Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Metal Gear Solid V The Phantom Pain


Wow, bare wow. den storya traff dypt, jeg hadde aldri forventet en sånn plottwist på slutten, virkelig et av de beste spillene på mange år
  • 0
Dishonoured ble gjennomført i dag, forsat et av mine yndligspill. Fikk også til en relativt posetiv slutt på spillet
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Undertale (PC)

Minner meg om Earthbound, bare bedre. Kul musikk. Morsom dialog.
  • 0
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Et spill som har fått litt backlash i etterkant, men for min del er dette fremdeles et av forrige generasjons store mesterverk. Smooth gameplay, epic story og regi. Sluttkampen og epilogen er noe av det beste spillmediet har kommet med. For min del en nydelig slutt på historien om Solid Snake.

10/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
Tales From the Borderlands

Satan så bra dette var! Ufattelig vittig skrevet og spilt (Troy Baker og Ashley Johnson-komboen slår aldri aldri feil) utrolig mange fantastiske sekvenser og en awesome slutt. En massiv overraskelse fra Telltale. Bare de kan droppe Minecraft-driten sin og gi ut Wolf Among Us sesong 2..

9/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Life is Strange

Konge bra spill med fokus på historie og karakterer. Det skurrer litt på enkelte steder, men alt i alt er det noe en ikke burde gå glipp av.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Tales from the Borderlands

En godtepose for Borderlands-fans. Vittig manus, herlige karakterer og bruken av universet er fantastisk.

Siterer Cherno:
(Troy Baker og Ashley Johnson-komboen slår aldri aldri feil)


Troy Baker og Laura Bailey-komboen slår heller ikke feil.
  • 0
Assassins Creed III. Endelig ferdig med Desmond, som for øvrig ble enda mer interessant i Black Flag når han var død, ironisk nok.
  • 0
Av alle ting...Skylanders Superchargers...
Men det var faktisk ganske gøy å spille
  • 0
Fullførte nettopp The Witcher 3. Sterk GOTY-kandidat. Solid gameplay og engasjerende historie, spesielt i en del av sidequestene.
Let the voice of love take you higher
Assassin's Creed: Syndicate

En grei forbedring fra Unity ihvertfall. Hovedpersonene er interessante nok, derfor fungerer det godt å ha to å veksle mellom. Småkranglingen deres skaper en del artige øyeblikk. Gameplayet er ikke veldig renovert, men det flyter ihvertfall litt bedre enn det gjorde i Unity. Synes også snikingen fungerer bedre her enn i nevnte spill. Oppdragene der du skal myrde hovedmålene er også ganske godt utført, med forskjellig måter du kan gjennomføre dem på. Og taupistolen er en av de kuleste "gadgetene" i serien til nå. Historien er relativt grei og det virker også som om det begynner å skje ting i nåtidshistorien. Selv om jeg nesten har falt helt ut av den etter Black Flag.

Det viktigste er vel dog at jeg etter dette spillet har lyst på mer igjen. Det hadde jeg ikke etter Unity.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Until Dawn

Jeg og en kompis kjørte gjennom denne greia i en sitting. Starter grusomt men utvikler seg til mye mer midtveis som uten tvil var den sterkeste delen. Når ting begynner å nøste opp og nye ting blir lagt inn i regnestykket dalte det hele ned litt. Atmosfæren, lyden og grafikken er A+. Det var genuine øyeblikk der jeg var freaka ut og hadde nervene i høyspenn. Det er et par plotthull her og der som ga meg hodebry og selve sluttakten var ikke all verdens. Og; altfor mye gåing enkelte steder. Ellers en solid tittel som jeg hadde anbefalt å plukke opp på slag om jeg ikke hadde gjort det selv.

7/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Dark Cloud

Denne gang på PS4. Gjorde det også ferdig 100%. Til å være snart 15 år gammelt, har det vel holdt seg nokså greit. Sammenlignet med dagens rollespill, er det grusomt begrenset men. Det ser forsåvidt litt bedre ut på PS4, da de har skalert det opp, men det er allikevel ganske lett å si at spillet begynner å dra på årene.

Uansett, det er fremdeles et av mine favorittspill gjennom tidene. Venter bare på det enda mer brilliante Dark Chronicle nå
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Så og si ferdig med Dragon Age: Inquisition. Skulle ønske jeg mekka det på insane.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ble ferdig med historien i Witcher 3. Herlige saker. Spillet i seg selv gir jeg 9/10.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Tales from borderlands:

Ømgz. 9/10

Shovel Knight:

Mye innhold, så fortsatt mye å gjøre selv om jeg har drept alt av bosser. Så karakter kommer senere.
The D' is silent.
  • 0
Tales from The borderlands episode 2. Liker dette mye bedre enn game of thrones greia de har lagd også. Her føler jeg mye mer at valgene faktisk påvirker sluttresultatet.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Undertale

Bra spill, likte det godt. God humor og fantastisk musikk. Men føler ikke det er like bra som de fleste andre skal ha det til.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har vel ikke "fullført" men fikk platinum i Rocket League. Slet med det sykt glitcha trophiet 500km greia. Huff...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ble nylig ferdig med Dead Space 3 på HARD vanskelighetsgrad, samt også DLC'en "Awakening"
Solidus95
Platinum på Saints Row 4. Allalala, tidkrevende, men ikke vanskelig.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
SOMA

For en skuffelse. Fantastisk historie of atmosfære. Dessverre ødelegges opplevelsen av at gameplayet går ut på å fikse ulike feil på datamaskiner. Verdens kjedeligste aktivitet i virkeligheten, og det var ikke gøy i dette spillet heller. Ganske mange rare trekk ved historien som ikke gir mening, og ulike valg som kan taes som ikke påvirker spillet på noen måte. Rart spill. Spenningen forsvinner som følge av en forferdelig å fortelle historien på. Det ble bare kjedelig.

Devil May Cry HD

Herlig opplevelse. Det eneste som plaget meg litt var at undertekstene ikke var tilstede under alle cutscenes. Regner med de gikk tapt under oppskaleringen? Ser frem til å gå løs på toeren. Har bare spilt treeren i serien tidligere. Dante er uten tvil en av de kuleste hovedfigurene i spilluniverset.
''eh'' - Link
  • 0
Undertale

Dette er et spill som gir deg mange ulike følelser og utfører det på en genial måte. Simpel historie og gameplay, men sjarmen er ganske unik. Og soundtracket er fantastisk.

9/10
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
The Uncharted Collection, Tales from the Borderlands og Wolfenstein: The Old Blood.
  • 0
Halo 5

Første spillet jeg har gjennomført siden Dying Lights, og tok bare 8 timer. Kanskje det er håp for alle spilla jeg har startet men ikke fullført?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!