Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Siterer Grallen:
Owlboy

Så hvor havner du til slutt? Et spill du kan anbefale på salg eller ikke ? Bare nysgjerrig
  • 0
Siterer Xtord:
Så hvor havner du til slutt? Et spill du kan anbefale på salg eller ikke ? Bare nysgjerrig


Njæ, skulle jeg gitt det en karakter så hadde jeg nok gitt det en 6/10 eller noe sånt. Det gjør mye rett, men det er litt for mye rusk her og der.

Anbefaler det på salg ja. Det er ikke et dårlig spill, og jeg har inntrykket av at mange som liker det bedre enn meg.
Let the voice of love take you higher
Gjorde ferdig Uncharted 3 nå. Var på tide å bli ferdig med remastered trilogien.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Grallen:
Anbefaler det på salg ja. Det er ikke et dårlig spill, og jeg har inntrykket av at mange som liker det bedre enn meg.

Skjønner, ja men det er jo ærlig det å, ja jeg vurderte det enkelig for det virker kanskje som du sier at de fleste liker det litt bedre en deg, men takk for svar.

Siterer Crazy Kraken:
Gjorde ferdig Uncharted 3 nå. Var på tide å bli ferdig med remastered trilogien.

Det er noe jeg føler jeg burde starte på å, men det er så mye andre spill å spill, jeg føler i hvertfall et godt over 6 år nå at det er på tide å spille u2 igjen, ikke spilt det siden 2011 og på den tiden runnet jeg vel det 4 ganger på rad tror jeg, for se hvor bra jeg syns det har holdt seg i forhold til u2 og tlou, magefølelsen sier at jeg fremdels ville satt pris på det kanskje enda ha det som favoritt, men det er så lenge siden at det er jo kanskje bare minner som snakker nå, jeg vet i hvertfall at det var liten tvil at jeg likte u2 best en god stund...

Uansett har så mye annet å spille at det er ikke noe jeg prioriter nå.
  • 0
Fikk endelig fullført en lang kampanje på total war i går... så jeg kan vel da si at jeg har klart å fullført Total war Shogun 2, selv om det er ganske sikkert at jeg plukker det opp en annen gang. Uansett et meget godt gjennomført strategi spill, og selv om jeg lot mye av combatet være automatisert ,og ikke ta de selv så funket det uansett veldig bra. Prøvde litt combat selv syns det var morsomt, men også en del vanskeligere.
Men, det er bare å si et meget godt utført spill. Blir fort en av mine all time favoritt strategi spill i hvertfall. Liker at clanene virker alle noenlunde balansert , liker menyen ikke for komplisert etc... Liker grafikk stilen og syns rett og slett spillet er veldig morsomt. Også en kul følelse å senke fiendens båt , når han har en båt med en haug av soldater før dem kan lande de på bakken, dog spilt også etter jeg fullførte kampanjen for å bare ta ut alle byene og det begynte ai en å sende så mye små båter at det nesten ble irriternde.... Allikevel et strategi spill med mye sjarm.

Nå blir nok fall of the samurai expansion pakken kjøpt på steam og vurderer også rise of the samurai
  • 0
Har pløyd meg igjennom Metal Gear Rising: Revengance igjen. Begynte å bli en stund siden sist. Kort, men veldig, veldig godt. Fett kampsystem, og bossfightene er blant de kuleste jeg har vært borti. Elsker når man får de inn i siste fase, og vokalen i musikken kicker inn.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Har pløyd meg igjennom Metal Gear Rising: Revengance igjen. Begynte å bli en stund siden sist. Kort, men veldig, veldig godt. Fett kampsystem, og bossfightene er blant de kuleste jeg har vært borti. Elsker når man får de inn i siste fase, og vokalen i musikken kicker inn.


Likte det godt sjæl.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Grallen:
Har pløyd meg igjennom Metal Gear Rising: Revengance igjen.


Nydelig spill! Flott å se at det er flere enn meg som digger det!

Jeg runna nettopp Life is Strange for første gang! Wow! Flott spill altså.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Jeg runna nettopp Life is Strange for første gang! Wow! Flott spill altså.

Nice, kult at du likte life is strange er faktisk et av mine favoritter i den sjangeren- Er vel også et av mine favoritt spill fra 2015 som er et av de desidert verste årene for meg å velge med blant annet witcher 3 , undertale og bloodborne . Minner meg også på ori the blind forrest som kom ut det året som jeg også skal få tak i på steam salget. Men, ja det spillet er etter min mening veldig bra. så godt å se at du likte det
Siterer Grallen:
Har pløyd meg igjennom Metal Gear Rising: Revengance igjen. Begynte å bli en stund siden sist. Kort, men veldig, veldig godt. Fett kampsystem, og bossfightene er blant de kuleste jeg har vært borti. Elsker når man får de inn i siste fase, og vokalen i musikken kicker inn.


