Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mirrors Edge


En analyse av traileren som faktisk er ganske kul

http://www.gametrailers.com/player/34019.html

Men, LuXe, hvor mye av traileren så du? Mot slutten ser du en tydelig forandring i miljøene, bortsett fra at de er veldig fargerike. Det ene klippet på slutten foregår jo faktisk på en "Subway" og det som kommer rett etter kan for all del være ett kjøpesenter... Videre er jeg enig med deg med den delen om gameplayet og styringen av personen, men siden vi ikke har sett mer gameplay enn dette, hvis det kan kalles noe skikkelig gameplay, lar jeg tvilen komme spillet til gode.
"Objection!"
  • 0
For en genial analyse. Elsker når folk går i dybden på spill. The devil's in the details.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Hehemann:
Men, LuXe, hvor mye av traileren så du?

Tror du jeg hadde skrevet en post på flere tusen tegn uten å ha sett den traileren mer enn 5 ganger?

Og ja, jeg er fullt klar over at der va en subway, og tviler på at dette har noe å si på Gameplay i det hele tattt. Det blir det samme som taket, bare på et lavere nivå. Det blir en slags linær vei, der som sagt rød veileder deg mot "den beste ruten". Og om dette ikke inkorporeres, så forvente deg repeterende miljøer som du blir lei av etterhvert. Se blant annet i analysen at de allerede lar teksturer ved siden av hverandre gjenta seg, ikke gir Faith en refleksjon og forsterker min "linært brett" teori.

Det å se den analysen gjør meg bare enda mer kritisk, og viser bare hvor mange snarveier utviklerene har tatt når de laget dette spillet.

Siterer Hehemann:
ar jeg tvilen komme spillet til gode.

Jeg forholder meg heller en kritiker så lenge jeg aner at noe er galt. Det er bedre å synse og kritisere enn å bare godta alt blindt. Om dette spillet er slik jeg sier det er, får jeg bare forsterket denne nosjonen forsterket, og om spillet ikke er slik jeg sier det er, blir jeg positivt overrasket.
  • 0
Hehe, hvis man skal inn og analysere alle trailere slik som dette, så er det klart at man finner små, dumme detaljer. Jeg tror ikke jeg hadde lagt merke til to like flekker på bakken hvis jeg spilte spillet, for å si det sånn. Det som irriterer meg er mangelen på refleksjon i vinduet; med mindre dette er, av en eller annen obskur grunn, bevisst fjernet, så synes jeg akkurat det burde fikses på.

Det er litt rart at EA betaler Gametrailers for å lage denne analysen da, så er alt den gjør å åpne flere kritiske øyne...?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Det er nesten så jeg er fornøyd med å ha oppdaget at merket rundt øyet til Faith er det samme som logoen til spillet.

Siterer LuXe:
Det er bedre å synse og kritisere enn å bare godta alt blindt.

Sant. Personelig håper jeg på at spillet blir bra, det ser lovende ut og appelerer til min sans for spill. Stoler ikke blindt på at det blir konge, men jeg synes traileren gjør at spillet ser lovende ut.
Square Enix.
  • 0
Siterer LuXe:
Tror du jeg hadde skrevet en post på flere tusen tegn uten å ha sett den traileren mer enn 5 ganger?


Man vet aldri

Siterer LuXe:
Det er bedre å synse og kritisere enn å bare godta alt blindt.


Jaja, du har ett poeng der, men jeg syns det er litt tidlig å begynne å dømme ut fra det lille vi har sett. Mener selv det samme som Zechez skrev, det med at jeg ikke stoler blindt på det, men at det ser lovende ut.

