Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

gta4, hva skal jeg gjøre?


nå er det her, spiller som er spådd til å bli det beste gjennom tidene. og da stilles jeg foran et ultimatum: kjøpe det til 360, eller kline til og kjøpe meg ps3 så jeg får spilt det på den?

mange ville nok sagt med en gang at det beste antageligvis var å kjøpe til 360, da jeg ikke har ps3. men jeg må tenke på flere faktorer enn pris:

- online-spilling: hvilken av stasjonene egner seg best til online, og hva er billigst? jeg regner med å spille en god del online, så da lønner det seg vel å kjøpe ps3. så slipper jeg å kjøpe medlemskap på x-box live og den fordømte internettgreia.
- håndkontroller: ps3 må jo være best for gta? kunne aldri tenkt meg å spille san andreas med x-box kontroll.

sikkert mange flere faktorer også, men klokka er 10 over midnatt, og jeg er trøtt. så sier bare, hva ville dere gjort?
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
Jeg har kjøpt det til 360. og jeg har både 360 og PS.
Valgte 360 versjonen fordi jeg syns Xbox har best Live tjeneste, og jeg foretrekker 360 kontrolleren. Det er ikke noe galt med knappene på kontrollern. Går fint

Jeg anbefaler deg også til å kjøpe det til 360. Kjøper ikke ny Konsoll bare for å spille ett multi-plattform spill.
  • 0
Ps3 har noen fancy kontroller med six axis når man styrer biler, helikoptere osv,men 360 utgaven har eksklusive episoder som kommer etterhvert.Vist Du har bare 360 fra før er det ingen tvil om at det er best å kjøpe det til den..
  • 0
XBOX 360:

-Xbox live koster litt, ja, men tro meg, pengene er verdt det. Bra,god og rask live tjeneste og etter min mening, best live tjeneste av de to.

-Extra content.

-Achievements


PS3:

Litt bedre framerate.

Litt mindre laste-tider.

Six axis funksjon
------------------------------------------------------

Når det kommer til kontroll så er det noe du må finne ut av selv.
Altså, jeg har det til X360 og jeg synes styringa/kontrollen på spillet er kjempe bra.
Har du spillt alle GTA spillene på PS, så er det ingen unskyldning egentli.
Ja, det blir lettere å mestre kontrollene, men jeg har spillt alle GTA spillene på PS jeg også, og nå hoppet dirkete til X360 kontrollen på GTA IV, og det er ikke noe vanskelig.
  • 0
kjøp det på 360, ingen vits i å betale mange tusen kroner for å kjøpe en PS3 når du kan kjøpe spillet til en konsoll du har.

I tillegg kommer det eksklusive episoder til høsten på 360
  • 0
Selv om det koster for Live er det kun 500kr for 12 måneder mot prisen til PS3 så det er billigere så go for 360 man!
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
denne tråden blir nok snart stengt....du kan spørre om dette på gta4 tråden.
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Siterer Plumb0:
Selv om det koster for Live er det kun 500kr for 12 måneder mot prisen til PS3 så det er billigere så go for 360 man!



Ikke over tid
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Citerer Plumb0 elv om det koster for Live er det kun 500kr for 12 måneder mot prisen til PS3 så det er billigere så go for 360 man!


Ikke over tid



det blir over veeeeldig lang tid! man jo ut med like mye som et lite land har i statsbudsjett for en PS3!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
  • RDB
  • RDB
360 har:
Nedlastbart innhold.
Achievements, dersom du bryr deg om dem.

PS3 har:
Kjappere loading.
Bedre framerate.

Og så har jo 360 bedre online. Men som du kanskje vet koster det å spille online på 360. Men pengene du betaler er i mine øyne verdt det, dersom du har spill som er verdt å spille på online.
  • 0
Siterer RDB:
360 har:
Nedlastbart innhold.
Achievements, dersom du bryr deg om dem.

PS3 har:
Kjappere loading.
Bedre framerate.

Og så har jo 360 bedre online. Men som du kanskje vet koster det å spille online på 360. Men pengene du betaler er i mine øyne verdt det, dersom du har spill som er verdt å spille på online.


jeg hører at alle sier at 360 har bedre online. hvordan da egentlig?
hva er det som er bedre på den. bedre signal? bedre meny?

what?????
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer RDB:
360 har:
Nedlastbart innhold.
Achievements, dersom du bryr deg om dem.

PS3 har:
Kjappere loading.
Bedre framerate.

Og så har jo 360 bedre online. Men som du kanskje vet koster det å spille online på 360. Men pengene du betaler er i mine øyne verdt det, dersom du har spill som er verdt å spille på online.


jeg hører at alle sier at 360 har bedre online. hvordan da egentlig?
hva er det som er bedre på den. bedre signal? bedre meny?

what?????



Tror de mene bedre online tjeneste, ikke at det er bedre når de vi spiller online.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
.. online tjenester. hva mener du med det?
oftere nye demoer og sånn?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
jeg hører at alle sier at 360 har bedre online. hvordan da egentlig?
hva er det som er bedre på den. bedre signal? bedre meny?

what?????

Masse småting og valg PS3 versjonen ikke har. Det er mer stabilt, bedre utvidet, flere som bruker det, osv. Skulle man ramset opp alle forskjellene hadde det blitt en veldig lang liste, men Xbox Live har veldig mange flere småfunksjoner og slik som ikke PSN har.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Rampage Jackson:
jeg hører at alle sier at 360 har bedre online. hvordan da egentlig?
hva er det som er bedre på den. bedre signal? bedre meny?

what?????

Det er ikke spillet i seg selv som er bedre på online, men at 360 har bedre online-støtte generelt. Så man tenker vel egentlig på konsollene i seg selv. Syntes egentlig ikke at det burde telles med når man sammenligner GTA4-versjonene, av den grunn. Men det blir det likevel.
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Rampage Jackson:
jeg hører at alle sier at 360 har bedre online. hvordan da egentlig?
hva er det som er bedre på den. bedre signal? bedre meny?

what?????

Masse småting og valg PS3 versjonen ikke har. Det er mer stabilt.


som betyr bedre connection da elle?
  • 0
Siterer RDB:
Citerer Rampage Jackson:
Det er ikke spillet i seg selv som er bedre på online, men at 360 har bedre online-støtte generelt. Så man tenker vel egentlig på konsollene i seg selv. Syntes egentlig ikke at det burde telles med når man sammenligner GTA4-versjonene, av den grunn. Men det blir det likevel.


det trekkes vel inn fordi du, mest sannsynlig, ikke bare skal bruke konsollen til å splle GTA4 og da teller du med andre ting konsolen har, som Live på x360 og BluRay på PS3
  • 0
ok, dumt av meg å ikke oppdatere her, men nå har jeg hatt spillet i 6 dager, kjøpte det til x-box da dette ikke bare var billigst, men også enklest å få tak i. er på 35% nå. anbefaler alle å kjøpe spillet.

Håndkontroll i forholdt til gameplay er ikke no problem å venne seg til. gta4 er så san andreas at det må læres på nytt uansett
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!