Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mirrors Edge


Siterer Hint-Hint:
Still Alive og The Words I feel de beste vokalsangene i spill?

Dere kan da umulig mene at de to sengene der er bedre enn Otherworld av Rammstein! (Intro sangen til Final Fantasy X)

Bullshit.

Rammstein har ikke introsangen til Final Fantasy X

Introsangen til Final Fantasy heter Otherworld og er av Bill "xtillidiex" Muir
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Steve Vice:
Citerer Hint-Hint till Alive og The Words I feel de beste vokalsangene i spill?

Dere kan da umulig mene at de to sengene der er bedre enn Otherworld av Rammstein! (Intro sangen til Final Fantasy X)
Bullshit.

Rammstein har ikke introsangen til Final Fantasy X

Introsangen til Final Fantasy heter Otherworld og er av Bill "xtillidiex" Muir


Ja lol, skjønner ikke hvorfor så mange får det for seg at den er av Rammstein. Det er såvidt jeg vet ingenting som skulle tilsi at man skulle kunne tro det.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Citerer Steve Vice:Citerer Hint-Hint till Alive og The Words I feel de beste vokalsangene i spill?

Dere kan da umulig mene at de to sengene der er bedre enn Otherworld av Rammstein! (Intro sangen til Final Fantasy X)
Bullshit.

Rammstein har ikke introsangen til Final Fantasy X

Introsangen til Final Fantasy heter Otherworld og er av Bill "xtillidiex" Muir

Ja lol, skjønner ikke hvorfor så mange får det for seg at den er av Rammstein. Det er såvidt jeg vet ingenting som skulle tilsi at man skulle kunne tro det.

Nei det kan du si, det minner ikke litt om stilen til Rammstein.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
WUHU!!! 980 Gamerscore! Mangler bare speed run på 7 og 9
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
1000!!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
1000!!


Syk, Syk!!!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
1000!!

This si madness! Sick fuck!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer ThMosekillah:
WUHU!!! 980 Gamerscore! Mangler bare speed run på 7 og 9
Satan du er go vordan i Fen går det an å bli blant verdens beste i et sånt margin spill
Flaks er ubevisst dyktighet
  • 0
Har kun klart en speedrun så langt jeg.
Lenge siden jeg har spilt nå da, men allikevel.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Lurte på en ting angående Mirrors Edge, og dette er vel stedet å spørre.
I dag dukka det opp en sånn trailer til Mirrors Edge med Physx støtte. Er dette integrert i spillet, eller er det noe som kommer i en tilleggspakke? Det er jo litt rart å legge ut en slik trailer etter at det er sluppet, hvis fysikken allerede er inkludert... Vurderer nemlig å kjøpe dette!
Knurr...
  • 0
Physx støtten er kun til PC til nå tror jeg.
Så det var nok en trailer til PC versjonen du så.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ja, det virker sannsynlig. Så vidt jeg vet, støtter min kjære PS3 også Physx, så det er kanskje mulig at det dukker opp der også. Hadde vært fett
Knurr...
  • 0
Det hadde det. Kanskje i pakken som kommer i Januar. Men jeg tror den bare skulle inneholde maps.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg har klart Mirror's Edge, om jeg starter en ny game så kommer det opp at all sava dataen vil bli oversava. Så jeg lurte på om jeg velger å starte en ny save vil da Speed Run og Time Trials, Extras osv. fortsatt være der eller vil de forsvinne?
Og vil jeg måtte sammle sammen bagsa på nytt?
Om alt forsvinner hva må jeg da gjøre for å starte en ny save uten å få alt slettet?
  • 0
Fikk Mirrors edge til Jul men xboxen min er på service Men var hos en kamerat som hadde xbox så jeg tok med hardisken til han. Fikk 5 arcivements ( ikke sånne der man får etter vært chapter) i det første minutte jeg spilte
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har et spørsmål. Er på Chapter 8 der jeg skal skyte på en bil med en sniper slik at den sakner farten. Hvis man skyter på bilen, ødelegger detda achievementen for å ikke avfyre et eneste skudd i hele spillet. Blir veldig dumt nå som jeg har kommet så langt også ødelgger jeg det her.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Det gjør ikke det nei. Trophyen (achivementen) går ut på at du ikke skal skytte en person.
Så lenge du skytter bilen i motoren så skal det gå bra.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Takk, Kronoz. Nå får jeg sette meg ned å spille videre da.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Gjør det du
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har klart det 1 gang Har kommet til Chapter 2 på ikke skyte trophy saven. Men det blir vel ikke så mye ME spilling imorga, skal opp å bytte inn den 2. kopien av ME jeg fikk til jul, blir vel til Resistance 2.
  • 0
Jeg greide den trophyen første gangen jeg spilte igjenom ME jeg
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg greide den trophyen første gangen jeg spilte igjenom ME jeg


Hadde lyst til å skyte litt første gangen, er alltids gøy det.
  • 0
Fikk ME til jul!
Er på chapter 7 og har klart 3 stjerner på en speedrun, men har ikke prøvd så mange ganger da..
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!