri tilbake til det, men i dag tok jeg resten. Mangler fremdeles en god del trophies på det.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ble nettopp ferdig med Killzone 2. Brukte nøyaktig 7 timer. Syns det var litt vel kort, så jeg krysser fingerene for at online-delen er bra.
You're sleeping over, right?
  • 0
Ble nettopp ferdig med Fahrenheit! Et helt sinsykt bra spill, og en kjempeengasjerende historie!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Runna Resistance 2 på Difficult i dag tidlig. Til tider er det et helt fantastisk morro spill. Det er plenty av "Oh shit"-øyeblikk. Det som uten tvil gjør at spillet for min del ikke ble en generisk fps er uten tvil våpene. Auger`en, Bullseye og Marksman er utrolig morsomme våpen ihvertfall hvis man faktisk eksperimenterer litt med de og ikke bare klikker R1 til det kjedsommelige. Spillet er en dramatisk forbedring fra 1`rn som jeg syns våpene var gøye, men gameplayet rundt det ble ytterst generisk, og leveldesignet var fryktelig monotont, her briljerer Resistance 2 over forgjengeren sin. Jeg fyrer det igang på Superhuman om få dager
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Steve Vice:
Runna Resistance 2 på Difficult


Jeg og. Og noen dager senere fullførte jeg Uncharted på vanskelig, helt på slutten når du er på båten døde jeg ca hundre ganger på normal, men på vanskelig døde jeg ca 5 ganger på båten.
I was frozen, today!
  • 0
Rock Band på hard. Prøvde først på expert, men det er et par sanger som bare er litt for vanskelige. Eller så er jeg bare litt for dårlig. :p

Hater å være pengelens, ellers hadde jeg kjøpt Rock Band 2 for lenge siden. Dumme finanskrise!
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
Jeg runda nettop gears of war.
Well hello there.
  • 0
Runna nettopp Halo 3.Det var utrolig gøy! Så da er det over til Bioshock igjen. ^^
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
rundet Naruto The Broken Bond på Genin sist uke
Rocktober
  • 0
manhunt 2
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
resistance 2 og jeg blir vel ferdig med killzone 2 i helga
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Idag runna jeg Killzone 2. Ganske utfordrende sisteboss når man spiller på det nest vanskeligste, men tok han til slutt
  • 0
Det er Gears of war II
tho
  • 0
Fallout 3! Første gang har blitt så imponert over Gameplay.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Resistance 2
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Fallout 3! Første gang har blitt så imponert over Gameplay.


Jeg rundet også Fallout 3, men jeg har startet en ny game, og jeg skal gjøre mange flere side quest på den
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Runda CoD 4 idag. Begynner å få sansen for skytespill! ^^
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
Gears of War II.
  • 0
Siterer EiLala:
Runda CoD 4 idag. Begynner å få sansen for skytespill! ^^

LoL JEg har ikke runda det enda jeg HAr spilt litt over 300 timer cod4 på pcen, men ikke en dritt singelplaye x]
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Singleplayer- delen er faktisk dritbra... Du burde gi den en sjanse

Siste jeg runda var vel Guitar Hero: WT på Hard.
Mr. Satriani sin sang har en rimelig seig solo

Ellers har jeg nesten runda MGS4.
Knurr...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!