Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Haze Demo!!


I går lastet jeg ned HAZE demo fra Playstation Store

WOOOOW!!

Spillet er bedre enn jeg hadde trod! Et tips til folka som ikke har set dette MÅ! laste ned dette!! LAST NED FOR SVINGENDE!!

PS: Denne tråden er ment for folk som faktisk liker HAZE og som kan si noe pent om demoen, istenden for å si f*** mye negativt om det når det er en demo av den første delen av spillet!
My Brain...
  • 0
Jeg lastet det ned i dag tidlig og lot PS3'en stå på hele skoledagen, og da jeg kom hjem stod det kun 46%(?) Skjønner ikke hva som gikk galt. Får vel bare prøve igjen.

PS: Condemned 2-demoen er også ute nå.
  • 0
Snynes spillet var bare ok.
Blir ikke noe kjøp her.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Ingen splitscreen co-op?
Hva faen???????????
  • 0
Driver og laster den ned nå. Har ikke noe særlig til forhåpninger, men det skal bli spennende å se.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Er deomoen kommen
Laster ned nå

Lagt til 2008-05-07 17:14:
Theme'en til Haze var rå
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer RDB:
Ingen splitscreen co-op?
Hva faen???????????


Trodde det skulle være split-screen co-op jeg? Er temmelig sikekr på at det er på demoen-det var iallefall ldet som ble lovet.

Uansett syntes jeg at Haze-demoen var litt skuffende, men helt greit- blir nok karakterer rundt 6/10 tenker jeg. Det meste med Haze virket veldig middelmådig (ifølge demoen iaf)
  • 0
grafikken sugde.
og skytingen var ikke noe kul.
nektar var "ikke" dårlig, men var heller ikke noe spesielt bra.
ikke akkurat perfekt animasjoner heller.

lyden der var det eneste som ikke var negativt
og historien kan bli bra.

jeg kjøper det ikke, skjønner ikke hvorfor spillet er så hypet. dette blir nok et nytt halo.
  • 0
Temmelig skuffet av dette her.
Hadde nok litt for store forhåpninger grunnet utviklerene, Free Radical.
Det meste virket middelmådig, ble liksom aldri engasjert skikkelig.
Dette er jo bare en demo da, så for følge med litt videre.
Kanskje jeg heller venter til Timesplitters 4, for de digger jeg
  • 0
Ja Ja

Greit for meg hva dere negative folk sier, men jeg kjøper dette spillet uanset om det ikke er split-screen Co-Op eller ikke i fullversjonen.

Lagt til 2008-05-07 18:01:
Siterer Nero The Elder:
Jeg lastet det ned i dag tidlig og lot PS3'en stå på hele skoledagen, og da jeg kom hjem stod det kun 46%(?) Skjønner ikke hva som gikk galt. Får vel bare prøve igjen.

PS: Condemned 2-demoen er også ute nå.


Hmm... spillte du mye før du lastet ned? hvis PS3 blir for varm kan det være en årsak siden det var et problem jeg ikke fikk med i det første. Men nå venter jeg med å laste ned saker spesielt deomer til at PS3 kan bli mer kjølig.

eller det kan være et netverk problem også? treg forbindelse?
My Brain...
  • 0
Dette var knallbra. men jeg syns noen av de mantel-soldatene var litt stygge Tror det blir kulest å være rebel. Nectar greiene var liksom ikke så morsomt som å skyte mantel troops i ryggen og se effekten (det er ganske morsomt, egentlig, men fikk litt skyldfølelse da Wood, eller hva han het, begynte å skrike om hjelp og slikt. ) Også litt uferdig online CO-OP ser jeg, men det var da greit, savner de pre-set meldingene fra Metal Gear Online når jeg spiller det, virkelig. (eneste form for kommunikasjon jeg forstår folk med, headset blir ofte bare tull)
  • 0
"grafikken sugde.
og skytingen var ikke noe kul.
nektar var "ikke" dårlig, men var heller ikke noe spesielt bra.
ikke akkurat perfekt animasjoner heller.

lyden der var det eneste som ikke var negativt
og historien kan bli bra.

jeg kjøper det ikke, skjønner ikke hvorfor spillet er så hypet. dette blir nok et nytt halo."