Det spillet er så kjekt. Håper på en oppfølger!
Spilte igjennom Doki Doki Literature Club i dag, og det var egentlig jævlig kult! Og mer vil jeg ikke si, for det er et sånt spill som er bedre jo mindre man vet om det før man spiller det. Det er gratis på steam og tar bare noen timer å spille igjennom; anbefales!
Let the voice of love take you higher
Egentlig to dager siden, men Dark Souls. Herre faens gud for en tur. Er på min andre gjennomgang for å grave litt i bakgrunnshistorien og finne ut hvordan alt dette henger sammen. Mye gjetting enn så lenge, men det er vel litt av greia. Spekulasjon og forundring, selv om det er noe antiklimaktisk til tider.
Siterer Grallen:
Spilte igjennom Doki Doki Literature Club i dag, og det var egentlig jævlig kult!

Hmm, hadde en venn som også anbefalte det til meg, er jo gratis og er jo overraskende nok allikevel på 97% på steam , men viste virkelig ikke at det var så kort, så kanskje jeg skulle gi det et forsøk ja
  • 0
Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds for noen dager siden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Xtord:
men viste virkelig ikke at det var så kort


Det kommer jo selvsagt ann på hvor fort man leser all teksten, men jeg var igjennom på 2,5-3 timer.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Det kommer jo selvsagt ann på hvor fort man leser all teksten, men jeg var igjennom på 2,5-3 timer.

Joda , for all del jeg ser den, jeg regnet bare med at det var på rundt 20t average eller rundt der. Så ble overasket det var såpass kort , altså 4 t average på hltb. Har ikke noe i mot lange spill mye av mine favoritter er jo relativ lange men ja ikke så altfor ofte jeg ser et spill gratis på den scoren..., men, er jo greit det å , at det finnes noen kortere visuell noveller , fått bare et inntrykk enkelig at de er generelt rundt 20 t +.
  • 0
Rise of the Tomb Raider

Like underholdende som forgjengeren. Storyen er så som så, men hadde mer moro med å surre rundt i spillet og utforske og samle ting enn å følge med på den, så jeg vil si det leverte i bøtter og spann likevel.
Ser frem til mer neste år.
Wolf amoung us

Lekkert spill. Stemningsfult. Noe lagging(spilte det på vita'en)
Er vel på tide å plukke frem tegneserien til Bill Willingham igjen.
-Kill -Loot -Return.
Ori and the blind forrest definitive edition. Et av to spill jeg har jobbet med den siste uken eller noe. Er vel det et av de enestest metroidvenia (platformerne) jeg har spilt, unntaket som jeg kommer på er vel Castlevania: Symphony of the Night som ffor all del er fremdeles et bunnsolid spill, uansett dette var et meget godt spill, og vill havne blant mine favoritter i begge sjangerne og for min del så viser deg seg gang på gang at jeg har enkelig problemer med å velge en klar favoritt fra 2015... men det er kanskje litt off topic-

Et solid spill, med et meget god og kreativ grafikk still. Spillet har sine trise øyeblikk. Et bunnsolid soundtrack og et meget godt gameplay. De "escape " scenene er veldig bra utført og krever at du reagerer og tenker ganske kjapt. Et solid indie spill som tar mellom 8-12 timer avhengig av hvor god du er, liker man platformer eller metroidvenia så er det sterkt anbefalt...

PS: det er enkelig nå bare 3-4 etterfølgere jeg eneklig ser frem til... det er en del etterfølgere jeg har øyet på, men ikke kjempe hype eller noe som helst, det er derimot bare 3-4 stk jeg har begynt å glede meg til.
Assassin's Creed Origins. Fullført i den forstand at historien er ferdig. Har fortsatt en god del ting å gjøre. Men er på 90% trophies, så de kan ikke vere så veldig mye.

Totalt sett garantert den nye favoritten i serien, uten tvil. Det blir vanskelig, om kanskje umulig å gå tilbake til de stive, trege gamle spillene nå. Det eneste jeg har å klage på er en av boss kampene på slutten av spillet. Det testet virkelig tålmodigheten min til nye grenser.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Men er på 90% trophies, så de kan ikke vere så veldig mye


Dayum son. Bare pass på at du ikke gjør troféet Old Habits om du har fullført en location som Spoiler:Aya. Har lest at veldig mange har fått det troféet glitchet på grunn av det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Dayum son. Bare pass på at du ikke gjør troféet Old Habits


Har hørt om det, ja. Men tror ikke jeg har gjort det som må til for å rote det til, heldigvis.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men tror ikke jeg har gjort det som må til for å rote det til, heldigvis.


I did....

#Cut4Glrfndl.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
I did....

#Cut4Glrfndl.


Requiescat in pace...får satse på de fikser det snarest. Slike feil er noe av det verste jeg vet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Xenoblade Chronicles 2

....I have nothing to say......

Jo, det har jeg. Men det skal jeg gjøre senere. I mellomtiden vil jeg bare hente ut et sitat fra spillet og dedikere det til Monolith Soft:

"I love this world because you're in it".
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!