Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Knack

Overraskende underholdende. Til tross for at det er et veldig generisk og middelmådig plattformspill uten nyvinninger ble jeg iallfall underholdt.

6.5/10
  • 0
Uncharted 3

Meh, synes det var greit, men lite nytt.

6/10
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Contrast (PC)

Likte den personlgie historien, den artistiske grafiske stilen og karakteren. Puzzles var goså ganske gode. Likevel synes jeg kontrolleren var litt "knøvlete".



7.5/10
  • 0
Bioshock 1

En fin klassiker med stilig historie. Merker lett at det er de samme geniale hodene bak det første og det siste.

8/10

Brothers

Helt greit arcade spill. Koselig og originalt for min del. Kult at det sentreres rundt skandinaviske fortellinger. Litt irriterende måte å ha dialog på da...
  • 0
Dead Rising 3

Underholdende spill men hadde forventet at grafikken hadde vært mer oppjustert enn den var, er jo tross alt på Xbox One men vil heller personlig ha et godt og underholdende gameplay enn ren og skjær god grafikk, noe DR3 kan vise til.

7/10
  • 0
Dark Souls

10/10
The D' is silent.
  • 0
Borderlands

Fantastisk spill, fin animasjon/grafikk. Skal nok begynne på Borderlands 2 en eller annen gang snart. 9/10
Rainbow Mushroom
  • 0
The Last of Us!

Er vel fjerde gangen jeg har spilt igjennom dette mesterverket. Går bare å sikler og svetter etter DLC'en som kommer i februar. Da blir jeg å drepe alt av sosialt samferd og forsvinne inn i dette utrolige universet igjen. Det har kanskje enkelte små feil her og der, enkelte glitcher osv. Derimot så undergraves dette av fantastisk historie fortelling, utrolig interessante karakterer osv. Har aldri levd meg så inn i et spill som nettopp dette her. Game of the year prisene er velfortjent. Bioshock Infinite er definitivt også et spill som må prøves for dem som ikke har det. Begge spillene fortjener 10/10 ifra meg

Lagt til 2014-01-20 17:04:
Siterer Akres:
Borderlands

Fantastisk spill, fin animasjon/grafikk. Skal nok begynne på Borderlands 2 en eller annen gang snart. 9/10


Ja det anbefaler jeg, fordi Borderlands 2 er enda bedre ;)
  • 0
Saints Row IV

hysterisk morsomt, mye å finne på, fin grafikk, men kanskje litt repeterende
9/10
  • 0
GTA V 8/10

Jeg likte spillet, men det var en uinspirert historie som ganske raskt ble kjedelig. Kult med tre spillbare karakterer, men jeg følte hele tiden at "Jeg".. det var Franklin.
Red Dead Redemption er fortsatt Rockstars ubestridt beste spill.
The gavel corrupts
  • 0
Gears of war: Judgement


Hele gameplayet var delt opp i mange missions med små utfordringer på dem alle. Likte 3ern mye bedre på grunn av mindre rotete konsept og klarere story mode. Spillet hadde kanskje kule easter eggs men ingen nye våpen, forventet mye mere til å være ett gears spill

6/10
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Hotline Miami

For 1,69 euro på steam lastet jeg endelig ned dette spillet. Jeg skammer meg nesten over å ikke ha prøvd dette før nå. Det er definitivt et av de beste indie-spillene der ute. Gameplayet er farlig avhengighetsdannende og soundtracket er superfett. Historien er i tillegg også overraskende interessant. Anbefales virkelig til de som enda ikke har prøvd det!
  • 0
Metal Gear Solid 2

Fortsatt like genialt som i 2001. Raiden kan være litt dust, men gameplayet, den melrkelige historien, karakterene boss-battlene, musikken og stemnigen gjør at du ikke kunne brydd deg mindre, Raiden blir faktisk ganske kul etterhvert. Spillet er tankevekkende og har laget mye av hovedformelen til de senere MGS-spillene.


10/10
We managed to avoid drowning!
  • 0
Siterer RepulsiveName:
Metal Gear Solid 2


Kunne ikke vært mer enig !
The gavel corrupts
  • 0
Siterer RepulsiveName:
Metal Gear Solid 2


Ahh, yes. Mindfuck as hell, and yet so good. Metal Gear Solid serien er ren verdensklasse.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Ahh, yes. Mindfuck as hell, and yet so good. Metal Gear Solid serien er ren verdensklasse.


Spoiler

Otacon kunne ikke redde faren sin fordi han lå med stemoren.. Okay then.
We managed to avoid drowning!
  • 0
Siterer RepulsiveName:
Otacon kunne ikke redde faren sin fordi han lå med stemoren.. Okay then.


"I hear it's amazing when the famous giant purple stuffed worm in flapjaw space, with a tuning fork, does a raw blink on Hairi Kairi Rock! I need scissors!! 61!!"
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Trine 2.

Latterlig bra spill til knappe 2 USD som jeg betalte.

6.7/10
  • 0
Crysis

Hadde tekniske problemer med grafikken, fant ut helt på slutten av spillet at det var best å bruke DirectX 9. Har mer enn kraftig nok PC. Ellers et actionfylt og utfordrende skytespill.
  • 0
RAGE, gjennomførte det for ca. en uke siden!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Akres:
Borderlands

Fantastisk spill, fin animasjon/grafikk. Skal nok begynne på Borderlands 2 en eller annen gang snart. 9/10


Det bør du gjøre. Borderlands 2 er dobbel moro. ALT er bare bedre.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Det bør du gjøre. Borderlands 2 er dobbel moro. ALT er bare bedre.


Får spille det etter at eg har gjennomført Tomb Raider.
Rainbow Mushroom
  • 0
Bully: Scholarship Edition

Etter såpass mange år var det en fryd å spille denne klassikeren igjen. Rockstar gjorde en god jobb med dette spillet. Stort, detaljert område (for sin tid), morsomme omgivelser, kreative våpen og aktiviteter, godt konsept og koselig, useriøs stemning er alle gode egenskaper ved spillet.

Jeg hadde ikke spilt Scholarship Edition før, men fordi det var så lenge siden jeg spilte originalen, kunne jeg ikke merke akkurat hva som var nytt. Nå mangler det bare en ny og forbedret utgave av Manhunt (og gjerne også Manhunt II) så har jeg fått gjenopplevd noen av mine bedre spillår fra ungdomstiden.

8/10
  • 0
  • Los
  • Los
GTA V

Veldig bra! Det beste GTA spillet til nå. Jeg syntes historien, dog noe løs og rar i kurven, var godt fortalt og fengende. Det at spillet hadde tre karakterer var litt mer "meh" enn forventet, det var bare en raskere måte å hoppe mellom forskjellige oppgaver. Riktig nok en ny måte å oppleve tre karakterer på, men man kunne fått samme forhold ved å ha gode NPCer tror jeg.

Byen er utrolig detaljert og gameplayet er tight og underholdene, foruten om GTAs kjente problemer med å bevege seg på en 100% kontrolert måte til fots.

Alt i alt et kanon bra spill som jeg garantert kommer til å leke mer med, men som andre har nevnt før er RDR en knapp bedre.

9/10
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Kingdom Rush

Har alt som gjorde forgjengeren så bra, et avhengighetsskapende gameplay, stilig kunststil og oppfinnsomme oppgraderinger. Jeg digger det, selv om forgjengeren var hakket bedre.

8/10
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!