Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Dying Light

Storyen og karakterene er helt på trynet. Heldigvis er movementsystemet veldig artig å navigere seg rundt med. Combaten kan være litt wonky i starten, men tar seg heldigvis litt opp etterhvert som man får flere ferdigheter og bedre våpen. Reloadinglyden er digg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Sonic Generations

Festlig spill, som er veldig pent å se på. I klassisk Sonic-stil så er også musikken veldig, veldig god. Som oftest god fartsfølelse, spesielt i 3D Sonic, selv om kontrollene kan virke litt klunkete av og til. Boss-fightene, spesielt den siste, er ganske dårlige.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Lost Levels

Vet ikke hvorfor folk sier det er så vanskelig. Kunne jo nesten speedrunnet det med bind for venstre øyelokk
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Devil May Cry 2.

Et hasteprosjekt som får lide historiemessig. Eneren var mye mer engasjerende på alle måter.

I toeren får man plutselig servert et håpløst auto target-system. Antagonisten Mundus var ganske patetisk, og de samme bossene kom om igjen flere ganger.

Ser frem mot treeren igjen! Det blir bra.
''eh'' - Link
  • 0
Gjorde meg endelig ferdig med Game of Thrones, sånn at jeg kunne slette det og lage plass til Bloodborne: The Old Hunters og The Talos Principle.
  • 0
Rise of the Tomb Raider

+ Bedre, mer skjulte Tombs.
+ Vakkert landskap, måtte stoppe flere ganger.
+ Fin historie, som knytter bånd til noe større i neste spill.

- Savner noe "nytt", litt for likt forgjengeren.

8/10
The D' is silent.
  • 0
Bloodborne - The Old Hunters

Veldig fornøyd med denne DLC biten. Det er ikke ofte spill gjør seg fortjent til å selge DLC, men Bloodborne er et tilfelle hvor jeg gledelig betaler for mer innhold. Innholdet i seg selv bærer nok utfordringer, nye fiender og pene omgivelser til å rettferdiggjøre et kjøp.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Bloodborne - The Old Hunters

V


Bloodborne - The Old Hunters er ikke et spill jeg synes er særlig bra. Faktisk så synes jeg det er litt ræva.
  • 0
Wolfenstein: New Order

Get some freedom/10
  • 0
Tomb Raider (Definitive Edition Xbox One)

Fullført spillet 100% og skal nå starte på "Rise of The Tomb Raider." Mangler noen Achievements men de skal jeg ta senere.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
@Jeppzki: Du synes feil.
  • 0
The Witness

Fullførte hoveddelen av spillet (det vil si litt over halvparten av alle puzzles) på ca 9 timer.
Ikke noe verdensrekord, men jeg hører mange ligger godt over 20 timer uten å være i nærheten, så jeg klager ikke.

Frustrerende så det holdt til tider, men så fort jeg lærte hvordan ting fungerer, var det meste greit å løse. Kommer nok tilbake til det av og til, for å finne og løse resten.

Terningkast: 5
  • 0
Lenge siden jeg sist fullførte et spill, men da var altså The Witness ferdigspilt. Tøffe saker. Liker hvordan spillet lærer deg hvordan du skal løse puzzlene uten å forklare det for grundig. Frustrerende og utfordrende, The Witness er et puzzle-spill hvor det å løse gåtene er sin egen belønning.

Brukte en del mer tid enn deg, TK. Jeg måtte til og med finne fram blyant og papir for å løse mange av gåtene.

8/10
Firewatch

Helt ærlig talt, ikke mye til spill. Følte jeg gjorde veldig lite annet enn å gå fra sted til sted og kanskje trykke på noen ting her og der. Veldig fin fortelling om man ser bortifra dette, men føler dette er av typen spill jeg spiller èn eller to ganger. Maks. En ganske tam opplevelse som spill, men man kan ikke fornekte at spillet har noen gode dialoger og en utrolig fin verden å se på.

6/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gikk tilbake til og fullførte endelig P.T. Det var litt av en opplevelse.. Jeg var nære, men hadde muligens aldri klart det helt uten en kikk på nettet. Det er ikke ofte jeg tyr til det, men denne var så vanskelig å forstå til tider at jeg følte jeg sko uten valg. Det var uansett et spill man virkelig kan kalle skremmende, og den var god på å skape innlevelse når man forstod hva som skulle gjøres.

Veldig synd at dette spillet ikke blir virkelighet, men det var i hvert fall en utrolig kreativ Teaser. Applaus til Kojima og laget!
  • 0
Assassin's Creed: Syndicate

En solid forbedring fra Unity, men fortsatt et stykke fra å være AC på sitt beste. Så håper de virkelig holder det de har sagt med ingen AC i år og virkelig legger ned skikkelig arbeid i neste spillet i serien.

7/10
  • 0
Mega Man 2

Solid platformer action
  • 0
Witcher 3: Wild Hunt

Endelig, etter 8mnd pause tok jeg det opp igjen i går. Historien ble fullført etter 3-4 timer, knall spill.
The D' is silent.
  • 0
Unravel

Skampent å se på, bra, om noe repetivt soundtrack. Artige gåter (med unntak av et par, som var helt på trynet). Kontrollene er wonky av og til, og historien er ganske try-hard. Lengden var bra, om kanskje litt kort. Fornøyelig å spille igjennom. ¨

7/10.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har spilt ferdig Xenoblade Chronicles X. Jeg har kost meg godt med spillet, og føler jeg har fått min dose av JRPG/MMO for en stund. Jeg liker spesielt godt utseendet og karakterene. Systemene som mekanikkene bygger på er jeg fascinert av, men føler jeg er langt unna å skjønne dem. Må nok en 100 timer til for å fordype seg i det

Slutten var noe skuffende, men karakterene har vært såpass morsomme og relaterbare hele veien, så historien har vært spennende å følge.
  • 0
Far Cry 4

Tok meg bare halvannet år, sånn cirka å få gjennomført historien. Og må si jeg er fornøyd, da spesielt med slutten jeg fikk (valgte ved å være nysgjerrig). Så da hadde en begynt på det å gjennomføre spilla fra 2014. What will the next be?

7/10
  • 0
Broforce

Egentlig ganske artig, men opplevelsen ble ganske dempet pga lag i onlinedelen og at FPS'en ganske ofte går til helvete. Kontrollene var irriterende til tider også.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Dragon Age Inquisition

Andre spill på lista over spill som må gjennomføres før jeg får kjøpe flere spill gjennomført. Tok meg bare 105 timer å gjennomføre det, og etter å ha lagt det bort i nesten et år, så var det å faktisk gjennomføre det godt. Selv om nye 20 timer forsvant, for å utforske for det meste. Men historien gjort og ellers bare noen få side-quest og eventuell DLC gjenstår. Men uten tvil et av de beste spilla fra 2014 for min del.

9/10
  • 0
The Witcher 3 for andre gang, med Hearts of Stone i tillegg. Veldig god spillutvidelse til et fantastisk spill.
  • 0
Fullførte nettopp Dragons Dogma til pc, så nå må jeg finne noe annet å fylle ventetiden frem til DS3
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!