Synes ikke lyden er bra heller. Lydene fra våpnene høres helt like ut uansett hva du skyter på, akkurat som på Halo . Er ikke som på Call of Duty 4, hvor lydbildet er fantastisk.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Tja!

Uanset skal det vere 2 player offline coop på HAZE campaign mode.

Lagt til 2008-05-07 18:24:
S
Siterer RDB:
Ingen splitscreen co-op?
Hva faen???????????


Se på denne Youtube videoen.

http://www.youtube.com/watch?v=4ztIOdsiufA
My Brain...
  • 0
Haze et nytt Halo? Hmmm, noen her må trappe ned på opium bruken sin altså...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • RDB
  • RDB
Okay. Var splitscreen likevel. Bare ikke en direkte måte å gå inn på det via menyen.
Må trykke på start i gameplay. Sånn jump in/jump out-opplegg.
  • 0
  • Cias
  • Cias
Spilte det igjennom 2 ganger og kan ikke si jeg ble veldig imponert.
Kommer nok til å bli et låne-spill for min del
United we stand, divided we fall
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Haze et nytt Halo? Hmmm, noen her må trappe ned på opium bruken sin altså...


beklager. halo er bare litt for mye elsket etter min mening. tenker da på singelplayer,( har ikke prøvd multyplayer.) å synes det er blirt ufortjent roset opp i skyene. prøvd halo 3 med co-op hos en kamerat, og det var faktisk ganski morsomt. men ikke verdens beste spill slik som mange skal ha det til.

Siterer Nero The Elder:
Jeg lastet det ned i dag tidlig og lot PS3'en stå på hele skoledagen, og da jeg kom hjem stod det kun 46%(?) Skjønner ikke hva som gikk galt. Får vel bare prøve igjen.


serr, når jeg først tenkte på og laste ned Haze demoen, så tenkte jeg og spille noe GTA4 mens den lastet ned i bakgrunnen, og det funka faen meg ikke og laste ned, den sto på 2% etter 1 og en halv time med GTA4 spilling.

dette gjelder bare GTA4, alle de andre spillene mine kan jeg laste ned demoer mens jeg spiller dem. rart.
  • 0
HAZE er genialt, noe tristere grafs en jeg trodde men uhyre spillbart!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Ok Ok jeg inrømmer at graf' kunne vært litt bedre, men som tommy sier er det uhyre spillbart og lekert for min del.
My Brain...
  • 0
Herregud.

Det er en demo, hva forventer dere!? En demo, en liten smakbit av spille. Aldri har det vært 2 player på en demo? spes ikke fps..
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
emm.. Jeg spillt 4 player online i går så jeg tror det går and å spille 2 offline. Er enig med grafikken, jeg synes demon var passe bra, men spillet er vel ikke helt ferdig så de har vel litt tid på seg får å justere litt og gjøre ting litt bedere.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
beklager. halo er bare litt for mye elsket etter min mening. tenker da på singelplayer,( har ikke prøvd multyplayer.) å synes det er blirt ufortjent roset opp i skyene. prøvd halo 3 med co-op hos en kamerat, og det var faktisk ganski morsomt. men ikke verdens beste spill slik som mange skal ha det til.

Har nå spillt Halo 3 online i nærmere 600 timer, så jeg vil tro at jeg ikke spiller det fordi jeg synes det er kjedelig for å si det sånn.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Har nå spillt Halo 3 online i nærmere 600 timer, så jeg vil tro at jeg ikke spiller det fordi jeg synes det er kjedelig for å si det sånn.
¨

Det er bare din mening, litt enig med PS3 er bra der. Halo 3 er et veldig bra spill, rundt 8-9 av 10 synes jeg, har ikke prøv det helt opp, online og klaner osv
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Altså, nå lager du enten en skikkelig Haze-tråd der du starter med en god forstepost, eller så lager du ingenting. Til og med som en tråd bare om demoen holder denne ikke mål, mest pga førsteposten der du ikke bare inkluderer 5+ smilies, men også skriver nesten null faktisk "innhold". Negativ tiltale er også noe som skal tillates uansett mot alt, demo eller ei. Kan ikke skjønne logikken din bak å rive i at andre skal frabe seg det. -LuXe