Og noen av det som jeg frykter kan ødelegge spillet, som du og flere har nevnt, er at det kan bli litt for repiterende....Men igjen spillutviklerene har jo god tid på seg til å endre på dette, med mindre EA bestemmer seg for å sende ut ett uferdig produkt som de har gjort før...
"Objection!"
  • 0
OMG!!! Det såg driiit bra ut
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
Jeg gleder meg til Mirrors Edge. Det ser bra ut. Må kjøpe det for å finne det ut uansett
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Dæven, det var en festlig analyse! Ohoi, details, details, details... LOTS of it.
Jeg tror dette spillet kommer til å være meget bra, og jeg har høye forventninger.. kanskje fordi jeg gjør det samme som Faith? That is, parkour

Kommer ihvertfall til å skaffe det på PC, og kanskje til PS3 hvis jeg skaffer meg det, daXD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jeg elsket den sangen fra traileren, og jeg tror ikke at jeg er den eneste
Hvis noen vil høre den er den her: http://youtube.com/watch?v=wp1WY2ldjxE

NULL SNAKK OM PIRACY PÅ GR! Suppeelsker.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Dette spillet ser intet mindre enn fantastisk ut. Ikke bare elsker jeg DICE, men dette går jo mye bort fra all macho-actionen med guns blazing og det der. Jeg elsket Assassin's Creed for alle taktoppene det ga meg og det fikk meg til å kjøpe alle Prince of Persia-spillene bare for å få litt mer akrobatikk. Blir dette gjennomført godt, og det blir det nok, så er det et klart kjøp.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
dette ser bare så bra ut!! Gleder meg sinnsykt!! Lurer bare på hvordan gameplayet er, digger parkour
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer Zechez:
http://www.gametrailers.com/player/35991.html

Intervju med... Noen fra E3? .


Nei. Noen fra EA3.

De videoene så virkelig interresange ut. Fikk et aldri så godt innblikk i spillet.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
GameTrailers - Mirrors Edge
Ny og spennende Trailer fra E3.
Likte måten den er satt sammen på veldig godt, og synes spillet ser veldig lovende ut.
Square Enix.
  • 0
Veldig nice.

Men et lite øyeblikk av kontrollene har vært morsomt
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Mye av dét er jo med på traileren, som også viste fram mye gameplay.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Haha! De poiliti folka kan ikke treffe på kloss hold

Men spillet skal kjøpes
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Haha! De poiliti folka kan ikke treffe på kloss hold


De treffer nok de, men hvis du ser nederst i hjørnet står det God Mode og derfor tar ikke kulene liv av spilleren
"Objection!"
  • 0
Den har jeg sett allerede. Akkurat nå virket banedesignet veldig konstruert. Veldig lineært. Men vet du hva? Lineære spill har aldri plaget meg.

Litt rotete spilt av testeren, der vedkommende stormer mot soldaten og fomler seg til å bli kolbet ned...
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Videoen var av ren dårlig kvalitet, vanskelig å se noe som helst, og Audio var ikke - tilværende...
Hvem det enn var som spilte, han var enkelt og greit dårlig. Han preserte tilogmed å få aplaus for sin bedritenhet...
Men ja, akkurat denne delen så veldig lineær ut. Håper ikke kommende GamePlay - videoer blir av samme type. Jeg stusset også veldig på de gangene Faith hopper fra en rød boks og plutselig skyter 20 meter til værs...
Ellers vil jeg klage litt på området videoen utspilelr seg i... Det så VELDIG døll ut. Akkurat like flatt og kjedelig som hustakene. Hustakene er ganske vakre til et visst punkt, men litt tekstur og spennende utforming hadde ikke skadet...
Anyhoo, gleder meg! Problemet er bare om jeg skal satse på en Gamer - PC så jeg kan spille av COD4 ordentlig, 2142BF ordentlig og kjøpe meg Mirrors Edge... Mine to for/mot sålangt er vel: En god PC vil koste meg ca. 12 - 13000,- mens en Xbox 360 Elite med trådløs... Adapter? Greie iallefall samt 2 spaker og en 2 - 3 spill vil koste rundt 5 - 6000... En god PC kan være greit å ha, men jeg trenger det egentlig bare til mer krevende spill... Til skole vil jeg uansett måtte punge ut for en bærbar PC. Xbox360 innebærer betaling for Online - Play og koster dessuten penger (omkring 500 hver gang) for nye opplevelser, altså spill...
Square Enix.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!